Oferty pracy 2023-11-27T12:12:33+00:00

Oferty pracy

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Supply Chain Manager

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #0

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie obszarem supply chain w ramach europejskich jednostek firmy oraz nadzór nad polską częścią zespołu zakupowego
  • Projektowanie i priorytetyzacja operacji SC w celu zapewnienia optymalnej wydajności i efektywności kosztowej
  • Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych, maksymalizacja efektywności działania firmy
  • Kontrola, prognozowanie i zarządzanie zapasami we wszystkich lokalizacjach
  • Współpraca z innymi działami w celu efektywnego zarządzania SOP
  • Wdrażanie polityk i procedur kosztowych odpowiadającym aktualnym potrzebom biznesowym
  • Zapewnienie wysokiej jakości danych w obszarze Master Data

Oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku (preferowana branża produkcyjna lub dystrybucyjna)
  • Bardzo dobra znajomość procesów i systemów łańcuchów dostaw w środowisku biznesowym
  • Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP i MRP (mile widziane doświadczenie z MS AX i Slim 4 TMS)
  • Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami 3PL oraz weryfikacji poziomu dostarczanych przez nich usług
  • Bardzo dobra znajomość procesów związanych z tematyką inboundu, outboundu oraz stock managementu
  • Doświadczenie we współpracy z dostawcami spoza UE (głównie Daleki Wschód)
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne, interpersonalne oraz przywódcze
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację z zagranicznymi oddziałami firmy

Oferta:

  • Stabilna praca w dynamicznym międzynarodowym środowisku z wysokimi standardami operacyjnymi
  • Nowopowstała rola z możliwością realnego wpływu na rozwój firmy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
  • Pełne wyzwań projekty w zakresie optymalizacji procesów supply chain
  • Pakiet benefitów oraz niezbędne narzędzia pracy

Pracodawca: Software House

Branża: IT

Stanowisko: IT Infrastructure Team Lead

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #1

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Administratorów IT, w tym planowanie, organizowanie i rozdzielanie zadań
  • Zapewnienie nieprzerwanego działania infrastruktury IT firmy (w tym infrastruktury sieciowej, sprzętu, oprogramowania i usług) we wszystkich lokalizacjach
  • Ciągłe monitorowanie wydajności infrastruktury IT i przedstawianie rekomendacji ulepszeń
  • Zapewnienie aktualności i pomyślnego wdrożenia dokumentacji IT, instrukcji i polityk IT w organizacji
  • Monitorowanie i planowanie wymagań w zakresie wydajności IT dla sprzętu, oprogramowania i innych zasobów
  • Zarządzanie instalacjami, aktualizacjami i konfiguracjami sprzętu i oprogramowania
  • Projektowanie, rozwijanie, wdrażanie i koordynowanie systemów, polityk i procedur
  • Gwarantowanie bezpieczeństwa danych, dostępu do sieci i systemów backupu
  • Identyfikacja problematycznych obszarów i wdrażanie strategicznych rozwiązań na czas

Oczekiwania:

  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem i infrastrukturą IT oraz 4 letnie doświadczenie na stanowisku IT Administratora
  • 3 lata technicznego doświadczenia z Microsoft Windows Server, Microsoft Exchange Server, Microsoft O365
  • Doświadczenia w pracy z platformami wirtualizacyjnymi w środowiskach klastrowych
  • Doświadczenie w administrowaniu Active Directory i rozwiązywaniu problemów
  • Znajomość i rozumienie procesów biznesowych
  • Doświadczenie w zakresie prowadzenia zaawansowanych projektów IT w tym współpraca z zespołami deweloperskimi
  • Praktyczna i techniczna wiedza z zakresu działania rozwiązań IT
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność strategicznego myślenia oraz długookresowego planowania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje minimum na poziomie C1
  • Praca w modelu hybrydowym – 2/3 dni w biurze w Gdańsku

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
  • Duża samodzielność w działaniu
  • Dowolna forma zatrudnienia (UoP / B2B)
  • Pakiet benefitów

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: Senior Accountant

Linia raportowania: Finance Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #2

Główne obowiązki:

  • Weryfikacja księgowania dokumentów sprzedaży oraz zakupu przy prowadzeniu pełnej księgowości
  • Samodzielne sporządzanie deklaracji JPK, GUS
  • Współpraca w projekcie insourcingu – przeniesienia poszczególnych procesów księgowych wewnątrz firmy – w celu samodzielnego sporządzania deklaracji VAT oraz CIT
  • Ewidencja środków trwałych
  • Bezpośrednia współpraca z Managerem Finansowym

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia finanse, rachunkowość
  • Przynajmniej 3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku (mile widziane doświadczenie w firmie logistycznej)
  • Dobra, praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz zagadnień przepisów podatkowych (VAT, CIT)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
  • Zdolność analitycznego myślenia, identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność, zaangażowanie, rzetelność i terminowość

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum miasta
  • Przyjazna atmosfera w miejscu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowegofinance mana

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Koordynator ds. Kluczowych Klientów

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Kalisz

Nr identyfikacyjny: #3

Główne obowiązki:

  • udział w strategicznych działaniach, mających na celu wsparcie sprzedaży i rozwój klientów
  • prowadzenie negocjacji biznesowych z kluczowymi klientami przy wsparciu Dyrektora Sprzedaży
  • rozwój współpracy z aktualnymi klientami
  • monitorowanie rynku
  • gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych
  • współpraca ze wszystkimi działami w ramach realizacji bieżących projektów

Oczekiwania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG z klientami sieciowymi oraz międzynarodowymi
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • prawo jazdy kat. B
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
  • łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
  • umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy

Oferta:

  • praca w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowej
  • umowa o pracę
  • narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie grupowe
  • możliwości rozwoju zawodowego

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: Domestic Transport Manager

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #4

Główne obowiązki:

  • Zdefiniowanie krótko i długoterminowej strategii dla działu transportu krajowego
  • Przeprowadzenie przeglądu warunków oraz poziomu jakości usług dostarczanych przez obecnych partnerów
  • Przygotowanie budżetu dla działu transportu oraz późniejszy nadzór nad jego wykonaniem
  • Efektywne zarządzanie planowaniem wysyłek z polskiego centrum dystrybucyjnego
  • Bieżąca analiza kosztów transportu, prowadzenie negocjacji cenowych oraz pozostałych warunków współpracy
  • Monitorowanie KPIs związanych z transportem
  • Skuteczne zarządzanie doświadczonym kilkunastoosobowym zespołem oraz wspieranie go w rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów
  • Bieżąca praca z TMS oraz przygotowywanie cyklicznych raportów (tygodniowe i miesięczne) dla przełożonego

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane Transport i Logistyka / Zarządzanie Transportem)
  • Przynajmniej 3 letnie doświadczenie na managerskim stanowisku odpowiedzialnym za zarządzanie działem transportu krajowego
  • Bardzo dobra znajomość rynku przewoźników drogowych oraz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • Doświadczenie w pracy na dużych budżetach transportowych
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku pracy
  • Bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku z wymagającymi klientami
  • Doświadczenie w zarządzaniu transportem w temperaturze kontrolowanej

Oferta:

  • Możliwość objęcia jednego z kluczowych stanowisk w uznanej międzynarodowej organizacji
  • Realny wpływ i duża samodzielność w zakresie wdrażania własnych pomysłów oraz inicjatyw
  • Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz rocznej premii
  • Pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: Główny Księgowy

Linia raportowania: Zarząd

Lokalizacja: Kalisz/Ostrów Wielkopolski

Nr identyfikacyjny: #5

Główne obowiązki:

  • Organizacja pracy Działu Finansowo-Księgowego
  • Nadzór nad polityką rachunkowości spółki i jej bieżąca aktualizacja
  • Sporządzanie raportów, bilansów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz deklaracji podatkowych
  • Współpraca z organami podatkowymi, audytorami oraz zewnętrznymi kancelariami prawno-podatkowymi i instytucjami finansowymi
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, procesem płatności i koordynowanie działań windykacyjnych
  • Weryfikacja poprawności danych w systemie księgowym
  • Planowanie finansowe
  • Rzetelne prowadzenie pełnej księgowości spółki oraz spółek powiązanych zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi
  • Zatwierdzanie prawidłowości rozliczeń kosztowych spółki
  • Obsługa rachunków bankowych; wykonywanie przelewów
  • Kompleksowa weryfikacja wynagrodzeń i rozliczeń z pracownikami
  • Prawidłowe rozliczanie inwentaryzacji zapasów oraz majątku trwałego
  • Współpraca z działem transportu, kadr i administracji oraz działem wsparcia floty

Oczekiwania:

  • Wykształcenie kierunkowe / wyższe ekonomiczne: rachunkowość / ekonomia / finanse / zarządzanie
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Głównego Księgowego w branży TSL
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych
  • Bardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości i finansów
  • Praktyczna znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych i naliczania wynagrodzeń
  • Wiedza na temat funkcjonowania rynku usług transportu i spedycji
  • Znajomość MS Excel
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Dokładność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy
  • Wysoki poziomu samodzielności i odpowiedzialności
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność
  • Znajomość programów Comarch ERP Optima oraz Nawigator/Marcos

Oferta:

  • Praca w nowocześnie zarządzanej organizacji z szybkim procesem decyzyjnym na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o posiadane kompetencje i doświadczenie
  • Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
  • Narzędzia do efektywnej i komfortowej realizacji zadań
  • Otwarta i partnerska atmosfera pracy
  • Elastyczny czas pracy

Pracodawca: Firma z branży IT

Branża: IT

Stanowisko: Xamarin Developer

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Gdańsk

Nr identyfikacyjny: #6

Główne obowiązki:

  • Tworzenie, rozwój i utrzymanie aplikacji mobilnych
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej
  • Dbanie o jakość kodu oraz korzystanie z dobrych praktyk programistycznych
  • Aktywny udział w spotkaniach oraz proponowanie możliwych usprawnień
  • Definiowanie i wdrażanie architektury w oparciu o zasady CI/CD

Oczekiwania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość Xamarin Forms, mile widziane Maui
  • Znajomości CI/CD
  • Język angielski w stopniu komunikatywnym, min. B2
  • Znajomość metodyk zwinnych
  • Znajomość Gitflow czy Azure DevOps

Oferta:

  • Możliwość współtworzenia i uczestniczenia w ciekawych projektach dla międzynarodowych Klientów
  • Duż samodzielność w działaniu
  • Wykorzystanie najnowszych technologii i szerokie możliwości rozwoju
  • Hybrydowy model współpracy (2 dni w tygodniu w biurze w Gdańsku)
  • Dowolna forma zatrudnienia (UoP / B2B)
  • Nowoczesne biuro (Gdańsk) oraz narzędzia pracy

Pracodawca: Firma z branży IT

Branża: IT

Stanowisko: Test Engineer

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Gdańsk

Nr identyfikacyjny: #7

Główne obowiązki:

  • testowanie manualne przy aplikacjach webowych i mobilnych
  • praca w oparciu o User Stories
  • raportowanie do Managementu KPI dotyczących jakości projektów
  • prowadzenie dokumentacji i zgłaszanie błędów

Oczekiwania:

  • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • minimum rok doświadczenia w testowaniu manualnym przy aplikacjach webowych i mobilnych
  • doświadczenie w pracy w oparciu o User Stories
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • znajomość metodyk zwinnych

Oferta:

  • możliwość współtworzenia ciekawych międzynarodowych projektów
  • możliwość współpracy na wysokim jakościowo i technologicznie poziomie zapewnionym przez doświadczony management
  • duża samodzielność w działaniu
  • hybrydowy model współpracy
  • dowolna forma zatrudnienia (UoP/B2B)

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: IT

Stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia IT z językiem niemieckim

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #8

Główne obowiązki:

  • Wsparcie merytoryczne w zakresie procesów i narzędzi IT
  • Realizacja zamówień IT (sprzęt, oprogramowanie, serwis) od zgłoszenia do wdrożenia
  • Komunikacja z wewnętrznymi klientami
  • Współpraca z zespołami funkcjonalnymi w dziale IT
  • Nadzór nad budżetem IT dla obsługiwanego działu i wprowadzanie zmian w procesach

Oczekiwania:

  • Znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację (co najmniej B2)
  • Doświadczenie w komunikacji z klientami, w tym w obsłudze zgłoszeń
  • Znajomość systemu ticketowego (ServiceNow lub podobny)
  • Wykształcenie lub doświadczenie zawodowe w dziedzinie IT
  • Znajomość SAP
  • Doświadczenie z MS SharePoint i/lub Power BI

Oferta:

  • Umowa o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym (1 dzień w biurze/4 dni zdalnie)
  • Premie roczne
  • Rozwój w międzynarodowym środowisku

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Ecommerce Data & Analytics Manager

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #9

Główne obowiązki:

  • Analiza wyników sprzedażowych dla poszczególnych kanałów: e-commerce, marketplace oraz dropshipping
  • Tworzenie i analiza realizacji P&L poszczególnych kanałów sprzedażowych
  • Zarządzanie kilkuosobowym rozproszonym zespołem
  • Cykliczne raportowanie do przełożonego oraz zarządu firmy
  • Praca na testach A/B i eksperymentach - stawianie hipotez i sprawdzanie ich w praktyce
  • Stały monitoring zachowań klientów za pomocą dostępnych narzędzi
  • Rozwój obecnych oraz wdrażanie nowych narzędzi analitycznych

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość i doświadczenie w stosowaniu narzędzi analitycznych – Power BI, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize oraz innych narzędzi stosowanych w e-commerce do analizy zachowań użytkowników
  • Doświadczenie we pracy z systemami analitycznymi agregującymi dane z wielu kanałów
  • Znajomość specyfiki pracy w e-commerce: posiadanie świadomości w jaki sposób wdrażać i wykorzystywać narzędzia analityczne tak, aby dane były pełne i niezafałszowane
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z platformami marketplace
  • Umiejętność weryfikowania poprawności danych oraz proponowania na bazie analiza konkretnych rozwiązań optymalizacyjnych
  • Znajomość problematyki Google Analytics na poziomie zaawansowanym (niestandardowe implementacje GA, automatyzacja raportowania, niestandardowe konfiguracje GA, ścieżki wielokanałowe od pozyskania użytkownika aż do konwersji)
  • Przynajmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego - praca w międzynarodowym środowisku
  • Gotowość do pracy w hybrydowym modelu (3 dni stacjonarnie + 2 dni HO)

Oferta:

  • Praca na kluczowym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej jednym z liderów swojej branży
  • Stabile zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Udział w międzynarodowych projektach oraz dostęp do najnowocześniejszych narzędzi
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia), pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcja

Stanowisko: Stylista / Koordynator Studia Fotograficznego

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #10

Główne obowiązki:

  • Odpowiedzialność za całość działań związanych z przygotowaniem stylizacji produktowych pod sesje zdjęciowe (studio własne + sesje zewnętrzne).
  • Przygotowanie koncepcji scenariuszy pod sesje związane z nowymi kolekcjami, organizacja materiałów, dobór i rezerwacja przestrzeni oraz nadzór nad pracą fotografów.
  • Nadzór organizacyjny, kreatywny i artystyczny nad przebiegiem sesji produktowych.
  • Opieka nad "showroomem" oraz udział w pracach zespołu odpowiedzialnego m.in. za budowanie koncepcji wizerunku nowo wprowadzanych kolekcji.
  • Weryfikacja jakości oraz efektów pracy zespołu fotograficznego.
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz rynkowych trendów.

Oczekiwania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku związanym z obszarem stylizacji produktów (mile widziana branża "home&living" lub fashion).
  • Umiejętność aranżacji ekspozycji produktów pod sesje zdjęciowe oraz duże wyczucie estetyki.
  • Doświadczenie w kierowaniu kreatywnym zespołem oraz zarządzaniu projektami.
  • Doświadczenie w pracy w roli fotografa oraz samodzielnym przygotowywaniu sesji zdjęciowych.
  • Wykształcenie wyższe na kierunkach związanych z architekturą wnętrz, wzornictwem przemysłowym lub historią sztuki.

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do organizacji będącej liderem swojego sektora.
  • Praca w doświadczonym i profesjonalnym zespole.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydata/kandydatkę formę współpracy (UoP/B2B).
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia składające się z rynkowej podstawy oraz atrakcyjnego systemu premiowego.
  • Pakiet niezbędnych narzędzi pracy, benefity pozapłacowe oraz hybrydowy model współpracy.

Pracodawca: Firma Produkcyjna

Branża: Produkcja

Stanowisko: Junior Procurement Admin Support

Linia raportowania: Team Leader

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #11

Główne obowiązki:

  • Prowadzenie procesów zakupowych
  • Przygotowywanie i realizacja zamówień
  • Kontakt z dostawcami w celu uzyskania potwierdzeń zamówień, aktualizacja statusu wysyłki i cen w systemie
  • Monitorowanie opóźnień i zmian w harmonogramie dostaw
  • Nadzorowanie przepływu dokumentacji rozliczeniowych/zakupowych
  • Tworzenie raportów, analiz i zestawień
  • Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji zamówień

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Transport i Logistyka / Zarządzanie Łańcuchem Dostaw)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość Excela
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne połączone z umiejętnością pracy pod presją
  • Zorientowanie na szczegóły
  • Umiejętność wykazania się własną inicjatywą
  • Doskonała organizacja pracy
  • Doświadczenie w dziale zakupów / logistyki

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności
  • Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Dynamiczne międzynarodowe środowisko pracy charakteryzujące się otwartą komunikacją i elastycznością w działaniu

Pracodawca: Firma Produkcyjna

Branża: Produkcja

Stanowisko: Kierownik Działu Transportu

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Poznań/Szczecin/Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #12

Główne obowiązki:

  • Zdefiniowanie krótko i długoterminowej strategii dla działu transportu
  • Przeprowadzenie przeglądu warunków oraz poziomu jakości usług dostarczanych przez obecnych partnerów (aktualnie firma korzysta z usług kilkudziesięciu przewoźników)
  • Przygotowanie budżetu dla działu transportu oraz późniejszy nadzór nad jego wykonaniem
  • Efektywne zarządzanie planowaniem wysyłek z polskiego DC jak i kilku europejskich hubów
  • Bieżąca analiza kosztów transportu, prowadzenie negocjacji cenowych oraz pozostałych warunków współpracy
  • Monitorowanie KPIs związanych z transportem
  • Skuteczne zarządzanie doświadczonym kilkunastoosobowym zespołem oraz wspieranie go w rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów
  • Bieżąca praca z TMS oraz przygotowywanie cyklicznych raportów (tygodniowe i miesięczne) dla przełożonego

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane Transport i Logistyka / Zarządzanie Transportem)
  • Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku odpowiedzialnym za zarządzanie dużą skalą międzynarodowych transportów drogowych
  • Bardzo dobra znajomość rynku przewoźników drogowych oraz duże doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • Doświadczenie w pracy na dużych budżetach transportowych
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku pracy
  • Bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne (umiejętność analizowania dużych baz danych)
  • Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku z wymagającymi klientami

Oferta:

  • Możliwość objęcia jednego z kluczowych stanowisk w znanej międzynarodowej organizacji
  • Realny wpływ i duża samodzielność w zakresie wdrażania własnych pomysłów oraz inicjatyw
  • Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz rocznej premii
  • Narzędzia pracy (telefon komórkowy i laptop) oraz pakiet niezbędnych benefitów w postaci ubezpieczenia grupowego, prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport
  • Po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość pracy zdalnej przez 1 dzień w tygodniu

Pracodawca: Firma Produkcyjna

Branża: Produkcja

Stanowisko: Senior Director of Operations

Linia raportowania: Zarząd

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #13

Główne obowiązki:

  • Nadzorowanie codziennych operacji firmy w Polsce oraz innych europejskich jednostkach
  • Zbudowanie strategii w zakresie obowiązującej struktury i procesów operacyjnych
  • Monitorowanie wyników i identyfikacja obszarów do poprawy efektywności
  • Zarządzanie budżetem oraz odpowiedzialność za P&L
  • Nadzór nad implementacją projektów w zakresie zmian procesów operacyjnych oraz systemów IT (planning + WMS)
  • Koordynowanie wsparcia dla operacji w całej firmie
  • Rekrutacja, zatrudnianie i mentoring dla zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie operacjami
  • Odpowiedzialność za obszar "health & safety"
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami, weryfikowanie KPI's oraz prowadzenie negocjacji
  • Cykliczne raportowanie wyników do międzynarodowego zarządu firmy

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowana Logistyka i Transport / Zarządzanie Łańcuchem Dostaw)
  • 5-10 letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w międzynarodowej firmie
  • Preferowane doświadczenie w branży produkcyjnej lub dystrybucyjnej
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną pracę na poziomie senior managementu (min. C1)
  • Doświadczenie w zarządzaniu rozproszonymi zespołami
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami w obszarze "change management and business transformation"
  • Gotowość do pracy stacjonarnej we Wrocławiu oraz odbywania podróży po Europie
  • Doświadczenie w implementacji systemów klasy ERP/WMS

Oferta:

  • Możliwość objęcia nowo tworzonego stanowiska osadzonego w strukturach senior managementu (PL/Europa)
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej współpracującej z największymi firmami w swojej branży
  • Bezpośredni wpływ na kształtowanie i wdrażanie programu transformacji operacyjnej
  • Bardzo interesujące perspektywy rozwoju i awansu w strukturach globalnych
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz rocznego bonusu
  • Pakiet niezbędnych benefitów w postaci ubezpieczenia grupowego, poszerzonej prywatnej opieki medycznej oraz samochodu służbowego

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: Kierownik Działu Spedycji i Transportu Własnego

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Poznań/Wrocław/Gorzów Wlkp.

Nr identyfikacyjny: #14

Główne obowiązki:

  • Opieka nad klientami: zapewnienie ciągłości świadczonych usług, monitorowania poziomu obsługi, przygotowania wycen i ofert w odpowiedzi na zapytania klientów
  • Zarządzanie zespołem: organizacja pracy, koordynacja realizacji zadań 10 osobowego zespołu operacyjnego i utrzymania w ruchu 80 osobowego zespołu kierowców
  • Monitorowanie poziomu rentowności świadczonych usług i podejmowanie działań zapewniających jej utrzymanie
  • Współpraca z innymi działami firmy, pracującymi na rzecz poprawy efektywności serwisu (kadry, księgowość, dział wsparcia floty)

Oczekiwania:

  • Dyspozycyjność, systematyczność i otwartość w komunikacji
  • Swoboda w ustalaniu priorytetów, planowaniu pracy zespołu i delegowaniu zadań
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Doświadczenie branżowe - min 3 lata jako spedytor i/lub dyspozytor
  • Doświadczenie managerskie - min 2 lata prowadzenia zespołu operacyjnego w branży TSL

Oferta:

  • Praca w nowocześnie zarządzanej organizacji z krótką strukturą decyzyjną
  • Realny wpływ na kierunki rozwoju i bieżące zarządzanie firmą
  • Rynkowe wynagrodzenie zasadnicze oraz udział w wypracowywanym zysku dzięki premii od osiągniętego wyniku
  • Narzędzia do efektywnej i komfortowej realizacji zadań
  • Rozwój zawodowy, uczestnictwo w szkoleniach i wydarzeniach branżowych

Pracodawca: Firma Dystrybucyjna

Branża: Handlowa

Stanowisko: Dyrektor Sprzedaży

Linia raportowania: Zarząd

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #15

Główne obowiązki:

  • Nadzór, zarządzanie i współpraca z rozproszonym zespołem Account Managerów, Key Account Managerów oraz Regional Sales Managerów
  • Tworzenie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych w tym zarządzanie budżetem
  • Analiza rynku, konkurencji oraz inicjowanie działań mających na celu zwiększenie zarówno rozpoznawalności marki na rynku jak i zwiększenie poziomu sprzedaży
  • Współpraca z innymi działami w tym ścisła współpraca z działem marketingu przy między innymi organizowaniu działań promocyjnych
  • Wsparcie zespołu w codziennych działaniach, w tym między innymi negocjacje warunków handlowych
  • Zarządzanie i angażowanie się w utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi dostawcami oraz Klientami
  • Reprezentowanie firmy w ważnych wydarzeniach branżowych
  • Współpraca z zarządem spółki, współtworzenie strategii rozwoju firmy

Oczekiwania:

  • 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą zespołu sprzedażowego
  • Umiejętności managerskie, analityczne oraz negocjacyjne
  • Wysoka kultura osobista
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę bądź B2B
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód)
  • Duża decyzyjność i samodzielność w działaniu
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, zajęcia językowe)
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowym

Pracodawca: Grupa Kapitałowa

Branża: Inna

Stanowisko: Główny Księgowy

Linia raportowania: Zarząd

Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Nr identyfikacyjny: #16

Główne obowiązki:

  • prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • analiza poprawności ujmowania dokumentów księgowych pod kątem podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatku dochodowego (w tym podatku u źródła), cen transferowych oraz podatku VAT
  • odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • analiza i uzgadnianie ksiąg księgi głównej
  • odpowiedzialność za sporządzanie sprawozdania finansowego, jednostkowego i skonsolidowanego
  • sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
  • współpraca z audytorami finansowymi, organami podatkowymi, bankami
  • doskonalenie procedur podatkowych w Spółce i Grupie Kapitałowej i współpraca w tym zakresie z innymi działami

Oczekiwania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej w tym także praktycznego doświadczenia w rozliczaniu podatku CIT
  • bardzo dobra znajomość przepisów zasad rachunkowości (UoR) oraz prawa podatkowego
  • bardzo dobra znajomość MS Excel
  • odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Oferta:

  • realny wpływ na biznes – firma jest w fazie dynamicznego rozwoju
  • swoboda w wyborze formy i wymiaru współpracy
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym - 2 dni w tygodniu w biurze (Zielona Góra)
  • atrakcyjny pakiet benefitów

Pracodawca: Firma spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Finance Manager

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #17

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie i kontrola działu księgowości (PtP, OtC, RtR)
  • Przygotowanie oraz kontrola kalkulacji CIT i VAT
  • Raportowanie podatku u źródła, cen transferowych
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych
  • Nadzór nad płynnością finansową
  • Przygotowanie budżetu
  • Kontroling kosztów pozaoperacyjnych
  • Odpowiedzialność za procesy związane z zamknięciem miesiąca, comiesięczne przygotowanie raportu do konsolidacji danych
  • Współpraca z audytorami, doradcami podatkowymi, bankami i instytucjami zewnętrznymi
  • Współpraca z zewnętrznym podwykonawcą w zakresie kadr (obsługa kadrowa oraz naliczanie płac)
  • Udział w projektach wdrożeniowych systemów operacyjnych w zakresie finansów/księgowości
  • Kontrola oraz wspieranie procesów nowopowstałej spółki na Ukrainie; współpraca z lokalnymi podwykonawcami w zakresie księgowości, podatków oraz kadr
  • Bieżąca współpraca z regionalnymi strukturami organizacji

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub pokrewne
  • Dobra znajomość krajowych standardów rachunkowości oraz prawa podatkowego, jako zaleta znajomość IFRS
  • Doświadczenie w dziale księgowości/kontrolingu min. 5 lat
  • Znajomość języka angielskiego min. Na poziomie B2 – komunikatywny
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Doświadczenie pracy na systemach operacyjnych ERP oraz Microsoft
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
  • Dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Doświadczenie w branży transportowej lub spedycyjnej

Oferta:

  • Możliwość objęcia jednej z kluczowych ról w polskich strukturach firmy
  • Praca w dynamicznym, doświadczonym i profesjonalnym środowisku ekspertów
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet niezbędnych benefitów w tym samochód służbowy
  • Możliwość udziału w interesujących międzynarodowych projektach

Pracodawca: Firma handlowa

Branża: Handlowa

Stanowisko: Samodzielna Księgowa

Linia raportowania: Zarząd

Lokalizacja: Opole

Nr identyfikacyjny: #18

Główne obowiązki:

  • Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Sporządzanie i wysyłanie rozliczeń podatkowych (CIT, VAT, OSS)
  • Przygotowywanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych (GUS, NBP)
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Kontrola i weryfikacja merytoryczna dokumentacji związanej z WDT/WNT, WSTO-OSS
  • Monitorowanie terminowości spłat należności i zobowiązań
  • Śledzenie na bieżąco zmian w prawie podatkowym
  • Obsługa kadrowo-płacowa niewielkiego zespołu
  • Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia finanse, rachunkowość
  • Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w firmie handlowej prowadzącej zakupy i sprzedaż transgraniczną oraz sklep internetowy
  • Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Znajomość transakcji z klientami i kontrahentami z UE i poza UE
  • Język angielski na poziomie B1/B2
  • Znajomość systemu Navireo lub systemów księgowych Subiekt/Rewizor

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Hybrydowy model współpracy możliwy po okresie wdrożeniowym

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: Kierownik Logistyki

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Ostrów Wlkp./Poznań/Wrocław

Nr identyfikacyjny: #19

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie całością zasobów magazynowych firmy
  • Organizacja, koordynacja i monitoring procesu logistycznego: przyjęcie, magazynowanie, konsolidacja przesyłek, kompletacja zamówień, wysyłka
  • Nadzór techniczny i serwisowy nad magazynem i sprzętem zgodnie z wymogami prawa i przepisami BHP
  • Odpowiedzialność za zgodność stanu magazynowego z prowadzoną dokumentacją
  • Administracja procesem sprzedaży i obsługi klienta, przygotowywanie ofert cenowych dla potencjalnych klientów
  • Kontrola i optymalizacja kosztów w podległym obszarze, monitorowanie rentowności w obrębie realizowanych usług
  • Organizacja pracy i koordynacja realizacji zadań zespołu magazynu i administracji

Oczekiwania:

  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu magazynem kontraktowym
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących logistyki kontraktowej: przyjęcie/wydanie towaru, odpowiedzialność magazynu vs odpowiedzialność transportu, kompletacja i konsolidacja wysyłek, x-dock vs składowanie, obieg dokumentów, utrzymanie ruchu
  • Znajomość podstawowych wymogów dotyczących logistyki produktów świeżych
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność ustalania priorytetów, planowania działań zespołu i delegowania zadań
  • Dyspozycyjność, systematyczność i otwartość w komunikacji

Oferta:

  • Praca w nowocześnie zarządzanej organizacji z szybkim procesem decyzyjnym
  • Realny wpływ na kierunki rozwoju firmy w tym na rozwój zarządzanego zespołu
  • Wynagrodzenie stałe plus premia od zrealizowanych wyników
  • Narzędzia do efektywnej i komfortowej realizacji zadań
  • Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego

Pracodawca: Firma dystrybucyjna

Branża: Handlowa

Stanowisko: Senior Key Account Manager

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Gdańsk/Łódź/Poznań

Nr identyfikacyjny: #20

Główne obowiązki:

  • Rozwój współpracy z przydzieloną grupą strategicznych klientów (wiodące sieci handlowe)
  • Realizacja planów sprzedażowych oraz innych założonych KPI’s
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych oraz prowadzenie samodzielnych negocjacji
  • Współpraca z działem marketingu przy planowaniu i realizacji akcji promocyjnych
  • Monitorowanie lokalnego rynku i działań konkurencji
  • Przygotowywanie raportów związanych z wynikami sprzedaży

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 4-5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG (non-food)
  • Duże doświadczenie we współpracy z klientami z rynku nowoczesnego (dyskonty, sieci handlowe)
  • Samodzielność i sumienność w realizacji zadań oraz silne zorientowanie na osiąganie wyników
  • Umiejętności opracowywania strategii sprzedażowej oraz prowadzenia negocjacji handlowych
  • Gotowość do odbywania cyklicznych podróży służbowych

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do organizacji będącej liderem swojego sektora
  • Praca w bardzo doświadczonym zespole z przydzieloną grupą strategicznych klientów
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydata/kandydatkę formę współpracy (UoP/B2B)
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia składające się z rynkowej podstawy oraz atrakcyjnego systemu premiowego
  • Pakiet niezbędnych narzędzi pracy, benefity pozapłacowe oraz hybrydowy model współpracy

Pracodawca: Firma z branży IT

Branża: IT

Stanowisko: Java AEM Developer

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Gdańsk

Nr identyfikacyjny: #21

Główne obowiązki:

  • Tworzenie, rozwój i utrzymanie aplikacji dla międzynarodowych Klientów
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej
  • Dbanie o jakość kodu oraz korzystanie z dobrych praktyk programistycznych
  • Aktywny udział w spotkaniach oraz proponowanie możliwych usprawnień
  • Projektowanie obiektowe z wykorzystaniem najlepszych praktyk Adobe
  • Definiowanie i wdrażanie architektury w oparciu o zasady CI/CD

Oczekiwania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia komercyjnego
  • Minimum jeden zrealizowany projekt z wykorzystaniem Adobe Experience Manager (AEM)
  • Znajomość dobrych praktyk programistycznych
  • Bardzo dobra znajomość języka Java i programowania obiektowego
  • Znajomość najpopularniejszych bibliotek oraz narzędzi do budowania aplikacji
  • Znajomość metodyk zwinnych
  • Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)

Oferta:

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie
  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych
  • szkolenia zewnętrzne
  • szkolenia wewnątrzfirmowe
  • mentoring

Pracodawca: Firma z branży IT

Branża: IT

Stanowisko: .NET Backend Developer

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Gdańsk

Nr identyfikacyjny: #22

Główne obowiązki:

  • Tworzenie, rozwój i utrzymanie aplikacji dla międzynarodowych Klientów
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej
  • Dbanie o jakość kodu oraz korzystanie z dobrych praktyk programistycznych
  • Aktywny udział w spotkaniach oraz proponowanie możliwych usprawnień
  • Projektowanie obiektowe z wykorzystaniem najlepszych praktyk
  • Definiowanie i wdrażanie architektury w oparciu o zasady CI/CD
  • Praca w modelu hybrydowym - 2 dni w tygodniu w biurze

Oczekiwania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w rozwijaniu komercyjnych aplikacji webowych
  • Znajomość dobrych praktyk programistycznych
  • Bardzo dobra znajomość języka C#, .NET i programowania obiektowego
  • Doświadczenie w Sitecore CMS
  • Znajomość najpopularniejszych bibliotek oraz narzędzi do budowania aplikacji
  • Znajomość metodyk zwinnych
  • Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)

Oferta:

  • wymiana wiedzy technicznej w firmie
  • wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych
  • szkolenia zewnętrzne
  • szkolenia wewnątrzfirmowe
  • mentoring

Pracodawca: Grupa Kapitałowa

Branża: Inna

Stanowisko: Główny Księgowy / Główna Księgowa

Linia raportowania: Zarząd

Lokalizacja: Gorzów Wlkp./Legnica/Poznań

Nr identyfikacyjny: #23

Główne obowiązki:

  • prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • analiza poprawności ujmowania dokumentów księgowych pod kątem podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatku dochodowego (w tym podatku u źródła), cen transferowych oraz podatku VAT
  • odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • analiza i uzgadnianie ksiąg księgi głównej
  • odpowiedzialność za sporządzanie sprawozdania finansowego, jednostkowego i skonsolidowanego
  • sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
  • współpraca z audytorami finansowymi, organami podatkowymi, bankami
  • doskonalenie procedur podatkowych w Spółce i Grupie Kapitałowej i współpraca w tym zakresie z innymi działami

Oczekiwania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej (min. 4 lata) w tym także praktycznego doświadczenia w rozliczaniu podatku CIT
  • bardzo dobra znajomość przepisów zasad rachunkowości (UoR) oraz prawa podatkowego
  • bardzo dobra znajomość MS Excel
  • odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie w pracy na systemach Comarch Optima i Jira
  • doświadczenia w firmie inwestycyjnej
  • znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym

Oferta:

  • realny wpływ na biznes – firma jest w fazie dynamicznego rozwoju
  • swoboda w wyborze formy i wymiaru współpracy
  • elastyczne godziny pracy
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym - 2 dni w tygodniu w biurze (Zielona Góra)
  • atrakcyjny pakiet benefitów

Pracodawca: Firma z branży paliwowej

Branża: Inna

Stanowisko: Regionalny Manager Sprzedaży

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Wielkopolska

Nr identyfikacyjny: #24

Główne obowiązki:

  • pozyskiwanie Klientów flotowych oraz hurtowych w podległym regionie
  • nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • realizacja przyjętych planów sprzedażowych
  • dokonywanie analiz rynkowych
  • bieżące raportowanie podejmowanych działań oraz wyników

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie handlowe, ekonomiczne lub marketingowe; mile widziane wykształcenie wyższe w wymienionych obszarach
  • min. 2-letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku w branży paliwowej, sprzedaży usług dla flot i pojazdów osobowych - warunek konieczny
  • umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
  • wysoki poziom komunikacji i kultury osobistej
  • zaangażowanie, nastawienie na osiąganie celów, determinacja
  • duża samodzielność na zajmowanym stanowisku i w budowaniu bazy Klientów
  • gotowość do pracy w trybie zdalnym połączonym z częstymi wyjazdami do Klientów na podległym obszarze

Oferta:

  • zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy
  • prywatna opieka medyczna
  • możliwości rozwoju w obszarze sprzedaży
  • ciekawe i pełne wyzwań środowisko pracy

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcja

Stanowisko: Export Specialist with English

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #25

Główne obowiązki:

  • Obsługa jednego kluczowych klientów firmy (znana międzynarodowa sieć handlowa) w ramach składanych przez niego zamówień
  • Wprowadzanie otrzymywanych zamówień do systemu oraz późniejszy nadzór nad jego realizacją
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynnej obsługi procesu sprzedaży
  • Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i dbanie o ich sprawne rozpatrywanie
  • Bliska współpraca z działem transportu, firmami przewozowymi oraz agencją celną
  • Odpowiedzialność za przygotowanie dokumentacji transportowej oraz podstawowych dokumentów celnych
  • Weryfikacja poprawności przygotowywanych faktur dla klienta oraz kontrola terminowego spływu należności

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku odpowiedzialnym za przygotowywanie i wysyłkę zamówień dla klientów eksportowych
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji transportu oraz współpracy z agencją celną
  • Umiejętność tworzenia dokumentacji transportowej / mile widziana znajomość dokumentacji celnej
  • Swoboda w pracy w środowisku MS Office / mile widziane doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP
  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientami i skupienie na ich potrzebach
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Umowa o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Hybrydowy model współpracy
  • Pakiet niezbędnych szkoleń (onboarding w zagranicznej centrali firmy) oraz perspektywy rozwoju w ramach globalnych struktur
  • Praca w międzynarodowym i profesjonalnym zespole

Pracodawca: Firma logistyczna

Branża: TSL

Stanowisko: Kierownik Działu Transportu

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Ostrów Wlkp./Poznań/Wrocław

Nr identyfikacyjny: #26

Główne obowiązki:

  • Organizacja pracy i koordynacja realizacji zadań 10 osobowego zespołu operacyjnego
  • Zapewnienie ciągłości świadczonych usług, monitorowanie poziomu obsługi i obsługa kluczowych klientów firmy
  • Monitorowanie poziomu rentowności świadczonych usług
  • Podejmowanie działań (bieżących i długoterminowych) zapewniających utrzymanie rentowności (negocjacje kosztowe z podwykonawcami, efektywne wykorzystanie taboru i czasu pracy kierowców, negocjacje z klientami)
  • Przygotowanie wycen i ofert w odpowiedzi na zapytania klientów
  • Zarządzanie 80 osobowym zespołem kierowców
  • Współpraca z działem HR, księgowości i floty

Oczekiwania:

  • Min. 3 lata doświadczenia w pracy operacyjnej na stanowisku spedytora i/lub dyspozytora prowadzącego flotę własną
  • Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem operacyjnym w branży TSL
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (konieczność posługiwania się nim w codziennej komunikacji)
  • Dodatkowym atutem jest znajomość języka rosyjskiego (komunikacja z kierowcami)
  • Umiejętność ustalania priorytetów, planowania działań zespołu i delegowania zadań
  • Dyspozycyjność, systematyczność i otwartość w komunikacji

Oferta:

  • Praca w nowocześnie zarządzanej organizacji z szybkim procesem decyzyjnym
  • Realny wpływ na kierunki rozwoju firmy w tym na rozwój zarządzanego zespołu
  • Wynagrodzenie stałe plus premia od zrealizowanych wyników
  • Narzędzia do efektywnej i komfortowej realizacji zadań
  • Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego

Pracodawca: Firma tworząca aplikacje mobilne i webowe

Branża: IT

Stanowisko: Senior Test Engineer

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Gdańsk

Nr identyfikacyjny: #27

Główne obowiązki:

  • Testowanie manualne i automatyczne przy kilku projektach jednocześnie
  • Automatyzowanie i ulepszanie procesów związanych z jakością
  • Raportowanie do Managementu KPI dotyczących jakości projektów
  • Uczestniczenie i wsparcie w rekrutacjach QA Testerów

Oczekiwania:

  • minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w testowaniu manualnym i automatycznym przy aplikacjach webowych i/lub mobilnych
  • doświadczenie w testowaniu w oparciu o User Stories
  • znajomości narzędzi i terminologii związanej z testowaniem oprogramowania
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
  • znajomość metodyk zwinnych

Oferta:

  • możliwość współtworzenia wielu ciekawych międzynarodowych projektów
  • możliwość współpracy na wysokim jakościowo i technologicznie poziomie zapewnionym przez doświadczony management
  • duża samodzielność w działaniu
  • hybrydowy model współpracy (2 dni w biurze w Gdańsku / 3 dni zdalnie)
  • dowolna forma zatrudnienia (UoP/B2B)
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, zajęcia językowe, szkolenia)
  • nowoczesne biuro oraz narzędzia pracy

Pracodawca: Firma spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Manager ds. Współpracy z Przewoźnikami

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Wrocław/Warszawa

Nr identyfikacyjny: #28

Główne obowiązki:

  • Zbudowanie polityki współpracy oraz wypracowanie systemowego podejścia do współpracy z przewoźnikami
  • Utrzymanie kontaktu i bieżąca współpraca z przewoźnikami
  • Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszej możliwej kosztowo i operacyjnie oferty
  • Poszukiwanie optymalizacji w zakresie transportu drogowego kontenerowego
  • Prowadzenie statystyk efektywności oraz jakości współpracy z poszczególnymi przewoźnikami
  • Raportowanie i kontrola kosztów
  • Stała współpraca z zarządem firmy oraz jej pozostałymi działami

Oczekiwania:

  • Co najmniej kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora/kierownika transportu w firmie spedycyjnej lub transportowej (opcjonalnie po stronie przewoźnika),
  • Bardzo dobra znajomość rynku transportu kontenerowego w Polsce
  • Zaawansowana znajomość procesów związanych z transportem lądowym kontenerów oraz obrotu kontenerami
  • Duża samodzielność w zakresie poszukiwania optymalizacji rozwiązań oraz prowadzeniu negocjacji z dostawcami
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym MS Excel
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do uznanej i stabilnej międzynarodowej organizacji o wysokich standardach pracy
  • Perspektywa objęcia nowotworzonego kluczowego stanowiska
  • Atrakcyjne warunki finansowe oraz długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Elastyczny model pracy oraz pakiet niezbędnych benefitów

Pracodawca: Firma logistyczna

Branża: TSL

Stanowisko: Junior HR Administrator

Linia raportowania: HR Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #29

Główne obowiązki:

  • Wspieranie zarządu firmy w realizacji bieżących potrzeb administracyjnych
  • Organizacja eventów firmowych
  • Przygotowywanie oraz publikacja ofert pracy
  • Administrowanie procesem rekrutacji, selekcja kandydatów oraz organizowanie spotkań
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami wspierającymi działania rekrutacyjne
  • Analiza potrzeb oraz rekomendowanie szkoleń oraz innych działań rozwojowych dla pracowników
  • Wspieranie managementu firmy w organizowaniu krajowych oraz zagranicznych wyjazdów służbowych

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 2 letni staż pracy w międzynarodowej organizacji
  • Wykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia, finanse lub pokrewne będą dodatkowym atutem),
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale HR
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji, bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz pozytywne nastawienie do działania
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym MS Excel
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do uznanej i stabilnej międzynarodowej organizacji o wysokich standardach pracy
  • Perspektywa objęcia nowotworzonego stanowiska z ciekawą perspektywą rozwoju
  • Atrakcyjne warunki finansowe oraz długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Elastyczny model pracy oraz pakiet niezbędnych benefitów

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: Senior Warehouse Manager

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki, Mszczonów, Błonie

Nr identyfikacyjny: #30

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie magazynem obsługującym międzynarodowych klientów w ramach usług logistyki kontraktowej
  • Zarządzanie zespołem składającym się w zależności od sezonu ze 100 do 200 pracowników
  • Sprawna realizacja zadań i osiąganie zamierzonych wyników przy zachowaniu wysokich standardów jakościowych pracy
  • Kreowanie nowych oraz optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze magazynowym
  • Dbałość o bezpieczeństwo i przestrzeganie procedur BHP
  • Raportowanie oraz bliska współpraca z klientami

Oczekiwania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu magazynem dedykowanym do obsługi kilku klientów
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami pracowników
  • Doskonała wiedza na temat procesów magazynowych i zasad gospodarki magazynowej
  • Znajomość systemów magazynowych
  • Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny

Oferta:

  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznej organizacji
  • Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz premii
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Firma dystrybucyjna

Branża: Handlowa

Stanowisko: Senior Key Account Manager

Linia raportowania: Zarząd

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #31

Główne obowiązki:

  • Rozwój współpracy z przydzieloną grupą strategicznych klientów (wiodące sieci handlowe)
  • Realizacja planów sprzedażowych oraz innych założonych KPI’s
  • Budowanie długofalowych relacji biznesowych oraz prowadzenie samodzielnych negocjacji
  • Współpraca z działem marketingu przy planowaniu i realizacji akcji promocyjnych
  • Monitorowanie lokalnego rynku i działań konkurencji
  • Przygotowywanie raportów związanych z wynikami sprzedaży

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 4-5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG (non-food)
  • Duże doświadczenie we współpracy z klientami z rynku nowoczesnego (dyskonty, sieci handlowe)
  • Samodzielność i sumienność w realizacji zadań oraz silne zorientowanie na osiąganie wyników
  • Umiejętności opracowywania strategii sprzedażowej oraz prowadzenia negocjacji handlowych
  • Gotowość do odbywania cyklicznych podróży służbowych
  • Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do organizacji będącej liderem swojego sektora
  • Praca w bardzo doświadczonym zespole z przydzieloną grupą strategicznych klientów
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydata/kandydatkę formę współpracy (UoP/B2B)
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia składające się z rynkowej podstawy oraz atrakcyjnego systemu premiowego
  • Pakiet niezbędnych narzędzi pracy, benefity pozapłacowe oraz hybrydowy model współpracy

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Z-ca Głównej Księgowej

Linia raportowania: Główna Księgowa

Lokalizacja: Okolice Trójmiasta

Nr identyfikacyjny: #32

Główne obowiązki:

  • Prowadzenie/nadzór nad pełną ewidencją księgową spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego
  • Zamykanie miesięcznych i rocznych okresów księgowych zgodnie z procedurami obowiązującymi w Grupie
  • Współpraca z audytorami, organami podatkowymi, zagranicznymi właścicielami oraz innymi organizacjami zewnętrznymi (w tym m.in. GUS, NBP)
  • Monitorowanie księgowo-podatkowych aspektów działalności firmy oraz zmian prawa podatkowego i finansowego. Wsparcie w zakresie rozwiązań podatkowych
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych
  • Nadzór nad planem kont oraz poprawnością danych ujętych w księgach
  • Kalkulacja podatku dochodowego i sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT
  • Sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości
  • Sporządzanie JPK V7M, VAT-UE oraz innych deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa
  • Miesięczne raportowanie zgodnie z wymaganiami grupy (bilans, rachunek wyników, informacje dodatkowe)
  • Rozliczanie produkcji
  • Usprawnianie i optymalizacja procesów

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia finanse, rachunkowość
  • 5 lat doświadczenia w pracy w Dziale Księgowości w tym minimum 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku (najlepiej branża produkcyjna)
  • Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości oraz przepisów podatkowych (CIT, VAT), w tym rozliczeń wewnątrzwspólnotowych
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Praktyczna znajomość polskiej ustawy o rachunkowości
  • Znajomość przepisów podatkowych, także pod kątem funkcjonowania w specjalnej strefie ekonomicznej
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym B2
  • Znajomość program CDN XL będzie atutem
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz współpracy

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy + 10 % premii
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym (firma zlokalizowana pod Trójmiastem)

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Koordynator Działu Transportu

Linia raportowania: Zarząd

Lokalizacja: Kalisz/Krotoszyn/Ostrów Wlkp.

Nr identyfikacyjny: #33

Główne obowiązki:

  • Koordynowanie pracy działu transportu firmy produkcyjnej
  • Przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju i funkcjonowania działu, optymalizacja kosztów transportu
  • Planowanie budżetu oraz monitorowanie pojawiających się odchyleń
  • Bieżąca współpraca z klientami, innymi działami firmy oraz z zewnętrznymi dostawcami
  • Organizacja transportu międzynarodowego (eksport/import)
  • Odpowiedzialność za właściwe gromadzenie, przetwarzanie i przechowywanie dokumentów
  • Rekrutacja, szkolenie oraz nadzór nad pracą podległego zespołu
  • Raportowanie prac do zarządu firmy

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe – preferowane wykształcenie kierunkowe (logistyka/transport)
  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej lub spedycyjno-transportowej
  • Wysokorozwinięte umiejętności planowania i przeprowadzania analiz
  • Umiejętność delegowania obowiązków i egzekwowania ich realizacji
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz realizacji powierzonych zadań
  • Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B1
  • Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP/TMS

Oferta:

  • Praca na decyzyjnym stanowisku w międzynarodowej firmie będącej liderem swojej branży
  • Udział w globalnych projektach związanych z rozwojem systemów oraz projektami optymalizacyjnymi
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz premii
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Area Sales Manager

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Warszawa/Wrocław

Nr identyfikacyjny: #34

Główne obowiązki:

  • Opieka nad przypisaną w Hiszpanii grupą klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych
  • Odpowiedzialność za przygotowywanie wycen oraz prezentacji dla potencjalnych klientów
  • Nadzór nad realizacją zlecenia od momentu wprowadzenia go do systemu, przez wysyłkę z centrum dystrybucyjnego, po weryfikację poprawności przeprowadzenia instalacji zamówionego sprzętu u klienta
  • Zapewnienie wysokiej jakości w zakresie posprzedażowej obsługi klienta
  • Dokonywanie rynkowych analiz oraz monitorowanie działań konkurencji
  • Przygotowywanie niezbędnych raportów oraz współpraca z pozostałymi działami firmy

Oczekiwania:

  • Przynajmniej kilkuletnie doświadczenie we współpracy i obsłudze dużych międzynarodowych klientów
  • Bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego oraz angielskiego – warunek bezwzględny
  • Doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP oraz przynajmniej dobra znajomość MS Excel
  • Gotowość do odbywania cyklicznych podróży służbowych do Hiszpanii (od kilku dni do 2 tygodni w miesiącu)
  • Doświadczenie w sprzedaży produktów wymagających znajomości rysunku technicznego
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych z wykorzystaniem różnego rodzaju Social Media

Oferta:

  • Praca dla stabilnej i doświadczonej organizacji będącej liderem swojego sektora
  • Perspektywa dołączenia do międzynarodowego zespołu oraz objęcia jednego z kluczowych stanowisk w nowo tworzonym dziale
  • Pakiet niezbędnych szkoleń w centrali firmy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system bonusowy
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Kupiec Strategiczny

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Tczew

Nr identyfikacyjny: #35

Główne obowiązki:

  • Zakupy materiałów, produktów i usług Indirect od dostawców zewnętrznych we współpracy z Globalnym Sourcingiem, Operacjami PL oraz innymi działami Spółki
  • Budowa właściwych relacji biznesowych z Klientem Wewnętrznym i kontrahentami, opartych na wzajemnym zaufaniu i podejściu eksperckim
  • Współtworzenie konkurencyjnej bazy dostawców Indirect, jednocześnie spełniających wymagania jakościowe
  • Tworzenie i realizacja strategii sourcingowej dla kategorii Indirect. Uczestnictwo w wyborze, kwalifikacji, ocenie i rozwoju dostawców.
  • Terminowe wyceny w zakresie produktów i usług od dostawców wewnętrznych i zewnętrznych na potrzeby Spółki
  • Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami, uwzględniających wymagania firmy
  • Ścisła współpraca z Operacjami PL oraz innymi działami Spółki
  • Wsparcie sourcingowe dla projektów realizowanych przez Spółkę
  • Wsparcie w tworzeniu efektywnych procesów sourcingowych w ramach organizacji Globalnego Sourcingu (best practise sharing)
  • Raportowanie wyników wg uzgodnionych KPI w zakresie realizacji zadań

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
  • Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zakupach CAPEX jako dodatkowy atut
  • Znajomość normy ISO 9001 oraz mile widziane IATF 16949
  • Znajomość metodologii PPAP, APQP jako dodatkowy atut
  • Doświadczenie w audytowaniu dostawców jako dodatkowy atut
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel, znajomość SAP jako dodatkowy atut
  • Gotowość do podróży służbowych (10-15% czasu pracy)
  • Zdolności analityczne
  • Zorientowanie na rezultaty
  • Proaktywna postawa
  • Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu

Oferta:

  • Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym
  • Udział w innowacyjnych projektach dla światowych liderów z obszarów: telekomunikacji, transportu i przemysłu
  • Nowoczesne formy rozwoju: specjalistyczne szkolenia, certyfikacje, nauka języka angielskiego
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna Medicover, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie karty Multisport, premia świąteczna, dofinansowanie urlopu, premie w ramach programu poleceń pracowniczych
  • Firmowa stołówka i dofinansowane posiłki
  • Indywidualnie dopasowany proces adaptacyjny
  • Życzliwość, dobra komunikacja i współpraca w zespołach lokalnych i międzynarodowych

Pracodawca: Firma IT

Branża: IT

Stanowisko: Senior Xamarin Developer

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #36

Główne obowiązki:

  • wykonywanie zadań programistycznych w technologii Xamarin Native
  • ścisła współpraca z Product Ownerami, UX Designerami, BA, QA oraz innymi programistami
  • wsparcie zespołu w tworzeniu architektury rozwiązania
  • projektowanie i rozwój aplikacji w pełnym cyklu projektu: koncepcja, rozwój, wdrożenie i faza ciągłego doskonalenia
  • realizacja testów jednostkowych w celu utrzymania jakości i pokrycia regresji
  • chęć rozwijania się w aplikacjach mobilnych i utrzymywania wysokiego poziomu kompetencji poprzez udział także w szkoleniach

Oczekiwania:

  • Minimum 4 lat doświadczenia w rozwijaniu komercyjnych aplikacji na podobnym stanowisku w Xamarin Native
  • Bardzo dobre zrozumienie mobilnych platform programistycznych (Android, iOS)
  • Znajomość C#, .NET, TDD/BDD
  • Doświadczenie w komunikacji z usługami sieciowymi (SOAP, REST, HTTP)
  • Znajomość MVVM (doświadczenie w MvvmCross będzie dodatkowym atutem)
  • Znajomości dobrych praktyk programistycznych, w szczególności związanych z wydajnością aplikacji mobilnych
  • Znajomości najpopularniejszych bibliotek
  • Znajomość metodyk zwinnych Agile/Scrum
  • Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)

Oferta:

  • Dowolna forma współpracy (Umowa o pracę / B2B)
  • Pakiet benefitów przy UoP
  • Praca w modelu hybrydowym
  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Ambitne projekty, rozwijające inteligentne aplikacje mobilne, które będziesz realizować na nowoczesnym sprzęcie i przy zaawansowanych technologiach
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Szkolenia

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcja

Stanowisko: Purchasing and Planning Specialist

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #37

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w oparciu o system ERP
  • Przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych prognoz oraz doskonalenie technik i metod w obszarze planowania
  • Analiza danych niezbędnych do tworzenia prognoz sprzedaży (sprzedaż historyczna, trendy rynkowe, sezonowość)
  • Współpraca z dostawcami w celu zapewnienia terminowej realizacji produkcj
  • Nadzór nad poziomem dostępności materiałów na magazynie oraz podejmowanie działań mających na celu zoptymalizowanie ich rotacji
  • Ścisła współpraca z zespołem produkcji i sprzedaży

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Logistyka lub Zarządzanie Produkcją)
  • 3-5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. zakupów lub planisty materiałowego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel
  • Doświadczenie w pracy na systemie klasy ERP

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Umowa o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Pakiet niezbędnych szkoleń oraz perspektywy rozwoju w ramach globalnych struktur
  • Praca w międzynarodowym i profesjonalnym zespole

Pracodawca: Firma IT

Branża: IT

Stanowisko: Mobile Developer

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #38

Główne obowiązki:

  • wykonywanie zadań programistycznych w technologii Kotlin na platformę Android lub Swift na platformę iOS
  • projektowanie i rozwój aplikacji mobilnych
  • czynny udział w pracach zespołów projektowych i utrzymaniowych
  • wsparcie zespołu w tworzeniu architektury rozwiązania
  • chęć rozwijania się w aplikacjach mobilnych

Oczekiwania:

  • Minimum 2 lat doświadczenia w rozwijaniu komercyjnych aplikacji na podobnym stanowisku
  • Znajomości dobrych praktyk programistycznych, w szczególności związanych z wydajnością aplikacji mobilnych
  • Znajomości najpopularniejszych bibliotek
  • Znajomość metodyk zwinnych
  • Mile widziana znajomość bądź chęć nauki Fluttera
  • Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)

Oferta:

  • Dowolna forma współpracy (Umowa o pracę / B2B)
  • Pakiet benefitów
  • Zajęcia językowe
  • Praca w modelu hybrydowym
  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Ambitne projekty od A do Z, rozwijające inteligentne aplikacje mobilne, które będziesz realizować na nowoczesnym sprzęcie i przy zaawansowanych technologiach

Pracodawca: Firma podukcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Interim Production Manager (transition project)

Linia raportowania: Zarząd

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #39

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie projektem optymalizacji i przeniesienia zakładu produkcyjnego z Europy Zachodniej do Polski
  • Koordynowanie pracy osób zaangażowanych w projekt (również firm zewnętrznych)
  • Transfer technologii, w tym specyfikacji i dokumentacji technicznej
  • Optymalizacja przenoszonych procesów wraz z poprawą kluczowych wskaźników
  • Skuteczne planowanie projektu oraz prowadzenie analizy ryzyk oraz kosztów projektu
  • Cykliczne raportowanie postępów w projekcie do Zarządu Spółki
  • Prowadzenie negocjacji z interesariuszami projektu

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektami (mile widziane doświadczenie w środowisku międzynarodowym)
  • Kilkuletnie doświadczenie na managerskim stanowisku odpowiedzialnym za zarządzanie produkcją
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
  • Wysoka asertywność i odporność na stres
  • Dobrze rozwinięta komunikacja interpersonalna
  • Nastawienie na osiąganie wyników
  • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych (Polska oraz Europa Zachodnia)

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy
  • Pakiet benefitów pozapłacowych
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Współpraca z doświadczonym zespołem, chętnie dzielącym się wiedzą
  • Perspektywa pozostania w organizacji po zakończeniu projektu