Oferty pracy
Pracodawca: Sklep internetowy
Branża: E-commerce
Stanowisko: Purchasing Manager
Linia raportowania: Dyrektor zakupów
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #0
Główne obowiązki:
- Zarządzanie podległym działem oraz koordynacja procesu zakupów
- Analizowanie i wspieranie procesu budowy planów sprzedaży z uwzględnieniem poszczególnych kategorii produktowych
- Kształtowanie standardów i procedur w dziale zakupów
- Przygotowanie kontraktów (S&OP) dotyczących zakupu poszczególnych kategorii asortymentowych
- Prowadzenie regularnych analiz danych historycznych oraz dotychczasowej sprzedaży
- Przygotowywanie szczegółowych analiz i rekomendacji dla zarządu firmy w zakresie strategii zakupowych
- Współtworzenie i wdrażanie narzędzi raportowych oraz planistycznych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne lub matematyczne
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / bardzo dużym atutem będzie doświadczenie w branży e-commerce/retail
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji
- Zaawansowana znajomość MS Excel, mile widziana znajomość narzędzi klasy BI
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
Oferta:
- Praca w firmie o dużej rozpoznawalności oraz wielkich ambicjach na dalszy rozwój
- Realny wpływ na standardy oraz sposób funkcjonowania podległego działu
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną
Pracodawca: Sklep internetowy
Branża: E-commerce
Stanowisko: Purchasing Manager
Linia raportowania: Dyrektor zakupów
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #1
Główne obowiązki:
- Zarządzanie podległym działem oraz koordynacja procesu zakupów
- Analizowanie i wspieranie procesu budowy planów sprzedaży z uwzględnieniem poszczególnych kategorii produktowych
- Kształtowanie standardów i procedur w dziale zakupów
- Przygotowanie kontraktów (S&OP) dotyczących zakupu poszczególnych kategorii asortymentowych
- Prowadzenie regularnych analiz danych historycznych oraz dotychczasowej sprzedaży
- Przygotowywanie szczegółowych analiz i rekomendacji dla zarządu firmy w zakresie strategii zakupowych
- Współtworzenie i wdrażanie narzędzi raportowych oraz planistycznych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne lub matematyczne
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / bardzo dużym atutem będzie doświadczenie w branży e-commerce/retail
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji
- Zaawansowana znajomość MS Excel, mile widziana znajomość narzędzi klasy BI
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
Oferta:
- Praca w firmie o dużej rozpoznawalności oraz wielkich ambicjach na dalszy rozwój
- Realny wpływ na standardy oraz sposób funkcjonowania podległego działu
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną
Pracodawca: Firma spedycyjna
Branża: TSL
Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy
Linia raportowania: Kierownik spedycji
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #2
Główne obowiązki:
- Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL lub LTL – w firmie funkcjonują dwa osobne działy
- Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
- Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
- Optymalizacja kosztów transportu
- Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL lub LTL)
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
- Komunikatywność i orientacja na cel
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
- Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole
Oferta:
- Pracę w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
- Pozytywną atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, motywujący system premiowy oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
Pracodawca: Firma spedycyjna
Branża: TSL
Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy
Linia raportowania: Kierownik spedycji
Lokalizacja: Trójmiasto
Nr identyfikacyjny: #3
Główne obowiązki:
- Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL)
- Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
- Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
- Optymalizacja kosztów transportu
- Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL)
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
- Komunikatywność i orientacja na cel
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
- Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole
Oferta:
- Pracę w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
- Pozytywną atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, motywujący system premiowy oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
Pracodawca: Grupa Kapitałowa
Branża: E-commerce
Stanowisko: Manager Działu Księgowości
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: okolice Poznania
Nr identyfikacyjny: #4
Główne obowiązki:
- Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT i CIT
- Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostkowych oraz skonsolidowanych wg MSSF i ustawy o rachunkowości
- Odpowiedzialność za proces zamknięcia miesiąca oraz roku
- Reprezentowanie spółki w kontakcie z instytucjami państwowymi (US, ZUS, GUS) oraz przed audytorami z BIG 4
- Nadzorowanie pracy ponad 20 osobowego zespołu
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/rachunkowość)
- Minimum 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane w międzynarodowej grupie kapitałowej lub spółce raportującej wg MSSF)
- Praktyczna znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
- Wiedza z zakresu prawa podatkowego, zasad rachunkowości oraz konsolidacji sprawozdań finansowych
- Mile widziana znajomość zagadnień związanych z zasadami funkcjonowania w ramach SSE oraz dokumentacji cen transferowych
- Doświadczenie w raportowaniu zarządczym oraz w zarządzaniu pracą dużego zespołu
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
Oferta:
- Możliwość dołączenia do jednej z najbardziej innowacyjnych i najszybciej rozwijających się firm
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia (w zależności od doświadczenia kandydata wynagrodzenie zasadnicze może wynieść 15000,00-20000,00 zł brutto)
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: karta MultiSport Plus, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz zajęcia językowe
Pracodawca: Deweloper Mieszkaniowy
Branża: Budownictwo
Stanowisko: Manager Projektów Mieszkaniowych
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #5
Główne obowiązki:
- Kompleksowe zarządzanie projektami budowlanymi (obiekty mieszkaniowe)
- Koordynacja procesu deweloperskiego od momentu zakupu gruntu, przygotowania projektu i harmonogramu z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, nadzór nad realizacją, aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie
- Opracowanie harmonogramu oraz jakościowa realizacja projektu w określonym budżecie i czasie
- Negocjowanie oraz zawieranie umów z wykonawcami
- Zarządzanie zmianami i ryzykiem w projekcie
- Zapewnienie właściwej dokumentacji projektowej
- Reprezentowanie firmy wobec klientów, kontrahentów oraz służb i instytucji zewnętrznych
- Wspieranie firmy w ocenie atrakcyjności inwestycyjnej potencjalnych nowych gruntów
- Analizy i raportowanie postępów procesów inwestycyjnych do zarządu spółki
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym
- Minimum 3 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów budowlanych o profilu mieszkaniowym
- Doświadczenie w kontraktowaniu inwestycji mieszkaniowych
- Praktyczna znajomość prawa budowlanego
- Kreatywność, determinacja w dążeniu do celu, umiejętność organizacji i realizacji zadań w określonym czasie
- Umiejętność wyznaczania priorytetów
Oferta:
- Interesująca i odpowiedzialna praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
- W zależności od preferencji umowa o pracę lub umowa B2B
- Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji
Pracodawca: Firma spedycyjna
Branża: TSL
Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy z j. niemieckim
Linia raportowania: Branch Manager
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #6
Główne obowiązki:
- Przyjmowanie oraz nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych (głównie FTL)
- Opieka nad grupą przypisanych klientów: bieżący kontakt, negocjacje stawek, przyjmowanie i potwierdzanie zleceń, wprowadzanie ich do systemu oraz przekazywanie ładunków do obsługi do działu operacyjnego
- Budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami firmy
- Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
- Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy
Oczekiwania:
- Przynajmniej 1-roczne doświadczenie na rynku międzynarodowego transportu drogowego
- Komunikatywna znajomość j. niemieckiego – warunek bezwzględny
- Komunikatywność i orientacja na klienta
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji
Oferta:
- Praca w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
- Pozytywna atmosfera pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe (w zależności od doświadczenia podstawa może wynieść 8000,00-10000,00 zł brutto), motywujący system premiowy oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
- Elastyczny model współpracy: home office lub praca w nowoczesnym biurze w okolicach centrum miasta
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: TSL
Stanowisko: E-commerce Operations Manager
Linia raportowania: General Manager + Operations Director
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Nr identyfikacyjny: #7
Główne obowiązki:
- Zarządzanie projektami e-commerce w zakresie magazynowania i dystrybucji asortymentu klienta
- Wsparcie działu sprzedaży w rozmowach z potencjalnymi klientami od strony operacyjnego know-how
- Przygotowanie oraz nadzór nad wdrażaniem nowych projektów
- Kierowanie pracą podległego zespołu
- Planowanie niezbędnych zasobów osobowych oraz współpraca z agencją pracy
- Odpowiedzialność za nadzór nad P&L projektów oraz optymalizacją kosztów operacyjnych
- Bieżąca analiza i doskonalenie procesów operacyjnych zachodzących w podległym obszarze
- Raportowanie osiąganych wskaźników jakościowo-ilościowych oraz wyniku finansowego projektu
- Bieżący kontakt z klientem oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Transport / Logistyka / Zarządzanie produkcją)
- 3-5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim odpowiadającym za zarządzanie obsługą projektów logistycznych dla branży e-commerce
- Doświadczenie w zarządzaniu przynajmniej kilkudziesięcioosobowym zespołem
- Doświadczenie w tworzeniu i nadzorze nad wykonaniem budżetu projektowego
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferta:
- Praca w stabilnej i nowoczesnej organizacji będącej jednym z liderów rynku CEE
- Rola w jednym z najbardziej kluczowych projektów naszego klienta
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia – rynkowa podstawa oraz premia roczna
- Pakiet niezbędnych benefitów: samochód służbowy, telefon, laptop, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe
Pracodawca: Firma Inwestująca w Farmy Fotowoltaiczne
Branża: Odnawialne Źródła Energii
Stanowisko: Dyrektor Zarządzający
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #8
Główne obowiązki:
- Definiowanie długofalowej strategii rozwoju firmy
- Aktywne uczestnictwo w procesie pozyskiwania gruntów, dokonywanie oceny inwestycyjnej oraz weryfikacji kwestii formalnych związanych z niezbędnymi pozwoleniami
- Całościowe prowadzenie procesu negocjacji oraz zakupu gruntu oraz odpowiedzialność za wdrażanie i uruchamianie inwestycji
- Reprezentowanie firmy przed urzędami oraz budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
- Współpraca z podwykonawcami, dostawcami oraz klientami
- Uczestnictwo w rekrutacji i wdrażaniu nowych członków zespołu
- Bieżąca współpraca z właścicielem oraz przygotowywanie raportów dla zarządu spółki
Oczekiwania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim odpowiedzialnym za rozwój firmy w branży PV
- Doświadczenie w prowadzeniu i rozwoju inwestycji farm solarnych będzie bardzo dużym atutem
- Wiedza techniczna z zakresu fotowoltaiki oraz doświadczenie w prowadzeniu analiz inwestycyjnych
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji oraz zarządzania projektami
- Duża samodzielność w działaniu oraz orientacja na realizację wyznaczonych celów
- Prawo jazdy kategorii B
Oferta:
- Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli w jednej ze spółek
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę współpracy (umowa o pracę lub B2B) oraz atrakcyjne wynagrodzenie (rynkowa podstawa + motywująca premia)
- Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
Pracodawca: Firma Inwestująca w Farmy Fotowoltaiczne
Branża: Odnawialne Źródła Energii
Stanowisko: Dyrektor Zarządzający
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #9
Główne obowiązki:
- Definiowanie długofalowej strategii rozwoju firmy
- Aktywne uczestnictwo w procesie pozyskiwania gruntów, dokonywanie oceny inwestycyjnej oraz weryfikacji kwestii formalnych związanych z niezbędnymi pozwoleniami
- Całościowe prowadzenie procesu negocjacji oraz zakupu gruntu oraz odpowiedzialność za wdrażanie i uruchamianie inwestycji
- Reprezentowanie firmy przed urzędami oraz budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
- Współpraca z podwykonawcami, dostawcami oraz klientami
- Uczestnictwo w rekrutacji i wdrażaniu nowych członków zespołu
- Bieżąca współpraca z właścicielem oraz przygotowywanie raportów dla zarządu spółki
Oczekiwania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim odpowiedzialnym za rozwój firmy w branży PV
- Doświadczenie w prowadzeniu i rozwoju inwestycji farm solarnych będzie bardzo dużym atutem
- Wiedza techniczna z zakresu fotowoltaiki oraz doświadczenie w prowadzeniu analiz inwestycyjnych
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji oraz zarządzania projektami
- Duża samodzielność w działaniu oraz orientacja na realizację wyznaczonych celów
- Prawo jazdy kategorii B
Oferta:
- Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli w jednej ze spółek
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę współpracy (umowa o pracę lub B2B) oraz atrakcyjne wynagrodzenie (rynkowa podstawa + motywująca premia)
- Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
Pracodawca: Firma Spedycyjna
Branża: TSL
Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy (FTL/LTL)
Linia raportowania: Kierownik Spedycji
Lokalizacja: Katowice
Nr identyfikacyjny: #10
Główne obowiązki:
- Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL/LTL)
- Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
- Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
- Optymalizacja kosztów transportu
- Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL/LTL)
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
- Komunikatywność i orientacja na cel
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
- Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole
Oferta:
- Pracę w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
- Pozytywną atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, motywujący system premiowy oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
- Elastyczny model współpracy: home office lub praca w nowoczesnym biurze w okolicach centrum miasta
Pracodawca: Firma Spedycyjna
Branża: TSL
Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy (FTL/LTL)
Linia raportowania: Kierownik Spedycji
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #11
Główne obowiązki:
- Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL/LTL)
- Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
- Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
- Optymalizacja kosztów transportu
- Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy
Oczekiwania:
- ardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL/LTL)
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
- Komunikatywność i orientacja na cel
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
- Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole
Oferta:
- Pracę w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
- Pozytywną atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, motywujący system premiowy oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
- Elastyczny model współpracy: home office lub praca w nowoczesnym biurze w okolicach centrum miasta
Pracodawca: Deweloper Mieszkaniowy
Branża: Budownictwo
Stanowisko: Inżynier Budowy ds. Kontraktowania
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #12
Główne obowiązki:
- Realizacja inwestycji zgodnie z harmonogramem i budżetem
- Kontraktowanie poszczególnych prac budowlanych, poszukiwanie potencjalnych wykonawców, negocjowanie cen i warunków umowy z wykonawcami
- Prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej budowy
- Uzyskiwanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o Pozwolenie na użytkowanie oraz gromadzenie dokumentacji dla Zarządcy w związku z przekazaniem zakończonej inwestycji
- Raportowanie przebiegu procesu budowlanego do zarządu spółki
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym
- Doświadczenie w kontraktowaniu inwestycji mieszkaniowych
- Praktyczna znajomość prawa budowlanego
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne
- Kreatywność, determinacja w dążeniu do celu, umiejętność organizacji i realizacji zadań w określonym czasie
- Umiejętność wyznaczania priorytetów
Oferta:
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów oraz niezbędne narzędzia pracy
- W zależności od preferencji umowa o pracę lub umowa B2B
- Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji
Pracodawca: Firma Produkcyjna
Branża: Produkcja
Stanowisko: Asystent Działu Księgowości
Linia raportowania: Główna Księgowa
Lokalizacja: Okolice Trójmiasta
Nr identyfikacyjny: #13
Główne obowiązki:
- Wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu finansowego
- Rejestracja faktur zakupu i sprzedaży
- Praca z dokumentacją finansową
- Rozliczanie międzyokresowych kosztów
- Wspieranie działu księgowości w kompleksowej obsłudze klientów krajowych i zagranicznych
Oczekiwania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość pakietu MS Excel
- Dobra znajomość prawa podatkowego, Ustawy o Rachunkowości oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
- Mile widziana umiejętność sporządzania deklaracji, kalkulacji podatkowych (VAT, CIT) oraz sprawozdań finansowych do GUS i NBP
- Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, do GUS i NBP
- Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, do GUS i NBP
- Znajomość systemu Opitma będzie bardzo dużym atutem w rozmowach
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie obecnej na ponad 50 globalnych rynkach
- Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
- Atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń
- Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków
Pracodawca: Firma Transportowo-Spedycyjna
Branża: TSL
Stanowisko: Koordynator Spedycji Międzynarodowej
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #14
Główne obowiązki:
- Zarządzanie biurem oraz zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej (głównie FTL)
- Odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
- Analizowanie i monitorowanie wskaźników efektywności i produktywności
- Udział w spotkaniach i negocjacjach z klientami
- Identyfikowanie źródeł potencjalnych problemów we współpracy z klientami i przewoźnikami, praca z zespołem w celu zapobiegania i ich rozwiązywania
- Aktywne uczestnictwo w budowaniu strategii rozwoju biznesu w regionie oraz w pozyskiwaniu nowych klientów
Oczekiwania:
- Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w obszarze międzynarodowej spedycji drogowej
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu niedużym zespołem lub gotowość do sprawdzenia się w roli managera
- Posiadanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami oraz przewoźnikami
- Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bonus, którego wysokość uzależniona jest od osiąganych wyników
- Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej, stale zmieniającej się organizacji
- Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Pracodawca: Firma Transportowo-Spedycyjna
Branża: TSL
Stanowisko: Koordynator Spedycji Międzynarodowej
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #15
Główne obowiązki:
- Zarządzanie biurem oraz zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej (głównie FTL)
- Odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
- Analizowanie i monitorowanie wskaźników efektywności i produktywności
- Udział w spotkaniach i negocjacjach z klientami
- Identyfikowanie źródeł potencjalnych problemów we współpracy z klientami i przewoźnikami, praca z zespołem w celu zapobiegania i ich rozwiązywania
- Aktywne uczestnictwo w budowaniu strategii rozwoju biznesu w regionie oraz w pozyskiwaniu nowych klientów
Oczekiwania:
- Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w obszarze międzynarodowej spedycji drogowej
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu niedużym zespołem lub gotowość do sprawdzenia się w roli managera
- Posiadanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami oraz przewoźnikami
- Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego lub. j. niemieckiego
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bonus, którego wysokość uzależniona jest od osiąganych wyników
- Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej, stale zmieniającej się organizacji
- Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Pracodawca: Firma Spedycyjna
Branża: Spedycja
Stanowisko: Manager Biura Spedycji Międzynarodowej
Linia raportowania: Dyrektor Spedycji
Lokalizacja: Katowice
Nr identyfikacyjny: #16
Główne obowiązki:
- Zarządzanie biurem oraz zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej (głównie FTL)
- Odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
- Analizowanie i monitorowanie wskaźników efektywności i produktywności
- Udział w spotkaniach i negocjacjach z klientam
- Identyfikowanie źródeł potencjalnych problemów we współpracy z klientami i przewoźnikami, praca z zespołem w celu zapobiegania i ich rozwiązywania
- Aktywne uczestnictwo w budowaniu strategii rozwoju biznesu w regionie oraz w pozyskiwaniu nowych klientów
Oczekiwania:
- Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w obszarze międzynarodowej spedycji drogowej
- Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu niedużym zespołem lub gotowość do sprawdzenia się w roli managera
- Posiadanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami oraz przewoźnikami
- Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office
- Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego lub. j. niemieckiego
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bonus, którego wysokość uzależniona jest od osiąganych wyników;
- Bezpłatna opieka medyczną w sieci prywatnych klinik, karta Multisport oraz dofinansowanie do studiów i szkoleń
- Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej, stale zmieniającej się organizacji
- Niezbędne narzędzia pracy
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: Logistyka Kontraktowa
Stanowisko: Contract Logistics Director CEE
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #17
Główne obowiązki:
- Pełna odpowiedzialność za pion logistyki kontraktowej w regionie CEE
- Efektywne zarządzanie strukturami w regionalnych oddziałach
- Bliska współpraca z polskim zarządem oraz ze strukturami firmy w innych krajach
- Nadzór nad procesem wdrażania nowych klientów, ich bieżącą obsługą oraz rozwojem
- Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami
Oczekiwania:
- Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku odpowiedzialnym za obszar logistyki kontraktowej
- Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu rozproszoną strukturą organizacyjną
- Doświadczenie w nadzorowaniu wdrożeń dużych projektów oraz współpracy z międzynarodowymi klientami
- Silne kompetencje: organizacyjne, analityczne, interpersonalne, liderskie, negocjacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny
Oferta:
- Możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: Logistyka Kontraktowa
Stanowisko: Contract Logistics Director CEE
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: okolice Warszawy
Nr identyfikacyjny: #18
Główne obowiązki:
- Pełna odpowiedzialność za pion logistyki kontraktowej w regionie CEE
- Efektywne zarządzanie strukturami w regionalnych oddziałach
- Bliska współpraca z polskim zarządem oraz ze strukturami firmy w innych krajach
- Nadzór nad procesem wdrażania nowych klientów, ich bieżącą obsługą oraz rozwojem
- Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami
Oczekiwania:
- Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku odpowiedzialnym za obszar logistyki kontraktowej
- Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu rozproszoną strukturą organizacyjną
- Doświadczenie w nadzorowaniu wdrożeń dużych projektów oraz współpracy z międzynarodowymi klientami
- Silne kompetencje: organizacyjne, analityczne, interpersonalne, liderskie, negocjacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny
Oferta:
- Możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: Logistyka Kontraktowa
Stanowisko: Contract Logistics Director CEE
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Katowice
Nr identyfikacyjny: #19
Główne obowiązki:
- Pełna odpowiedzialność za pion logistyki kontraktowej w regionie CEE
- Efektywne zarządzanie strukturami w regionalnych oddziałach
- Bliska współpraca z polskim zarządem oraz ze strukturami firmy w innych krajach
- Nadzór nad procesem wdrażania nowych klientów, ich bieżącą obsługą oraz rozwojem
- Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami
Oczekiwania:
- Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku odpowiedzialnym za obszar logistyki kontraktowej
- Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu rozproszoną strukturą organizacyjną
- Doświadczenie w nadzorowaniu wdrożeń dużych projektów oraz współpracy z międzynarodowymi klientami
- Silne kompetencje: organizacyjne, analityczne, interpersonalne, liderskie, negocjacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny
Oferta:
- Możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Pracodawca: Operator logistyczny
Branża: Logistyka Kontraktowa
Stanowisko: Manager Operacyjny
Linia raportowania: Dyrektor Logistyki
Lokalizacja: okolice Warszawy
Nr identyfikacyjny: #20
Główne obowiązki:
- Kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi i efektywne funkcjonowanie w obszarze logistyki firmy (transport, gospodarka magazynowa, łańcuch dostaw)
- Nadzór nad właściwą obsługą klienta, reagowanie na kwestie sporne, problematyczne, spotkania z klientami
- Odpowiedzialność za wskaźniki logistyczne oraz tworzenie i zarządzanie budżetem
- Optymalizacja procesów logistycznych poprzez działania minimalizujące koszty operacyjne
- Planowanie i ustalanie priorytetów zadań tak, aby zapewnić maksimum efektywności i minimalizować opóźnienia
- Zarządzanie dużym zespołem - rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników w tym rozwój podległego zespołu managerskiego
- Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie niezbędnym do realizacji zadań z obszaru logistyki
Oczekiwania:
- Min. 5 - letnie, poparte sukcesami doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze logistyki
- Praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki oraz wprowadzania usprawnień w istniejących procesach
- Wykształcenie wyższe, (mile widziane kierunki związane z logistyką i/lub zarządzaniem)
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek niezbędny) – minimum B2
- Znajomość i praktyczne stosowanie metod analizy kosztów i jakości w obszarze logistyki
- Znajomość procedur prawnych z zakresu logistyki
- Zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji biznesowych i personalnych, doskonała organizacja czasu pracy
- Doświadczenie w strategicznej obsłudze klientów kontraktowych w sektorze logistyki
- Bardzo dobre zdolności analityczne
Oferta:
- Swobodę działania, możliwość wdrażania własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój firmy
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
- Pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość współpracy z klientami światowej skali
- Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna medicover, multisport, ubezpieczenie grupowe)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Programy rozwojowe
Pracodawca: Wiodący operator logistyczny
Branża: Logistyka Kontraktowa
Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy (FTL)
Linia raportowania: Kierownik Spedycji
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #21
Główne obowiązki:
- Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL)
- Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
- Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
- Optymalizacja kosztów transportu
- Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL)
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
- Komunikatywność i orientacja na cel
- Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
- Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole
Oferta:
- Pracę w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
- Pozytywną atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
- Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, motywujący system premiowy (całościowo z podstawą do 15000,00 zł brutto) oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
- Elastyczny model współpracy: home office lub praca w nowoczesnym biurze w okolicach centrum miasta
Pracodawca: Firma Technologiczna
Branża: Technology
Stanowisko: Manager Call Center
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Trójmiasto
Nr identyfikacyjny: #22
Główne obowiązki:
- Zarządzanie podległym zespołem oraz realizacja zakładanych budżetów sprzedażowych
- Stałe podnoszenie efektywności procesów Call Center poprzez optymalizację procesów, motywowanie oraz rozwój podległych pracowników
- Współtworzenie systemów motywacyjnych oraz szkoleniowych dla pracowników
- Definiowanie oraz nadzorowanie realizacji założonych wskaźników KPI
- Bliska współpraca z działem digital marketingu w zakresie analizy pozyskiwanych leadów
- Przygotowywanie raportów oraz analiz dla zarządu spółki
Oczekiwania:
- Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w Call Center
- Duża wiedza poparta praktyką z zakresu procesów sprzedaży i procedur funkcjonujących w Call Center oraz znajomość narzędzi wspomagających te procesy
- Wysoko rozwinięte kompetencje w obszarze budowania zespołu, zarządzania oraz motywowania pracowników
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferta:
- Praca dla firmy będącej najszybciej rozwijającą się organizacją w swojej branży
- Dogodną formę współpracy (umowa o pracę lub B2B) oraz atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Dużą samodzielność w zakresie prowadzonych działań oraz doboru współpracowników
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: TSL
Stanowisko: Branch Manager – Air & Ocean
Linia raportowania: Dyrektor Operacyjny
Lokalizacja: Warszawa
Nr identyfikacyjny: #23
Główne obowiązki:
- Odpowiedzialność za kształtowanie strategii sprzedaży oraz rozwoju produktu morskiego i lotniczego (import / eksport)
- Współpraca i obsługa kluczowych klientów firmy
- Wspieranie działu handlowego w pozyskiwaniu kluczowych klientów, przygotowywaniu ofert handlowych oraz prowadzeniu negocjacji
- Utrzymywanie oraz rozwój relacji z partnerami biznesowymi
- Współpraca z innymi oddziałami firmy na świecie
- Prowadzenie szkoleń produktowych oraz zarządzanie podległym zespołem
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane: transport i logistyka)
- Minimum 3 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość produktu morskiego oraz lotniczego
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Wysokie zdolności organizacyjne, analityczne, komunikacyjne i negocjacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek bezwzględny
Oferta:
- Możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Pracodawca: Firma Technologiczna
Branża: Technology
Stanowisko: Digital Marketing Director
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Trójmiasto
Nr identyfikacyjny: #24
Główne obowiązki:
- Tworzenie i wdrażanie strategii działań marketingowych dla Polski oraz kilkunastu międzynarodowych rynków
- Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii digital marketingowych nastawionych na generowanie leadów
- Współpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymi
- Monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych działań
- Przygotowanie raportów, analiz, prezentacji na potrzeby realizowanych projektów
- Skuteczne zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem digital marketingu
Oczekiwania:
- Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim odpowiedzialnym za obszar digital marketingu
- Doświadczenie w efektywnym zarządzaniu dużymi budżetami marketingowymi w Polsce oraz na międzynarodowych rynkach
- Znajomości narzędzi i rozwiązań do prowadzenia i raportowania kampanii
- Bardzo dobra znajomość SEO, SEM, SM oraz UX
- Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu i optymalizacji rozwiązań z obszaru marketing automation
- Bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Doświadczenie w zarządzaniu przynajmniej kilkuosobowym zespołem
Oferta:
- Praca dla firmy będącej najszybciej rozwijającą się organizacją w swojej branży
- Dogodną formę współpracy (umowa o pracę lub B2B) oraz atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Dużą samodzielność w zakresie prowadzonych działań oraz doboru współpracowników
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcja
Stanowisko: Główna Księgowa / Główny Księgowy
Linia raportowania: Dyrektor Finansowy
Lokalizacja: Trójmiasto
Nr identyfikacyjny: #25
Główne obowiązki:
- prowadzanie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
- nadzór nad planem kont oraz poprawnością danych ujętych w księgach
- sporządzenie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości
- sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych
- naliczanie podatków i sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT
- wdrażanie i usprawnianie procedur księgowo-podatkowych, optymalizacja procesów księgowych
- współpraca przy kształtowaniu i realizacji strategii finansowej firmy
- wsparcie innych działów firmy w kwestiach podatkowo-księgowych
- nadzór i wsparcie merytoryczne dla podległego zespołu
Oczekiwania:
- 3-5 lat doświadczenia na stanowisku głównej księgowej/głównego księgowego (mile widziane doświadczenie zebrane w firmie o profilu produkcyjno-handlowym
- doświadczenie w zarządzeniu kilkuosobowym zespołem księgowym
- bardzo dobra, praktyczna znajomość polskiej ustawy o rachunkowości
- doświadczenie w pracy z systemem ERP Symfonia
- umiejętność sporządzania zaawansowanych sprawozdań finansowych zgodnie z UoR
- wykształcenie wyższe o profilu kierunkowym, mile widziane dodatkowe certyfikaty (ACCA, Biegły Rewident)
Oferta:
- praca na odpowiedzialnym i decyzyjnym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej jednym z liderów swojej branży
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia (w zależności od doświadczenia kandydata wynagrodzenie zasadnicze może wynieść 15000,00-18000,00 zł brutto)
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- świadczenia dodatkowe: prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcja
Stanowisko: Specjalista ds. kadr i płac
Linia raportowania: Główna Księgowa
Lokalizacja: okolice Trójmiasta
Nr identyfikacyjny: #26
Główne obowiązki:
- Koordynacja prawidłowego naliczania wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego pracownikom, zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji pracowników
- Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS
- Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy)
- Kompleksowa obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracownika (weryfikacja i zebranie pełnej dokumentacji, wprowadzenie danych do systemu)
- Ciągła aktualizacja wiedzy w zakresie przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń oraz podatku dochodowego od osób fizycznych i ich interpretacja dla potrzeb firmy
- Sporządzenie dokumentów dot. oddelegowania pracowników do pracy za granicę
- Monitorowanie okresowych badań pracowników oraz organizacja szkoleń BHP
Oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
- Umiejętność obsługi pakietu Ms Office (w szczególności MS Excel)
- Samodzielność i organizacja pracy własnej, proaktywność w stosunku do zadań i rozwiązywania problemów
- Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
- Dokładność, rzetelność, zaangażowanie
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie obecnej na ponad 50 globalnych rynkach
- Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
- Atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń
- Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków
Pracodawca: Sklep Internetowy
Branża: E-commerce
Stanowisko: Category Director – Beauty & Cosmetics
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Warszawa
Nr identyfikacyjny: #27
Główne obowiązki:
- Współtworzenie i egzekucja strategii rozwoju największej platformy e-commerce w kategorii B&C w rejonie CEE
- Planowanie strategiczne w ramach kategorii Beauty & Cosmetics, tworzenie planów, harmonogramów projektów i ich egzekucja
- Negocjacje handlowe oraz pozyskiwanie nowych producentów i dostawców
- Współpraca z innymi działami firmy w ramach doboru i realizacji strategii kategorii, m.in.: e-commerce, logistyka, dział prawny, kontroling
- Bieżąca analiza wyników sprzedaży, marżowości kategorii oraz działań konkurencji
- Zarządzanie planem promocji oraz działaniami marketingowymi podległej kategorii
- Budowa zespołu odpowiedzialnego za dalszy rozwój kategorii B&C
Oczekiwania:
- 3-5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu analogicznymi kategoriami z odpowiedzialnością za budżet
- Bardzo dobra znajomość procesów zakupowych oraz rynku producentów i dostawców
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów
- Gotowość do dołączenia do dynamicznie rozwijającej się firmy oraz współtworzenia jej standardów organizacyjnych
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
Oferta:
- Decyzyjna i kluczowa rola w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydatkę/kandydata formę zatrudnienia
- Pracę pełną wyzwań, dynamiki i ciągłego rozwoju zawodowego
- Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz niezbędne narzędzia w tym samochód służbowy
Pracodawca: Sklep Internetowy
Branża: E-commerce
Stanowisko: Category Director – Beauty & Cosmetics
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #28
Główne obowiązki:
- Współtworzenie i egzekucja strategii rozwoju największej platformy e-commerce w kategorii B&C w rejonie CEE
- Planowanie strategiczne w ramach kategorii Beauty & Cosmetics, tworzenie planów, harmonogramów projektów i ich egzekucja
- Negocjacje handlowe oraz pozyskiwanie nowych producentów i dostawców
- Współpraca z innymi działami firmy w ramach doboru i realizacji strategii kategorii, m.in.: e-commerce, logistyka, dział prawny, kontroling
- Bieżąca analiza wyników sprzedaży, marżowości kategorii oraz działań konkurencji
- Zarządzanie planem promocji oraz działaniami marketingowymi podległej kategorii
- Budowa zespołu odpowiedzialnego za dalszy rozwój kategorii B&C
Oczekiwania:
- 3-5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu analogicznymi kategoriami z odpowiedzialnością za budżet
- Bardzo dobra znajomość procesów zakupowych oraz rynku producentów i dostawców
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów
- Gotowość do dołączenia do dynamicznie rozwijającej się firmy oraz współtworzenia jej standardów organizacyjnych
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
Oferta:
- Decyzyjna i kluczowa rola w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydatkę/kandydata formę zatrudnienia
- Pracę pełną wyzwań, dynamiki i ciągłego rozwoju zawodowego
- Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz niezbędne narzędzia w tym samochód służbowy
Pracodawca: Sklep Internetowy
Branża: E-commerce
Stanowisko: Category Director – Beauty & Cosmetics
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Łódź
Nr identyfikacyjny: #29
Główne obowiązki:
- Współtworzenie i egzekucja strategii rozwoju największej platformy e-commerce w kategorii B&C w rejonie CEE
- Planowanie strategiczne w ramach kategorii Beauty & Cosmetics, tworzenie planów, harmonogramów projektów i ich egzekucja
- Negocjacje handlowe oraz pozyskiwanie nowych producentów i dostawców
- Współpraca z innymi działami firmy w ramach doboru i realizacji strategii kategorii, m.in.: e-commerce, logistyka, dział prawny, kontroling
- Bieżąca analiza wyników sprzedaży, marżowości kategorii oraz działań konkurencji
- Zarządzanie planem promocji oraz działaniami marketingowymi podległej kategorii
- Budowa zespołu odpowiedzialnego za dalszy rozwój kategorii B&C
Oczekiwania:
- 3-5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu analogicznymi kategoriami z odpowiedzialnością za budżet
- Bardzo dobra znajomość procesów zakupowych oraz rynku producentów i dostawców
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów
- Gotowość do dołączenia do dynamicznie rozwijającej się firmy oraz współtworzenia jej standardów organizacyjnych
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
Oferta:
- Decyzyjna i kluczowa rola w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydatkę/kandydata formę zatrudnienia
- Pracę pełną wyzwań, dynamiki i ciągłego rozwoju zawodowego
- Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz niezbędne narzędzia w tym samochód służbowy
Pracodawca: Firma Spedycyjna
Branża: TSL
Stanowisko: Specjalista ds. ofertowania / pricingu
Linia raportowania: Kierownik Spedycji
Lokalizacja: Gdynia
Nr identyfikacyjny: #30
Główne obowiązki:
- Sporządzanie ofert, wycen i kalkulacji z zakresu transportów FCL oraz LCL
- Codzienny kontakt mailowy, telefoniczny z potencjalnymi klientami przesyłającymi zapytania ofertowe
- Udział w spotkań biznesowych oraz negocjacjach
- Analizowanie i stała obserwacja rynku oraz konkurencji
- Przygotowywanie niezbędnych zestawień oraz raportów dla kierownictwa firmy
Oczekiwania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą i ofertowaniem klienta (mile widziani kandydaci z doświadczeniem po stronie linii żeglugowych)
- Dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków
- Zdolności interpersonalnych oraz umiejętności szybkiego nawiązywania nowych relacji biznesowych
- Biegła obsługa komputera w tym MS Excel
- Mile widziana dobra znajomość j. angielskiego
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Atrakcyjne warunki zatrudnia składające się z rynkowej podstawy oraz przejrzystego systemu premiowego
- Bogaty pakiet socjalny oraz niezbędne narzędzia pracy
Pracodawca: Deweloper
Branża: Budownictwo
Stanowisko: Inspektor Nadzoru Budowlanego
Linia raportowania: Inwestor
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #31
Główne obowiązki:
- Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej
- Cykliczne wizyty na każdej z prowadzonych inwestycji i sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz materiałów budowlanych
- Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych
- Uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania
- Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad
- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych
- Rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe budowlane
- Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
- Doświadczenie zawodowe – min. 3 letnie na podobnym stanowisku
- Samodzielność, zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemów branżowych związanych z realizacją robót
- Bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Budowlanego
- Umiejętność kosztorysowania
- Umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
- Samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
Oferta:
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie (do wyboru B2b lub umowa o pracę), pakiet benefitów oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
- Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji
Pracodawca: Deweloper
Branża: Budownictwo
Stanowisko: Inspektor Nadzoru Budowlanego
Linia raportowania: Inwestor
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #32
Główne obowiązki:
- Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej
- Cykliczne wizyty na każdej z prowadzonych inwestycji i sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz materiałów budowlanych
- Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych
- Uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania
- Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad
- Sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych
- Rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe budowlane
- Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
- Doświadczenie zawodowe – min. 3 letnie na podobnym stanowisku
- Samodzielność, zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemów branżowych związanych z realizacją robót
- Bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Budowlanego
- Umiejętność kosztorysowania
- Umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
- Samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność
Oferta:
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie (do wyboru B2b lub umowa o pracę), pakiet benefitów oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
- Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji
Pracodawca: Sklep Internetowy
Branża: E-commerce
Stanowisko: SEO Specialist
Linia raportowania: Head of SEO
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #33
Główne obowiązki:
- Tworzenie strategii dla rynków anglojęzycznych (UK + USA)
- Tworzenie analiz SEO oraz optymalizacja treści
- Link building i bieżąca analiza profilu linków
- Analiza konkurencji oraz szukanie nowych możliwości rozwoju
- Ścisła współpraca z działem copywritingu
Oczekiwania:
- Techniczna wiedza z zakresu SEO oraz Link Buildingu
- Biegła znajomość j. angielskiego – z racji na odpowiedzialność za rynki UK oraz USA jest to warunek bezwzględny
- Praktyczna znajomość Screaming Frog, Semrush oraz Google Search Console
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu
Oferta:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodną dla kandydata formę zatrudnienia
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz premii
- Możliwość rozwoju zawodowego w zespole e-commerce odpowiedzialnym za obsługę międzynarodowych rynków
- Prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz grupowe ubezpieczenie
Pracodawca: Producent materiałów budowlanych
Branża: Produkcja/Handel
Stanowisko: Specjalista ds. Kontrolingu
Linia raportowania: Dyrektor Kontrolingu
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #34
Główne obowiązki:
- Wsparcie zespołu kontrolerów finansowych w przygotowywaniu wiarygodnej informacji zarządczej oraz prognoz finansowych
- Badanie danych finansowych pochodzących z różnych źródeł, będących podstawą do tworzenia planów, wycen oraz sprawozdań i prognoz finansowych
- Uczestnictwo w procesach budżetowania i prognozowania
- Kontrola i ocena poprawności dokumentacji finansowej pod kątem formalnej i merytorycznej zgodności z przyjętymi normami i obowiązującymi przepisami
- Analiza kosztów operacyjnych oraz przedstawianie rekomendacji w celu ich optymalizacji
- Analiza majątku obrotowego spółki – m.in. weryfikacja pod kątem przestrzegania grupowej polityki rachunkowości oraz procedur wewnętrznych
- Analiza przedsięwzięć inwestycyjnych (w tym przestrzeganie grupowej procedury inwestycyjnej)
- Analiza odchyleń na poziomie przychodów, marż i kosztów operacyjnych
- Przedstawianie rekomendacji w zakresie działań zwiększających efektywność działalności spółek oraz ograniczających ryzyka związane z ich funkcjonowaniem
- Weryfikacja danych raportowych ze spółek zależnych pod kątem przygotowania skonsolidowanego sprawozdania grupy
- Audyty wewnętrzne w spółkach zależnych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne
- Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem finansami lub kontrolingiem
- Znajomość i zrozumienie procesów gospodarczych zachodzących w spółkach kapitałowych
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Excel
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem)
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Kreatywność i samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań
- Umiejętność planowania i zarządzania czasem
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
- Gotowość do wyjazdów służbowych
Oferta:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dużej, stabilnej i międzynarodowej firmie,
- Udział w ciekawych projektach,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: Transport/Spedycja
Stanowisko: Key Account Manager - Air&Ocean
Linia raportowania: Branch Manager
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #35
Główne obowiązki:
- Zapewnienie pozytywnej relacji biznesowej z przypisanymi klientami, która przyczynia się do zadowolenia odbiorców, rozwoju działalności i wzrostu rentowności transakcji
- Monitorowanie współpracy z klientem, analizy i identyfikacja szans biznesowych, a także potencjalnego ryzyka oraz opracowanie odpowiednich danych dla kierownictwa
- Kwotacje i sporządzanie ofert
- Ustalanie zasad płatności z klientem, monitorowanie oraz podejmowanie decyzji i informowanie o zatrzymaniu przesyłki
- Wizyty, informowanie o nowych produktach, potencjalne rozszerzanie współpracy z klientem
- Odpowiedzialność za ilość wizyt, wysokość marż i liczby przesyłek na danym terenie
- Wyszukiwanie i wyznaczanie celów sprzedażowych, w tym wymiana informacji dotyczących potencjalnych możliwości rozwoju sprzedaży z innymi biurami (sales lead)
- Utrzymywanie ścisłej współpracy w ramach działu sprzedaży, aby przyczynić się do poprawy jakości obsługi wszystkich przydzielonych klientów
- Zapewnienie wysokiej jakości, terminowej aktualizacji, opracowania danych i raportów w systemie CRM
Oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży usług spedycji morskiej i lotniczej
- Znajomość rynku Air and Ocean
- Ugruntowana funkcjonalna i handlowa znajomość otoczenia biznesowego, środowiska i wymagań klienta
- Komunikatywność
- Język angielski – poziom bardzo dobry
Oferta:
- Praca w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
- Atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane z części podstawowej oraz kwartalnej premii
- Niezbędne narzędzia pracy w tym auto służbowe
- Benefity pozapłacowe: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna w Luxmed
- Możliwość rozwoju w ramach organizacji
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: Transport/Spedycja
Stanowisko: Key Account Manager - Air&Ocean
Linia raportowania: Branch Manager
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #36
Główne obowiązki:
- Zapewnienie pozytywnej relacji biznesowej z przypisanymi klientami, która przyczynia się do zadowolenia odbiorców, rozwoju działalności i wzrostu rentowności transakcji
- Monitorowanie współpracy z klientem, analizy i identyfikacja szans biznesowych, a także potencjalnego ryzyka oraz opracowanie odpowiednich danych dla kierownictwa
- Kwotacje i sporządzanie ofert
- Ustalanie zasad płatności z klientem, monitorowanie oraz podejmowanie decyzji i informowanie o zatrzymaniu przesyłki
- Wizyty, informowanie o nowych produktach, potencjalne rozszerzanie współpracy z klientem
- Odpowiedzialność za ilość wizyt, wysokość marż i liczby przesyłek na danym terenie
- Wyszukiwanie i wyznaczanie celów sprzedażowych, w tym wymiana informacji dotyczących potencjalnych możliwości rozwoju sprzedaży z innymi biurami (sales lead)
- Utrzymywanie ścisłej współpracy w ramach działu sprzedaży, aby przyczynić się do poprawy jakości obsługi wszystkich przydzielonych klientów
- Zapewnienie wysokiej jakości, terminowej aktualizacji, opracowania danych i raportów w systemie CRM
Oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży usług spedycji morskiej i lotniczej
- Znajomość rynku Air and Ocean
- Ugruntowana funkcjonalna i handlowa znajomość otoczenia biznesowego, środowiska i wymagań klienta
- Komunikatywność
- Język angielski – poziom bardzo dobry
Oferta:
- Praca w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
- Atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane z części podstawowej oraz kwartalnej premii
- Niezbędne narzędzia pracy w tym auto służbowe
- Benefity pozapłacowe: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna w Luxmed
- Możliwość rozwoju w ramach organizacji
Pracodawca: Operator logistyczny
Branża: Logistyka kontraktowa
Stanowisko: Oprations Manager
Linia raportowania: Dyrektor Oddziału
Lokalizacja: okolice Warszawy
Nr identyfikacyjny: #37
Główne obowiązki:
- Zarządzanie projektem odpowiedzialnym za magazynowanie i dystrybucję asortymentu klienta
- Kierowanie pracą podległego kilkudziesięcioosobowego zespołu
- Planowanie niezbędnych zasobów osobowych oraz współpraca z agencją pracy
- Odpowiedzialność za nadzór nad P&L projektu oraz optymalizacją kosztów operacyjnych
- Bieżąca analiza i doskonalenie procesów operacyjnych zachodzących w podległym obszarze
- Raportowanie osiąganych wskaźników jakościowo-ilościowych oraz wyniku finansowego projektu
- Bieżący kontakt z klientem oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Transport / Logistyka / Zarządzanie produkcją)
- 3-5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim odpowiadającym za zarządzanie obsługą projektu logistycznego / doświadczenie w pracy po stronie operatora logistycznego będzie dużym atutem
- Doświadczenie w zarządzaniu przynajmniej 50 osobowym zespołem
- Doświadczenie w tworzeniu i nadzorze nad wykonaniem budżetu projektowego
- Znajomość j. angielskiego na poziomie B2
Oferta:
- Praca w stabilnej i doświadczonej organizacji będącej jednym z liderów rynku logistyki kontraktowej
- Rola w jednym z najbardziej kluczowych projektów naszego klienta
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia – rynkowa podstawa oraz premia roczna
- Pakiet niezbędnych benefitów: samochód służbowy, telefon, laptop, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe
Pracodawca: Sklep Internetowy
Branża: E-commerce
Stanowisko: Dyrektor Logistyki
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Zielona Góra
Nr identyfikacyjny: #38
Główne obowiązki:
- Odpowiedzialność za operacje logistyczne e-commerce (w szczególności intra logistyka)
- Realizacja wskaźników operacyjnych i ekonomicznych procesów logistycznych
- Ścisła i efektywna współpraca z innymi jednostkami w zakresie całego łańcucha dostaw
- Zarządzaniem podległym zespołem współpracowników oraz nadzorem i koordynowaniem jednostek organizacyjnych obszaru logistyki
- Kształtowanie polityki logistycznej, planowanie i wdrażanie zmian optymalizujących procesy logistyczne
- Zarządzanie gospodarką magazynową
- Optymalne wykorzystani powierzchni magazynowej
- Planowanie, realizowanie i utrzymywanie zdolności operacyjnej i systemowej logistyki
- Nadzór nad przepływami transportowymi oraz ich terminowością
- Ścisła współpraca z Zarządem oraz pozostałymi jednostkami spółki
- Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
Oczekiwania:
- Bardzo dobra praktyczna znajomość procesów logistycznych oraz procesów związanych z gospodarką magazynową
- Doświadczenia zawodowe w obszarze logistyki, w tym minimum 2 lat pracy na stanowisku dyrektorskim
- Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami ludzi (500+)
- Doświadczenie w branży e-commerce będzie silnym dodatkowym atutem
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów - w tym projektów inwestycyjnych
- Doświadczenie w pracy z systemami automatyki
- Doświadczenie we wdrażaniu systemów klasy WMS mile widziane
- Wiedza praktyczna na temat narzędzi i technik Lean mile widziana
- Umiejętność budowania strategii Logistyki oraz planowania
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (logistyka, ekonomia, zarządzanie)
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagana jest praca w siedzibie głównej w Zielonej Górze
Oferta:
- Praca w firmie o dużym prestiżu i wielkich ambicjach na rozwój
- Zarządzanie złożoną operacją logistyczną e-commerce w wielkiej skali i realny wpływ na rozwój obszaru logistyki w spółce
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Niezbędne narzędzia pracy (m.in. auto służbowe)
- Możliwość zdobywania nowych doświadczeń
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: Transport / Logistyka
Stanowisko: Dyrektor Sprzedaży
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: okolice Poznania
Nr identyfikacyjny: #39
Główne obowiązki:
- Zarządzanie sprzedażą produktów firmy (transport drogowy, dystrybucja, logistyka kontraktowa) na terenie Polski
- Udział w tworzeniu strategii sprzedaży i marketingu
- Tworzenie planów sprzedażowych oraz nadzór i odpowiedzialność za ich realizację
- Zarządzanie podległym zespołem pracowników, motywowanie, planowanie rozwoju, wyznaczanie celów, nadzór na realizacją zadań, a także dbałość o standardy pracy
- Odpowiedzialność za proces negocjacji, przygotowywania ofert i prezentacji oraz spotkań z kluczowymi klientami
- Raportowanie wyników oraz realizacji założeń przyjętej strategii handlowej
- Bieżące monitorowanie efektywności sprzedaży i zespołu oraz działań związanych z utrzymaniem klienta
- Analiza rynku i identyfikowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży/nowych kanałów sprzedaży oraz działań konkurencji
- Ścisła współpraca z zarządem firmy oraz z jej działami operacyjnymi
Oczekiwania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na analogicznym lub podobnym stanowisku w branży TSL
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży o rozproszonej strukturze
- Umiejętność planowania i zarządzania procesami sprzedażowymi
- Umiejętność podejmowania decyzji i konsekwencja w działaniu
- Wiedza z zakresu prowadzenia negocjacji (taktyki, techniki, strategie)
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2)
- Gotowość do odbywania podróży służbowych (min. 50% czasu pracy)
Oferta:
- Stabilna praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- Możliwość realnego wpływu na kierunki rozwoju organizacji
- Wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
- Pakiet licznych benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: Logistyka
Stanowisko: Site Manager
Linia raportowania: Dyrektor Logistyki
Lokalizacja: okolice Katowic
Nr identyfikacyjny: #40
Główne obowiązki:
- Zarządzanie centrum logistycznym obsługującym klienta z branży FMCG
- Odpowiedzialność za P&L podległego CL
- Nadzór nad wskaźnikami jakościowymi oraz ich raportowanie
- Zarządzaniem zespołem do 100 pracowników (w tym 3 osoby podlegające bezpośrednio)
Oczekiwania:
- Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na managerskim stanowisku w firmie z branży logistyki kontraktowej
- Mile widziani kandydaci z operacyjnym doświadczeniem w obsłudze klienta z branży FMCG
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz obsłudze klienta
- Umiejętność sporządzania budżetu i zarządzania poprzez koszty i cele
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferta:
- Stabilna praca w międzynarodowej organizacji
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Rynkowe wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy, rocznej premii oraz niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop , telefon
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: Transport/Spedycja
Stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży
Linia raportowania: Dyrektor Sprzedaży
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #41
Główne obowiązki:
- Realizacja budżetów sprzedażowych w podległym regionie
- Rozwój współpracy i budowanie trwałych relacji z klientami poprzez oferowanie rozwiązań dopasowanych do ich oczekiwań
- Przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów
- Udział w konferencjach oraz wydarzeniach tematycznych poświęconych spedycji oraz usługom transportowym
- Śledzenie najnowszych trendów w branży TSL, monitorowanie i analiza danych rynkowych a także zmian dotyczących branży
- Dbanie o pozytywne i długotrwałe relacje z klientem
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym Regionu oraz zespołem spedycji
- Zarządzanie podległym zespołem, w tym rekrutacja oraz coaching
Oczekiwania:
- Minimum 3-5 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży TSL
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
- Umiejętności negocjacyjne, organizacyjne oraz wysoki poziom samodzielności
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Oferta:
- Możliwość rozwoju umiejętności w międzynarodowej firmie
- Przyjazne środowisko pracy
- Pracę w dynamicznej i prężnie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pacy
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: Logistyka
Stanowisko: Warehouse Manager
Linia raportowania: Site Manager
Lokalizacja: Okolice Łodzi
Nr identyfikacyjny: #42
Główne obowiązki:
- Planowanie pracy zespołu, delegowanie obowiązków oraz bieżąca kontrola efektywności pracy
- Realizacja polityki personalnej zgodnie z zatwierdzonym budżetem
- Orientacja na sprawną realizację zadań i osiąganie zamierzonych wyników przy zachowaniu wysokich standardów jakościowych pracy
- Projektowanie, optymalizacja i standaryzacja procesów magazynowych oraz KPI’s
- Raportowanie oraz bliska współpraca z klientami
- Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracy, przestrzeganie instrukcji stanowiskowych, przepisów i procedur na podległym obszarze
Oczekiwania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku kierowniczym
- Znajomości procedur magazynowych
- Dobrej znajomości programu MS Excel
- Praktycznej umiejętności zarządzania ludźmi i wyznaczania celów
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- Gotowości do pracy pod presją czasu
Oferta:
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji
- Samodzielne i decyzyjne stanowisko w ramach projektu green field
- Międzynarodowe szkolenia
- Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: karta MultiSport Plus, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
Pracodawca: Operator logistyczny
Branża: Transport
Stanowisko: Intermodal Manager
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Warszawa
Nr identyfikacyjny: #43
Główne obowiązki:
- Koordynowanie transportów intermodalnych
- Odpowiedzialność za strategię produktową oraz rozwój usługi na rynku
- Poszukiwanie optymalizacji w zakresie transportu drogowego
- Ustalanie polityki współpracy z przewoźnikami
- Pozyskiwanie nowych zleceń oraz rozwój współpracy z obecnymi klientami
- Zarządzanie podległbym zespołem
- Stała współpraca z zarządem firmy oraz pozostałymi działami spółki
Oczekiwania:
- Przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora/kierownika transportu intermodalnego w firmie spedycyjnej lub transportowej
- Bardzo dobra znajomość procesów związanych z transportem lądowym kontenerów oraz obrotu kontenerami
- Doświadczenie w prowadzeniu działań nastawionych na pozyskiwanie nowych zleceń
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (odpowiedzialność za zespoły pracujące w dwóch lokalizacjach)
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w organizacji wywodzącej się z dużej i rozpoznawalnej grupy kapitałowej
- Realny wpływ na kierunek rozwoju produktu oraz oferty firmy w zakresie transportu intermodalnego
- Wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych praz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Pracodawca: Operator logistyczny
Branża: Transport/Spedycja
Stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży
Linia raportowania: Dyrektor Sprzedaży
Lokalizacja: Warszawa
Nr identyfikacyjny: #44
Główne obowiązki:
- Realizacja budżetów sprzedażowych w podległym regionie
- Rozwój współpracy i budowanie trwałych relacji z klientami poprzez oferowanie rozwiązań dopasowanych do ich oczekiwań
- Przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów
- Udział w konferencjach oraz wydarzeniach tematycznych poświęconych spedycji oraz usługom transportowym
- Śledzenie najnowszych trendów w branży TSL, monitorowanie i analiza danych rynkowych a także zmian dotyczących branży
- Dbanie o pozytywne i długotrwałe relacje z klientem
- Ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym Regionu oraz zespołem spedycji
- Zarządzanie podległym zespołem, w tym rekrutacja oraz coaching
Oczekiwania:
- Minimum 3-5 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży TSL
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
- Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
- Umiejętności negocjacyjne, organizacyjne oraz wysoki poziom samodzielności
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
Oferta:
- Możliwość rozwoju umiejętności w międzynarodowej firmie
- Przyjazne środowisko pracy
- Pracę w dynamicznej i prężnie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pacy
Pracodawca: Wiodąca firma spedycyjna
Branża: Transport
Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy
Linia raportowania: Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #45
Główne obowiązki:
- Przyjęcie, obsługa i kontrola zleceń spedycyjnych
- Monitoring realizacji zleceń przez podwykonawców
- Kontrola wszystkich danych oraz dokumentów istotnych dla zlecenia
- Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z procedurami
- Rozliczanie przesyłek (w szczególności właściwa kalkulacja kosztów przesyłki)
- Kwotacje i sporządzanie ofert
- Negocjacje cen z podwykonawcami oraz innymi biurami i agentami firmy
- Wykonywanie innych czynności obejmujących zlecone przez klienta elementy usługi pod nadzorem kierownika działu lub biura
- Przestrzeganie przepisów właściwych dla danego kraju i ustaleń umownych z klientem
Oczekiwania:
- 3 letnie doświadczenie na stanowisku spedytora międzynarodowego
- 3 letnie doświadczenie na stanowisku spedytora międzynarodowego
- Wykształcenie min. Średnie
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- Bardzo dobra obsługa MS Office (Word, Excel, Power Point),
- Znajomość branży transportowej w szczególności transportów FTL
- Doskonała organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu i rozwiązywaniu problemów
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ciekawa i dynamiczną praca w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki
- Współpraca ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez prowadzone przez firmę szkolenia
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów: opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej
Pracodawca: Wiodący operator logistyczny
Branża: Logistyka Kontraktowa
Stanowisko: Project Manager
Linia raportowania: Dyrektor Logisytki
Lokalizacja: Warszawa
Nr identyfikacyjny: #46
Główne obowiązki:
- Kierowanie projektami wdrożeniowymi, w tym zarządzanie projektami o znaczeniu strategicznym dla organizacji
- Definiowanie zakresu projektu wraz z opracowaniem harmonogramu jego realizacji
- Współpraca z klientem, w tym z zespołami wdrożeniowymi klienta oraz zewnętrznymi dostawcami
- Zarządzanie czasem i budżetem projektowym
- Nadzór nad postępem prac w ramach prowadzonego projektu - kontrola harmonogramu projektu, terminów realizacji zadań projektowych
- Zapewnienie realizacji celów zgodnie z przyjętymi założeniami
- Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołów projektowych
- Zarządzanie zmianą w projekcie
- Prowadzenie dokumentacji projektowej
- Sporządzanie raportów i sprawozdań (okresowych oraz końcowych)
- Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami z zespołem
Oczekiwania:
- Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Project Managera – w prowadzeniu projektów wdrożeniowych w obszarze logistyki kontraktowej (warunek konieczny)
- Wiedza na temat najlepszych standardów i praktyk zarządzania projektami
- Wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze
- Umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i nastawienia na wielozadaniowość
- Samodzielność, kreatywność i przedsiębiorczość w podejmowanych działaniach
- Nastawienia na osiąganie założonych celów, silnej orientacji biznesowej
- Umiejętności analityczne
- Umiejętności negocjacyjne
- Zaangażowanie i dynamizm w realizacji zadań
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Oferta:
- Praca na managerskim stanowisku związanym z realizacją inwestycji o znaczeniu strategicznym dla organizacji
- Umowa o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem (podstawa + premia)
- Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w różnorodnych projektach
- Benefity: pakiet medyczny, ubezpieczenie i karta sportowa na bardzo korzystnych warunkach, samochód służbowy
Pracodawca: Sklep internetowy
Branża: Fashion
Stanowisko: E-commerce Manager
Linia raportowania: CEO
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #47
Główne obowiązki:
- Tworzenie strategii rozwoju oraz realizacja nowych projektów e-commerce dla sklepu internetowego
- Zarządzanie kategoriami produktów oraz optymalizacja portfolio
- Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu e-commerce
- Zarządzanie działaniami marketingowymi w zakresie SEM, SEO, Social Media, E-mail Marketing, -RTB, Afiliacje, Display
- Proponowanie i koordynowanie akcji promocyjnych
- Stała analiza i optymalizacja współczynnika konwersji
- Bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
- Ścisła współpraca z działem IT oraz z działem marketingu
Oczekiwania:
- Przynajmniej 3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku (mile widziana branża fashion)
- Dobra znajomość narzędzi i metod badania ruchu internetowego (przede wszystkim Google Analytics) oraz analizowania efektów prowadzonych kampanii
- Bardzo dobra znajomość platformy Magento
- Znajomość zagadnień związanych z SEO, SEM, Google Ads
- Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)
Oferta:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
- Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej
- Przyjazną atmosferę pracy