Oferty pracy 2020-07-28T18:07:33+00:00

Oferty pracy

Pracodawca: Producent materiałów budowlanych

Branża: Produkcja/Handel

Stanowisko: Specjalista ds. Kontrolingu

Linia raportowania: Kontroler Finansowy

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #0

Główne obowiązki:

  • Wsparcie zespołu kontrolerów finansowych w przygotowywaniu wiarygodnej informacji zarządczej oraz prognoz finansowych
  • Badanie danych finansowych pochodzących z różnych źródeł, będących podstawą do tworzenia planów, wycen oraz sprawozdań i prognoz finansowych
  • Uczestnictwo w procesach budżetowania i prognozowania
  • Kontrola i ocena poprawności dokumentacji finansowej pod kątem formalnej i merytorycznej zgodności z przyjętymi normami i obowiązującymi przepisami
  • Analiza kosztów operacyjnych oraz przedstawianie rekomendacji w celu ich optymalizacji
  • Analiza majątku obrotowego spółki – m.in. weryfikacja pod kątem przestrzegania grupowej polityki rachunkowości oraz procedur wewnętrznych
  • Analiza przedsięwzięć inwestycyjnych (w tym przestrzeganie grupowej procedury inwestycyjnej)
  • Analiza odchyleń na poziomie przychodów, marż i kosztów operacyjnych
  • Przedstawianie rekomendacji w zakresie działań zwiększających efektywność działalności spółek oraz ograniczających ryzyka związane z ich funkcjonowaniem
  • Weryfikacja danych raportowych ze spółek zależnych pod kątem przygotowania skonsolidowanego sprawozdania grupy
  • Audyty wewnętrzne w spółkach zależnych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem finansami lub kontrolingiem
  • Znajomość i zrozumienie procesów gospodarczych zachodzących w spółkach kapitałowych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Excel
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem)
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Kreatywność i samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań
  • Umiejętność planowania i zarządzania czasem
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
  • Gotowość do wyjazdów służbowych

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dużej, stabilnej i międzynarodowej firmie,
  • Udział w ciekawych projektach,
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Transport/Spedycja

Stanowisko: Key Account Manager - Air&Ocean

Linia raportowania: Branch Manager

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #1

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie pozytywnej relacji biznesowej z przypisanymi klientami, która przyczynia się do zadowolenia odbiorców, rozwoju działalności i wzrostu rentowności transakcji
  • Monitorowanie współpracy z klientem, analizy i identyfikacja szans biznesowych, a także potencjalnego ryzyka oraz opracowanie odpowiednich danych dla kierownictwa
  • Kwotacje i sporządzanie ofert
  • Ustalanie zasad płatności z klientem, monitorowanie oraz podejmowanie decyzji i informowanie o zatrzymaniu przesyłki
  • Wizyty, informowanie o nowych produktach, potencjalne rozszerzanie współpracy z klientem
  • Odpowiedzialność za ilość wizyt, wysokość marż i liczby przesyłek na danym terenie
  • Wyszukiwanie i wyznaczanie celów sprzedażowych, w tym wymiana informacji dotyczących potencjalnych możliwości rozwoju sprzedaży z innymi biurami (sales lead)
  • Utrzymywanie ścisłej współpracy w ramach działu sprzedaży, aby przyczynić się do poprawy jakości obsługi wszystkich przydzielonych klientów
  • Zapewnienie wysokiej jakości, terminowej aktualizacji, opracowania danych i raportów w systemie CRM

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży usług spedycji morskiej i lotniczej
  • Znajomość rynku Air and Ocean
  • Ugruntowana funkcjonalna i handlowa znajomość otoczenia biznesowego, środowiska i wymagań klienta
  • Komunikatywność
  • Język angielski – poziom bardzo dobry

Oferta:

  • Praca w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane z części podstawowej oraz kwartalnej premii
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym auto służbowe
  • Benefity pozapłacowe: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna w Luxmed
  • Możliwość rozwoju w ramach organizacji

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Transport/Spedycja

Stanowisko: Key Account Manager - Air&Ocean

Linia raportowania: Branch Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #2

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie pozytywnej relacji biznesowej z przypisanymi klientami, która przyczynia się do zadowolenia odbiorców, rozwoju działalności i wzrostu rentowności transakcji
  • Monitorowanie współpracy z klientem, analizy i identyfikacja szans biznesowych, a także potencjalnego ryzyka oraz opracowanie odpowiednich danych dla kierownictwa
  • Kwotacje i sporządzanie ofert
  • Ustalanie zasad płatności z klientem, monitorowanie oraz podejmowanie decyzji i informowanie o zatrzymaniu przesyłki
  • Wizyty, informowanie o nowych produktach, potencjalne rozszerzanie współpracy z klientem
  • Odpowiedzialność za ilość wizyt, wysokość marż i liczby przesyłek na danym terenie
  • Wyszukiwanie i wyznaczanie celów sprzedażowych, w tym wymiana informacji dotyczących potencjalnych możliwości rozwoju sprzedaży z innymi biurami (sales lead)
  • Utrzymywanie ścisłej współpracy w ramach działu sprzedaży, aby przyczynić się do poprawy jakości obsługi wszystkich przydzielonych klientów
  • Zapewnienie wysokiej jakości, terminowej aktualizacji, opracowania danych i raportów w systemie CRM

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży usług spedycji morskiej i lotniczej
  • Znajomość rynku Air and Ocean
  • Ugruntowana funkcjonalna i handlowa znajomość otoczenia biznesowego, środowiska i wymagań klienta
  • Komunikatywność
  • Język angielski – poziom bardzo dobry

Oferta:

  • Praca w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane z części podstawowej oraz kwartalnej premii
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym auto służbowe
  • Benefity pozapłacowe: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna w Luxmed
  • Możliwość rozwoju w ramach organizacji

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: Logistyka kontraktowa

Stanowisko: Oprations Manager

Linia raportowania: Dyrektor Oddziału

Lokalizacja: okolice Warszawy

Nr identyfikacyjny: #3

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie projektem odpowiedzialnym za magazynowanie i dystrybucję asortymentu klienta
  • Kierowanie pracą podległego kilkudziesięcioosobowego zespołu
  • Planowanie niezbędnych zasobów osobowych oraz współpraca z agencją pracy
  • Odpowiedzialność za nadzór nad P&L projektu oraz optymalizacją kosztów operacyjnych
  • Bieżąca analiza i doskonalenie procesów operacyjnych zachodzących w podległym obszarze
  • Raportowanie osiąganych wskaźników jakościowo-ilościowych oraz wyniku finansowego projektu
  • Bieżący kontakt z klientem oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Transport / Logistyka / Zarządzanie produkcją)
  • 3-5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim odpowiadającym za zarządzanie obsługą projektu logistycznego / doświadczenie w pracy po stronie operatora logistycznego będzie dużym atutem
  • Doświadczenie w zarządzaniu przynajmniej 50 osobowym zespołem
  • Doświadczenie w tworzeniu i nadzorze nad wykonaniem budżetu projektowego
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2

Oferta:

  • Praca w stabilnej i doświadczonej organizacji będącej jednym z liderów rynku logistyki kontraktowej
  • Rola w jednym z najbardziej kluczowych projektów naszego klienta
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia – rynkowa podstawa oraz premia roczna
  • Pakiet niezbędnych benefitów: samochód służbowy, telefon, laptop, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe

Pracodawca: Sklep Internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Dyrektor Logistyki

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #4

Główne obowiązki:

  • Odpowiedzialność za operacje logistyczne e-commerce (w szczególności intra logistyka)
  • Realizacja wskaźników operacyjnych i ekonomicznych procesów logistycznych
  • Ścisła i efektywna współpraca z innymi jednostkami w zakresie całego łańcucha dostaw
  • Zarządzaniem podległym zespołem współpracowników oraz nadzorem i koordynowaniem jednostek organizacyjnych obszaru logistyki
  • Kształtowanie polityki logistycznej, planowanie i wdrażanie zmian optymalizujących procesy logistyczne
  • Zarządzanie gospodarką magazynową
  • Optymalne wykorzystani powierzchni magazynowej
  • Planowanie, realizowanie i utrzymywanie zdolności operacyjnej i systemowej logistyki
  • Nadzór nad przepływami transportowymi oraz ich terminowością
  • Ścisła współpraca z Zarządem oraz pozostałymi jednostkami spółki
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra praktyczna znajomość procesów logistycznych oraz procesów związanych z gospodarką magazynową
  • Doświadczenia zawodowe w obszarze logistyki, w tym minimum 2 lat pracy na stanowisku dyrektorskim
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami ludzi (500+)
  • Doświadczenie w branży e-commerce będzie silnym dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów - w tym projektów inwestycyjnych
  • Doświadczenie w pracy z systemami automatyki
  • Doświadczenie we wdrażaniu systemów klasy WMS mile widziane
  • Wiedza praktyczna na temat narzędzi i technik Lean mile widziana
  • Umiejętność budowania strategii Logistyki oraz planowania
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (logistyka, ekonomia, zarządzanie)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wymagana jest praca w siedzibie głównej w Zielonej Górze

Oferta:

  • Praca w firmie o dużym prestiżu i wielkich ambicjach na rozwój
  • Zarządzanie złożoną operacją logistyczną e-commerce w wielkiej skali i realny wpływ na rozwój obszaru logistyki w spółce
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. auto służbowe)
  • Możliwość zdobywania nowych doświadczeń
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Transport / Logistyka

Stanowisko: Dyrektor Sprzedaży

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: okolice Poznania

Nr identyfikacyjny: #5

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie sprzedażą produktów firmy (transport drogowy, dystrybucja, logistyka kontraktowa) na terenie Polski
  • Udział w tworzeniu strategii sprzedaży i marketingu
  • Tworzenie planów sprzedażowych oraz nadzór i odpowiedzialność za ich realizację
  • Zarządzanie podległym zespołem pracowników, motywowanie, planowanie rozwoju, wyznaczanie celów, nadzór na realizacją zadań, a także dbałość o standardy pracy
  • Odpowiedzialność za proces negocjacji, przygotowywania ofert i prezentacji oraz spotkań z kluczowymi klientami
  • Raportowanie wyników oraz realizacji założeń przyjętej strategii handlowej
  • Bieżące monitorowanie efektywności sprzedaży i zespołu oraz działań związanych z utrzymaniem klienta
  • Analiza rynku i identyfikowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży/nowych kanałów sprzedaży oraz działań konkurencji
  • Ścisła współpraca z zarządem firmy oraz z jej działami operacyjnymi

Oczekiwania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na analogicznym lub podobnym stanowisku w branży TSL
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży o rozproszonej strukturze
  • Umiejętność planowania i zarządzania procesami sprzedażowymi
  • Umiejętność podejmowania decyzji i konsekwencja w działaniu
  • Wiedza z zakresu prowadzenia negocjacji (taktyki, techniki, strategie)
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2)
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych (min. 50% czasu pracy)

Oferta:

  • Stabilna praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Możliwość realnego wpływu na kierunki rozwoju organizacji
  • Wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
  • Pakiet licznych benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Logistyka

Stanowisko: Site Manager

Linia raportowania: Dyrektor Logistyki

Lokalizacja: okolice Katowic

Nr identyfikacyjny: #6

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie centrum logistycznym obsługującym klienta z branży FMCG
  • Odpowiedzialność za P&L podległego CL
  • Nadzór nad wskaźnikami jakościowymi oraz ich raportowanie
  • Zarządzaniem zespołem do 100 pracowników (w tym 3 osoby podlegające bezpośrednio)

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na managerskim stanowisku w firmie z branży logistyki kontraktowej
  • Mile widziani kandydaci z operacyjnym doświadczeniem w obsłudze klienta z branży FMCG
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz obsłudze klienta
  • Umiejętność sporządzania budżetu i zarządzania poprzez koszty i cele
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferta:

  • Stabilna praca w międzynarodowej organizacji
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rynkowe wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy, rocznej premii oraz niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop , telefon

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Transport/Spedycja

Stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży

Linia raportowania: Dyrektor Sprzedaży

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #7

Główne obowiązki:

  • Realizacja budżetów sprzedażowych w podległym regionie
  • Rozwój współpracy i budowanie trwałych relacji z klientami poprzez oferowanie rozwiązań dopasowanych do ich oczekiwań
  • Przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów
  • Udział w konferencjach oraz wydarzeniach tematycznych poświęconych spedycji oraz usługom transportowym
  • Śledzenie najnowszych trendów w branży TSL, monitorowanie i analiza danych rynkowych a także zmian dotyczących branży
  • Dbanie o pozytywne i długotrwałe relacje z klientem
  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym Regionu oraz zespołem spedycji
  • Zarządzanie podległym zespołem, w tym rekrutacja oraz coaching

Oczekiwania:

  • Minimum 3-5 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży TSL
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
  • Umiejętności negocjacyjne, organizacyjne oraz wysoki poziom samodzielności
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Oferta:

  • Możliwość rozwoju umiejętności w międzynarodowej firmie
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Pracę w dynamicznej i prężnie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pacy

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Logistyka

Stanowisko: Warehouse Manager

Linia raportowania: Site Manager

Lokalizacja: Okolice Łodzi

Nr identyfikacyjny: #8

Główne obowiązki:

  • Planowanie pracy zespołu, delegowanie obowiązków oraz bieżąca kontrola efektywności pracy
  • Realizacja polityki personalnej zgodnie z zatwierdzonym budżetem
  • Orientacja na sprawną realizację zadań i osiąganie zamierzonych wyników przy zachowaniu wysokich standardów jakościowych pracy
  • Projektowanie, optymalizacja i standaryzacja procesów magazynowych oraz KPI’s
  • Raportowanie oraz bliska współpraca z klientami
  • Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracy, przestrzeganie instrukcji stanowiskowych, przepisów i procedur na podległym obszarze

Oczekiwania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku kierowniczym
  • Znajomości procedur magazynowych
  • Dobrej znajomości programu MS Excel
  • Praktycznej umiejętności zarządzania ludźmi i wyznaczania celów
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • Gotowości do pracy pod presją czasu

Oferta:

  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji
  • Samodzielne i decyzyjne stanowisko w ramach projektu green field
  • Międzynarodowe szkolenia
  • Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: karta MultiSport Plus, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: Transport

Stanowisko: Intermodal Manager

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #9

Główne obowiązki:

  • Koordynowanie transportów intermodalnych
  • Odpowiedzialność za strategię produktową oraz rozwój usługi na rynku
  • Poszukiwanie optymalizacji w zakresie transportu drogowego
  • Ustalanie polityki współpracy z przewoźnikami
  • Pozyskiwanie nowych zleceń oraz rozwój współpracy z obecnymi klientami
  • Zarządzanie podległbym zespołem
  • Stała współpraca z zarządem firmy oraz pozostałymi działami spółki

Oczekiwania:

  • Przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora/kierownika transportu intermodalnego w firmie spedycyjnej lub transportowej
  • Bardzo dobra znajomość procesów związanych z transportem lądowym kontenerów oraz obrotu kontenerami
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań nastawionych na pozyskiwanie nowych zleceń
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (odpowiedzialność za zespoły pracujące w dwóch lokalizacjach)

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji wywodzącej się z dużej i rozpoznawalnej grupy kapitałowej
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju produktu oraz oferty firmy w zakresie transportu intermodalnego
  • Wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych praz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: Transport/Spedycja

Stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży

Linia raportowania: Dyrektor Sprzedaży

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #10

Główne obowiązki:

  • Realizacja budżetów sprzedażowych w podległym regionie
  • Rozwój współpracy i budowanie trwałych relacji z klientami poprzez oferowanie rozwiązań dopasowanych do ich oczekiwań
  • Przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów
  • Udział w konferencjach oraz wydarzeniach tematycznych poświęconych spedycji oraz usługom transportowym
  • Śledzenie najnowszych trendów w branży TSL, monitorowanie i analiza danych rynkowych a także zmian dotyczących branży
  • Dbanie o pozytywne i długotrwałe relacje z klientem
  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym Regionu oraz zespołem spedycji
  • Zarządzanie podległym zespołem, w tym rekrutacja oraz coaching

Oczekiwania:

  • Minimum 3-5 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży TSL
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
  • Umiejętności negocjacyjne, organizacyjne oraz wysoki poziom samodzielności
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Oferta:

  • Możliwość rozwoju umiejętności w międzynarodowej firmie
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Pracę w dynamicznej i prężnie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pacy

Pracodawca: Wiodąca firma spedycyjna

Branża: Transport

Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy

Linia raportowania: Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #11

Główne obowiązki:

  • Przyjęcie, obsługa i kontrola zleceń spedycyjnych
  • Monitoring realizacji zleceń przez podwykonawców
  • Kontrola wszystkich danych oraz dokumentów istotnych dla zlecenia
  • Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z procedurami
  • Rozliczanie przesyłek (w szczególności właściwa kalkulacja kosztów przesyłki)
  • Kwotacje i sporządzanie ofert
  • Negocjacje cen z podwykonawcami oraz innymi biurami i agentami firmy
  • Wykonywanie innych czynności obejmujących zlecone przez klienta elementy usługi pod nadzorem kierownika działu lub biura
  • Przestrzeganie przepisów właściwych dla danego kraju i ustaleń umownych z klientem

Oczekiwania:

  • 3 letnie doświadczenie na stanowisku spedytora międzynarodowego
  • 3 letnie doświadczenie na stanowisku spedytora międzynarodowego
  • Wykształcenie min. Średnie
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Bardzo dobra obsługa MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • Znajomość branży transportowej w szczególności transportów FTL
  • Doskonała organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu i rozwiązywaniu problemów

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ciekawa i dynamiczną praca w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki
  • Współpraca ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez prowadzone przez firmę szkolenia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów: opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej

Pracodawca: Wiodący operator logistyczny

Branża: Logistyka Kontraktowa

Stanowisko: Project Manager

Linia raportowania: Dyrektor Logisytki

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #12

Główne obowiązki:

  • Kierowanie projektami wdrożeniowymi, w tym zarządzanie projektami o znaczeniu strategicznym dla organizacji
  • Definiowanie zakresu projektu wraz z opracowaniem harmonogramu jego realizacji
  • Współpraca z klientem, w tym z zespołami wdrożeniowymi klienta oraz zewnętrznymi dostawcami
  • Zarządzanie czasem i budżetem projektowym
  • Nadzór nad postępem prac w ramach prowadzonego projektu - kontrola harmonogramu projektu, terminów realizacji zadań projektowych
  • Zapewnienie realizacji celów zgodnie z przyjętymi założeniami
  • Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołów projektowych
  • Zarządzanie zmianą w projekcie
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej
  • Sporządzanie raportów i sprawozdań (okresowych oraz końcowych)
  • Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami z zespołem

Oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Project Managera – w prowadzeniu projektów wdrożeniowych w obszarze logistyki kontraktowej (warunek konieczny)
  • Wiedza na temat najlepszych standardów i praktyk zarządzania projektami
  • Wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i nastawienia na wielozadaniowość
  • Samodzielność, kreatywność i przedsiębiorczość w podejmowanych działaniach
  • Nastawienia na osiąganie założonych celów, silnej orientacji biznesowej
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Zaangażowanie i dynamizm w realizacji zadań
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Oferta:

  • Praca na managerskim stanowisku związanym z realizacją inwestycji o znaczeniu strategicznym dla organizacji
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem (podstawa + premia)
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w różnorodnych projektach
  • Benefity: pakiet medyczny, ubezpieczenie i karta sportowa na bardzo korzystnych warunkach, samochód służbowy

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: Fashion

Stanowisko: E-commerce Manager

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #13

Główne obowiązki:

  • Tworzenie strategii rozwoju oraz realizacja nowych projektów e-commerce dla sklepu internetowego
  • Zarządzanie kategoriami produktów oraz optymalizacja portfolio
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu e-commerce
  • Zarządzanie działaniami marketingowymi w zakresie SEM, SEO, Social Media, E-mail Marketing, -RTB, Afiliacje, Display
  • Proponowanie i koordynowanie akcji promocyjnych
  • Stała analiza i optymalizacja współczynnika konwersji
  • Bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
  • Ścisła współpraca z działem IT oraz z działem marketingu

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku (mile widziana branża fashion)
  • Dobra znajomość narzędzi i metod badania ruchu internetowego (przede wszystkim Google Analytics) oraz analizowania efektów prowadzonych kampanii
  • Bardzo dobra znajomość platformy Magento
  • Znajomość zagadnień związanych z SEO, SEM, Google Ads
  • Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
  • Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej
  • Przyjazną atmosferę pracy