Oferty pracy 2021-09-08T15:27:13+00:00

Oferty pracy

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: E-commerce Operations Director PL + EE

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Łódź/Poznań/Warszawa

Nr identyfikacyjny: #0

Główne obowiązki:

  • Rozwijanie relacji z obecnymi i przyszłymi klientami firmy z obszaru e-commerce (rejon PL oraz Eastern Europe)
  • Tworzenie i realizacja budżetu pionu oraz nadzór nad poziomem kosztów operacyjnych
  • Kierowanie pracą podległego zespołu (Site Managerowie + PM)
  • Odpowiedzialność za realizację wskaźników KPI ustalonych w kontraktach z klientami
  • Odpowiedzialność za podnoszenie jakości oraz produktywności usług magazynowych
  • Nadzór nad wdrażaniem nowych projektów logistycznych

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 5 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania operacyjnego dużymi projektami logistycznymi o profilu e-commerce
  • Mile widziane kandydatury osób odpowiadających za działania z obszaru business development lub z poziomu KAM dedykowanych do współpracy z globalnymi klientami z branży e-commerce
  • Bardzo dobra znajomość procesów logistycznych oraz procesów związanych z gospodarką magazynową
  • Umiejętność budowania strategii rozwoju dla podległego obszaru oraz budżetowania
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (logistyka, ekonomia, zarządzanie)
  • Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
  • Prawo jazdy kat. B

Oferta:

  • Praca na strategicznym stanowisku w jednej z najszybciej rozwijających się firm w swojej branży
  • Zarządzanie nowoczesną operacją logistyczną e-commerce oraz współpracę z największymi globalnymi klientami z branży
  • Praca w dynamicznymi międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy (m.in. auto służbowe)
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną

Pracodawca: Firma Spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy (FTL/LTL)

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #1

Główne obowiązki:

  • Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL lub LTL – w firmie funkcjonują dwa osobne działy)
  • Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
  • Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
  • Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy

Oczekiwania:

  • Dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL lub LTL)
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
  • Komunikatywność i orientacja na cel
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole

Oferta:

  • Praca w międzynarodowym środowisku w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
  • Brak konieczności prowadzenia działań sprzedażowych na rzecz pozyskiwania klientów czy zleceń – pełne skupienie na pracy operacyjnej
  • Praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym blisko centrum miasta
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz opiekę ze strony doświadczonego managementu
  • Realny i przejrzysty bonus naliczany od każdego zrealizowanego zlecenia
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz elastyczny model pracy (biuro + Home Office)
  • Pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych: ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta Multisport oraz smaczne niespodzianki

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: E-commerce Finance Manager

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Poznań/Wrocław

Nr identyfikacyjny: #2

Główne obowiązki:

  • Zbudowanie i poprowadzenie nowoczesnego działu finansowego spółki działającej na międzynarodowych rynkach e-commerce
  • Nadzór nad procesami księgowymi oraz kontrolingowymi
  • Bieżąca analiza danych finansowych, wyników oraz kluczowych wskaźników efektywności
  • Przygotowywane miesięcznych oraz kwartalnych raportów
  • Odpowiedzialność za proces budżetowania, planowania oraz analizy odchyleń
  • Odpowiedzialność za utrzymanie kontaktów z bankami, audytorami, urzędam
  • Nadzór nad procedurami finansowymi pod względem ich zgodności z prawem i regulacjami podatkowymi
  • Przygotowywanie raportów oraz bieżąca współpraca z CEO

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia)
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale finansów w spółce działającej w branży e-commerce
  • Gruntowna wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej
  • Znajomość przepisów podatkowych i polskiej ustawy o rachunkowości
  • Biegła znajomość pakietu Office (w szczególności Excel) oraz dobra systemów klasy ERP
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do młodej i dynamicznie rozwijającej się organizacji o międzynarodowym zasięgu działania
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia, niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: karta MultiSport Plus, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz zajęcia językowe

Pracodawca: Firma spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Spedytor Morski

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Wrocław/Warszawa

Nr identyfikacyjny: #3

Główne obowiązki:

  • Praca w międzynarodowym zespole obsługującym jednego z najbardziej strategicznych klientów firmy
  • Przyjęcie, obsługa i kontrola zlecenia spedycyjnego (eksporty morskie) obejmujaca wszystkie zlecone przez klienta elementy usługi, w tym monitoring realizacji zleceń przez podwykonawców
  • Kontrola wszystkich danych oraz dokumentów istotnych dla zlecenia spedycyjnego
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta oraz realizację założeń ilościowych

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku spedytora morskiego
  • Mile widziane osoby z doświadczeniem zarówno w eksporcie jak i w imporcie morskim
  • Zorientowanie na wysoką jakość obsługi klienta
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2

Oferta:

  • Praca w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
  • Możliwość dołączenia do międzynarodowego zespołu oraz obsługi jednego z największych klientów firmy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane z części podstawowej oraz kwartalnej premii
  • Benefity pozapłacowe: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna w Luxmed. grupowe ubezpieczenie, zajęcia językowe oraz liczne szkolenia
  • Hybrydowy model współpracy

Pracodawca: Deweloper mieszkaniowy

Branża: Budowlana

Stanowisko: Manager ds. Ekspansji

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Wrocław/Poznań

Nr identyfikacyjny: #4

Główne obowiązki:

  • Tworzenie baz danych gruntów do potencjalnego nabycia
  • Stałe poszukiwanie atrakcyjnych gruntów inwestycyjnych we wskazanych lokalizacjach (Wrocław oraz Poznań)
  • Opracowywanie rekomendacji odnośnie gruntów przeznaczonych do dalszej analizy
  • Koordynowanie procesu zakupu gruntów
  • Dopełnianie formalności związanych z przekazaniem do działów operacyjnych oraz księgowości niezbędnej dokumentacji oraz wiedzy dotyczącej zakupionego gruntu
  • Przekazywanie nieruchomości do procesu inwestycyjnego
  • Analiza trendów i działań konkurencji na rynku nieruchomości inwestycyjnych

Oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie w branży nieruchomości oraz znajomość rynku pierwotnego
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Rozwinięte umiejętności analitycznego i logicznego myślenia
  • Znajomość wymogów formalno-prawnych związanych z zakupem gruntu pod inwestycje mieszkaniowe
  • Wysoki poziom zaangażowania i inicjowania rozwiązań w trudnych sytuacjach
  • Poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania
  • Prawo jazdy kat. B

Oferta:

  • Praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji posiadającej stabilne fundamenty biznesowe
  • Samodzielne stanowisko dające duże możliwości w zakresie organizowania sposobu wykonywania powierzonych zadań
  • Stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Firma logistyczna

Branża: TSL

Stanowisko: Logistics Analyst with German

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #5

Główne obowiązki:

  • Analiza dokumentacji zawierającej wymagania stawiane przez potencjalnych klientów firmy
  • Przygotowywanie ofert oraz planów doradczych
  • Współuczestnictwo przy wdrażaniu projektów logistycznych
  • Analiza i wdrażanie optymalizacji istniejących procesów logistycznych,
  • Gromadzenie istotnych dla planowania danych i ich ocena
  • Współpraca z klientem i prezentacja rezultatów pracy
  • Obsługa systemów informatycznych firmy oraz bieżące raportowanie

Oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. logistyki lub analityka w dziale logistyki
  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego, j. angielski będzie wartościowym uzupełnieniem
  • Przynamniej dobra znajomość MS Excel
  • Bardzo dobra umiejętność planowania i organizacja czasu pracy
  • Skrupulatność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań
  • Skrupulatność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaniu zleconych zadań

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji cieszącej się na rynku bardzo dobrą opinią
  • Praca w międzynarodowym zespole oraz ogólnoeuropejskich projektach
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet niezbędnych benefitów
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Asystent Działu Księgowości

Linia raportowania: Główna Księgowa

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #6

Główne obowiązki:

  • Wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu finansowego
  • Rejestracja faktur zakupu i sprzedaży
  • Praca z dokumentacją finansową
  • Rozliczanie międzyokresowych kosztów
  • Wspieranie działu księgowości w kompleksowej obsłudze klientów krajowych i zagranicznych

Oczekiwania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość pakietu MS Excel
  • Dobra znajomość prawa podatkowego, Ustawy o Rachunkowości oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
  • Mile widziana umiejętność sporządzania deklaracji, kalkulacji podatkowych (VAT, CIT) oraz sprawozdań finansowych do GUS i NBP
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, do GUS i NBP
  • Umiejętności analityczne oraz dobra organizacja pracy
  • Znajomość systemu Opitma będzie bardzo dużym atutem w rozmowach

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie obecnej na ponad 50 globalnych rynkach
  • Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń
  • Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Magento Developer

Linia raportowania: Lead Developer

Lokalizacja: Wrocław/Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #7

Główne obowiązki:

  • aktywny udział i współtworzenie w projektowaniu nowych rozwiązań funkcjonalności nowej witryny oraz obsługujących ją systemów
  • zapewnienie skalowalności, wysokiej dostępności i odporności na awarię dostarczanych rozwiązań
  • tworzenie dokumentacji technicznej niezbędnej w procesie rozwoju aplikacji
  • wsparcie i pełna współpraca z pozostałymi członkami zespołów
  • dbanie o czytelność i jakość kodu

Oczekiwania:

  • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w Magento 2 oraz tworzeniu systemów w oparciu o architekturę mikroserwisów
  • znajomość PHP, MySQL, GIT, REST API
  • doświadczenie i znajomość rozwiązań chmurowych
  • mile widziane doświadczenie w HTML5, CSS3, Jira
  • zdolność analitycznego myślenia
  • doświadczenie w metodykach Agile
  • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • możliwość współtworzenia od podstaw jednego z największych projektów e-commerce w Polsce
  • możliwość współpracy na wysokim jakościowo i technologicznie poziomie zapewnionym przez doświadczony management
  • duża samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na podejmowane decyzje
  • hybrydowy model współpracy dopasowany do preferencji wybranego kandydata (UoP/B2B)
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • nowoczesne biuro oraz narzędzia pracy

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: JAVA Software Developer

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Wrocław/Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #8

Główne obowiązki:

  • aktywny udział i współtworzenie w projektowaniu nowych rozwiązań funkcjonalności nowej witryny oraz obsługujących ją systemów
  • zapewnienie skalowalności, wysokiej dostępności i odporności na awarię dostarczanych rozwiązań
  • tworzenie dokumentacji technicznej niezbędnej w procesie rozwoju aplikacji
  • wsparcie i pełna współpraca z pozostałymi członkami zespołów
  • dbanie o czytelność i jakość kodu

Oczekiwania:

  • minimum 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w JAVA oraz tworzeniu systemów w oparciu o architekturę mikroserwisów
  • mile widziane znajomość innych języków obiektowych typu nodeJS, etc.
  • znajomość JavaScript/TypeScript
  • doświadczenie i znajomość rozwiązań chmurowych typu Azure, Docker, Kubernetes
  • mile widziane doświadczenie w korzystaniu z rozwiązań typu Redis, Rabbit, New Relic
  • znajomość zasad budowania interfejsów REST
  • zdolność analitycznego myślenia
  • doświadczenie w metodykach Agile
  • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • możliwość współtworzenia od podstaw jednego z największych projektów e-commerce w Polsce
  • możliwość współpracy na wysokim jakościowo i technologicznie poziomie zapewnionym przez doświadczony management
  • duża samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na podejmowane decyzje
  • hybrydowy model współpracy dopasowany do preferencji wybranego kandydata (UoP/B2B)
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • nowoczesne biuro oraz narzędzia pracy

Pracodawca: Firma spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: International Forwarder (FTL/LTL)

Linia raportowania: Kierownik spedycji

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #9

Główne obowiązki:

  • Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL lub LTL – w firmie funkcjonują dwa osobne działy)
  • Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
  • Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
  • Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL lub LTL)
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość innego języka obcego
  • Komunikatywność i orientacja na cel
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole

Oferta:

  • Praca w międzynarodowym środowisku w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
  • Brak konieczności prowadzenia działań sprzedażowych na rzecz pozyskiwania klientów czy zleceń – pełne skupienie na pracy operacyjnej
  • Praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym blisko centrum miasta
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz opiekę ze strony doświadczonego managementu
  • Realny i przejrzysty bonus naliczany od każdego zrealizowanego zlecenia
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz elastyczny model pracy (biuro + Home Office)
  • Pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych: ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, karta Multisport oraz smaczne niespodzianki

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: HR Manager

Linia raportowania: Dyrektor HR

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #10

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania działu Human Resources zgodnie z globalną polityką organizacji oraz lokalnymi uwarunkowaniami
  • Wspieranie managementu w zakresie znajomości oraz poprawnego stosowania obowiązujących przepisów prawa pracy
  • Nadzór nad prowadzonymi projektami rekrutacyjnymi
  • Koordynowanie cyklicznych procesów HR (oceny roczne, rozwój talentów)
  • Nadzór nad organizacją szkoleń oraz opieka nad programami rozwojowymi
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług HR (szkolenia, rekrutacje)
  • Zarządzanie podległym zespołem

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: psychologia, socjologia, zarządzanie zasobami ludzkimi)
  • Minimum 4 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi
  • Znajomość przepisów prawa pracy oraz zasad naliczania i wypłacania wynagrodzeń
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Oferta:

  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Udział w interesujących projektach
  • Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet niezbędnych benefitów
  • Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: Kierownik Magazynu (X-dock)

Linia raportowania: Dyrektor operacyjny

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #11

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie magazynem x-dock obsługującym międzynarodowych klientów
  • Zarządzanie kilkudziesięcioosobowym zespołem
  • Sprawne realizowanie powierzonych zadań i osiąganie zamierzonych wyników przy zachowaniu wysokich standardów jakościowych pracy
  • Kreowanie nowych oraz optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze magazynowym
  • Dbałość o bezpieczeństwo i przestrzeganie procedur BHP
  • Raportowanie oraz bliska współpraca z klientami

Oczekiwania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu magazynem x-dock
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami pracowników
  • Doskonała wiedza na temat procesów magazynowych i zasad gospodarki magazynowej
  • Znajomość systemów magazynowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny

Oferta:

  • Interesująca i pełna wyzwań praca w dynamicznej organizacji
  • Umowa o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
  • Niezbędne narzędzia pracy oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Główny Księgowy

Linia raportowania: Zarząd

Lokalizacja: Okolice Trójmiasta

Nr identyfikacyjny: #12

Główne obowiązki:

  • prowadzanie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
  • nadzór nad planem kont oraz poprawnością danych ujętych w księgach
  • sporządzenie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości
  • sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych
  • naliczanie podatków i sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT
  • wdrażanie i usprawnianie procedur księgowo-podatkowych, optymalizacja procesów księgowych
  • współpraca przy kształtowaniu i realizacji strategii finansowej firmy
  • wsparcie innych działów firmy w kwestiach podatkowo-księgowych
  • nadzór i wsparcie merytoryczne dla podległego zespołu

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe o profilu kierunkowym
  • 3-5 lat doświadczenia na stanowisku głównej księgowej/głównego księgowego w firmie produkcyjnej
  • doświadczenie w zarządzeniu kilkuosobowym zespołem księgowym
  • dobra znajomość przepisów podatkowych
  • bardzo dobra, praktyczna znajomość polskiej ustawy o rachunkowości
  • doświadczenie w pracy z systemem ERP Optima – warunek konieczny
  • umiejętność sporządzania zaawansowanych sprawozdań finansowych zgodnie z UoR

Oferta:

  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie

Pracodawca: TSL

Branża: Operator logistyczny

Stanowisko: Senior Warehouse Manager

Linia raportowania: Dyrektor

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #13

Główne obowiązki:

  • Planowanie pracy zespołu, delegowanie obowiązków oraz bieżąca kontrola efektywności pracy
  • Bardzo bliska współpraca z obsługiwaną grupą międzynarodowych klientów
  • Realizacja polityki personalnej zgodnie z zatwierdzonym budżetem
  • Orientacja na sprawną realizację zadań i osiąganie zamierzonych wyników przy zachowaniu wysokich standardów jakościowych pracy
  • Projektowanie, optymalizacja i standaryzacja procesów magazynowych oraz KPI’s
  • Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracy, przestrzeganie instrukcji stanowiskowych, przepisów i procedur na podległym obszarze
  • Bieżące raportowanie do klientów oraz do przełożonego

Oczekiwania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku kierowniczym
  • Znajomości procedur magazynowych
  • Bardzo dobra znajomości programu MS Excel
  • Praktyczna umiejętność zarządzania ludźmi i wyznaczania celów
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (wykorzystywana w codziennej pracy i w kontakcie z klientem)
  • Gotowość do pracy pod presją czasu

Oferta:

  • Interesująca i pełna wyzwań praca w międzynarodowej organizacji
  • Samodzielne i decyzyjne stanowisko z realnymi perspektywami dalszego rozwoju
  • Międzynarodowe szkolenia
  • Umowa o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz motywującego systemu bonusowego
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: karta MultiSport Plus, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz samochód służbowy

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Starszy Konsultant SAP PP

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #14

Główne obowiązki:

  • wsparcie w obszarze rozwoju i modelowania procesów biznesowych w obszarze produkcyjnym oraz łańcucha dostaw dla S/4 HANA
  • tworzenie i optymalizacja strategii planowania produkcji dla całej firmy
  • aktywny udział w pracach zespołu dotyczących przygotowanie startu modułu SAP PP
  • prowadzenie działań mających na celu przygotowanie organizacji w zakresie wdrożenia modułu PP – przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej / doradztwo
  • utrzymanie systemu SAP w obszarze PP - rozwiązywanie bieżących problemów w funkcjonowaniu SAP i wsparcie użytkowników końcowych
  • identyfikowanie obszarów wymagających poprawy, inicjowanie zmian
  • nadzór nad poprawnością działania systemu oraz pracami wdrożeniowymi

Oczekiwania:

  • co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy administratora/konsultanta PP - udział przynajmniej w jednym pełnym projekcie wdrożeniowym w roli konsultanta wiodącego
  • znajomość modułów PP w SAP
  • znajomość procesów produkcyjnych
  • znajomość powiązań międzymodułowych z obszarem SD, QM oraz MM
  • mile widziane odpowiednie doświadczenie w rozwoju aplikacji SAP, w tym w programowaniu ABAP, jak również̇ doświadczenie w SAP Fiori lub SAP UI5
  • duża samodzielność i dobra organizacja pracy własnej
  • proaktywność oraz myślenie analityczne
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • unikalny, pełen wyzwań zakres realizowanych prac w obszarze biznesowym i technologicznym
  • zatrudnienie w dowolnej formie (UoP / B2B)
  • udział w wdrożeniu SAP S/4 HANA w zakresie modułów PP, SD, MM
  • praca o charakterze stacjonarnym lub hybrydowym
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
  • atmosfera pracy oparta na otwartej komunikacji i wzajemnym szacunku
  • prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Programista ABAP / Konsultant SAP S/4 HANA

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #15

Główne obowiązki:

  • projektowanie i implementację nowego środowiska systemowego IT w oparciu najnowsze rozwiązania technologiczne oraz integrację z aplikacjami biznesowych w obszarze finansowym
  • rozwój i wsparcie serwisowe systemu SAP S/4 HANA i aplikacji własnych klienta działających na platformie SAP

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: informatyka, rachunkowość)
  • znajomość języka ABAP
  • min. roczne doświadczenie w przygotowywaniu raportów i programowania dialogowego
  • mile widziane doświadczenie w zakresie integracji systemów i tworzeniu interfejsów
  • pożądana znajomość zagadnień księgowych w zakresie FI/CO
  • znajomość aspektów planowania prac projektowych/testów funkcjonalnych
  • znajomość zagadnień związanych z projektowaniem struktur danych i modelowania procesów
  • wysoko rozwinięte umiejętności analityczne oraz wyciągania logicznych i pragmatycznych wniosków
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • unikalny, pełen wyzwań zakres realizowanych prac w obszarze biznesowym i technologicznym
  • zatrudnienie w dowolnej formie (UoP / B2B)
  • praca o charakterze stacjonarnym lub częściowo zdalnym
  • udział w wdrożeniu SAP S/4 HANA w zakresie modułów PP, SD, MM
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
  • prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe
  • wspólne uczestniczenie w akcjach sportowych – piłka nożna, koszykówka, biegi długodystansowe, rajdy rowerowe

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Konsultant Funkcjonalny SAP – FI/CO

Linia raportowania: Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #16

Główne obowiązki:

  • analiza oraz optymalizacja procesów biznesowych
  • opracowywanie koncepcji biznesowych, specyfikacji funkcjonalnej oraz dokumentacji projektowej
  • konfiguracja systemu, przygotowywanie scenariuszy testowych oraz testowanie aplikacji
  • udział w projektach wdrożeniowych w charakterze eksperta – konsultanta wiodącego
  • opracowywanie szkoleń oraz szkolenie użytkowników końcowych
  • zapewnienie codziennego wsparcia użytkowników w zakresie SAP FI/CO
  • praca przy wdrożeniach

Oczekiwania:

  • minimum 8 letnie doświadczenie pracy o charakterze konsultanta funkcjonalnego w obszarze FI/CO
  • przynajmniej jeden cykl wdrożeniowy w charakterze – konsultanta wiodącego
  • wykształcenie techniczne kierunkowe (ekonomiczne bądź/i informatyczne)
  • bardzo dobra znajomość procesów zachodzących w rachunkowości wewnętrznej
  • znajomości Ustawy o rachunkowości pozwalająca na swobodną pracę z pracownikami księgowości
  • znajomość następujących podmodułów SAP FI/CO (FI-GL, FI-AP, FI-AR, FI-AA, FI-TR, CO)
  • doświadczenie w migracji danych oraz znajomość narzędzi do migracji danych
  • umiejętność współpracy z osobami technicznymi pozwalająca na specyfikowanie interfejsów oraz rozszerzeń
  • bardzo dobre umiejętności interpersonalne i organizacyjne
  • umiejętność realizacji wielu zadań jednocześnie oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • znajomość warstwy raportowej: SAP Analytics Cloud , CDS , Calculation View , Hana Studio, SAP Analysis for Microsoft Office itp.
  • posiadanie certyfikatów SAP oraz przebyte kursy w obszarze SAP FI/CO
  • znajomość modułu CRM
  • umiejętności programowania ABAP lub/i Debugowania
  • znajomość procesów zachodzących w bankowości
  • znajomość integracji modułu FI/CO pozostałymi modułami

Oferta:

  • unikalny, pełen wyzwań zakres realizowanych prac w obszarze biznesowym i technologicznym
  • praca na systemie SAP S/4 HANA
  • prace przy wdrożeniu pozostałych modułów SD/MM/PP/QM
  • zatrudnienie w dowolnej formie (UoP / B2B)
  • praca o charakterze stacjonarnym lub częściowo zdalnie
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
  • prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe
  • wspólne uczestniczenie w akcjach sportowych – piłka nożna, koszykówka, biegi długodystansowe, rajdy rowerowe

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: .NET Backend Developer

Linia raportowania: CTO

Lokalizacja: Wrocław/Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #17

Główne obowiązki:

  • aktywny udział i współtworzenie w projektowaniu nowych rozwiązań funkcjonalności nowej witryny oraz obsługujących ją systemów
  • zapewnienie skalowalności, wysokiej dostępności i odporności na awarię dostarczanych rozwiązań
  • tworzenie dokumentacji technicznej niezbędnej w procesie rozwoju aplikacji
  • wsparcie i pełna współpraca z pozostałymi członkami zespołów
  • dbanie o czytelność i jakość kodu

Oczekiwania:

  • minimum 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • doświadczenia w .NET Core. NET Framework
  • mile widziane znajomość innych języków obiektowych typu Java, nodeJS, etc.
  • znajomość JavaScript/TypeScript
  • doświadczenie w tworzeniu systemów w oparciu o architekturę mikroserwisów
  • doświadczenie i znajomość rozwiązań chmurowych typu Azure, Docker, Kubernetes
  • mile widziane doświadczenie w korzystaniu z rozwiązań typu Redis, Rabbit, New Relic
  • znajomość zasad budowania interfejsów REST
  • zdolność analitycznego myślenia
  • doświadczenie w metodykach Agile
  • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • możliwość współtworzenia od podstaw jednego z największych projektów e-commerce w Polsce
  • możliwość współpracy na wysokim jakościowo i technologicznie poziomie zapewnionym przez doświadczony management
  • duża samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na podejmowane decyzje
  • hybrydowy model współpracy dopasowany do preferencji wybranego kandydata (UoP/B2B)
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • nowoczesne biuro oraz narzędzia pracy

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Product Owner

Linia raportowania: CTO

Lokalizacja: Wrocław/Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #18

Główne obowiązki:

  • odpowiedzialność za zebranie wymagań, opracowanie rozwiązania i jego dostarczenie w obszarze dwóch systemów: obiegu dokumentów oraz business intelligence
  • projektowanie, komunikowanie i udostępnianie spójnej wizji produktu
  • tworzenie specyfikacji technicznych oraz zarządzanie wymaganiami
  • odpowiedzialność i weryfikacja jakości otrzymanego produktu
  • planowanie szczegółów oraz opracowanie budżetu projektu
  • organizowanie zespołu projektowego oraz jego koordynacja w zakresie dostarczenia rozwiązania
  • identyfikacja, ocena i zarządzanie współzależnościami między projektami
  • monitorowanie kluczowych parametrów projektu, raportowanie i prezentacja postępów projektu
  • kontrolę nad zakresem funkcjonalnym wraz z uzgadnianiem priorytetów i ewentualnych zmian
  • reagowanie na zmieniające się dynamicznie środowisko projektu
  • utrzymywanie bardzo dobrych relacji ze wszystkimi stronami projektu

Oczekiwania:

  • minimum 4 lata na podobnym stanowisku
  • doświadczenie na pograniczu analizy biznesowej, delivery rozwiązań IT oraz project managementu
  • umiejętność zebrania i przełożenia potrzeb biznesowych na język technologii
  • doświadczenie w pracy z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • doświadczenie w metodykach Agile + Znajomość Jira
  • wiedza z zakresu zarządzania projektami
  • umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
  • zaangażowanie do pracy oraz wysoka koncentracja do realizacji celów
  • samodzielność, kreatywność, inicjatywa
  • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce lub systemach obiegu dokumentów i BI
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • możliwość współtworzenia od podstaw jednego z największych projektów e-commerce w Polsce
  • możliwość współpracy na wysokim jakościowo i technologicznie poziomie zapewnionym przez doświadczony management
  • duża samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na podejmowane decyzje
  • hybrydowy model współpracy dopasowany do preferencji wybranego kandydata (UoP/B2B)
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • nowoczesne biuro oraz narzędzia pracy

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Software Architect

Linia raportowania: CTO

Lokalizacja: Wrocław/Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #19

Główne obowiązki:

  • projektowanie rozwiązań technicznych, funkcjonalności nowej witryny oraz obsługujących ją systemów
  • praca nad projektami o różnym poziomie złożoności, zapewniając optymalne dopasowanie projektu do potrzeb i oczekiwań wszystkich stron projektu
  • kierowanie, projektowanie i dokumentowanie koncepcji i logicznych modeli danych
  • wsparcie i pełna współpraca z pozostałymi członkami zespołów
  • odpowiedzialność za ogólną jakość rozwiązania tj. bezpieczeństwo, wydajność, elastyczność oraz dostępność
  • działanie jako łącznik między biznesem a programistami, bieżące rozwiązywanie problemów
  • odpowiedzialność za wymagania niefunkcjonalne, diagramy systemowe, modele danych i macierz celem śledzenia i monitorowania rozwiązania od wymagań, poprzez projekt, wdrożenie i przypadki testowe
  • pomoc w tworzeniu Proof of Concept dla nowych technologii, funkcjonalności
  • weryfikacja czy zawartość opracowana przez zespół techniczny w fazie rozwoju jest zgodna z proponowaną architekturą rozwiązania i wymaganiami biznesowymi

Oczekiwania:

  • minimum 5 letnie doświadczenie w architekturze systemów z platformami i aplikacjami hurtowni danych
  • innowacyjne myślenie w ocenie przy rozwiązywaniu problemów lub poszukiwaniu okazji biznesowych
  • umiejętność konsolidacji informacji z różnych źródeł, w tym informacji zwrotnych
  • doskonałe umiejętności analityczne i techniczne
  • umiejętność przekładania potrzeb biznesowych na wymagania dotyczące architektury rozwiązania
  • umiejętność oszacowania wpływu finansowego dla alternatyw architektury rozwiązania
  • znajomość iServer, Visio lub innej podobnej platformy (Draw.io, Balsamiq itp.)
  • doświadczenie w pracy z systemami i platformami CMS oraz ich integracji z innymi systemami
  • zrozumienie SOA, analizy i projektowania obiektowego oraz systemów klient / serwer
  • umiejętność rozumienia długoterminowych i krótkoterminowych perspektyw sytuacji “Big picture” oraz doświadczenie w użyciu architektury mikroserwisów
  • znajomość platform hurtowni danych w chmurze, takich jak Snowflake, MongoDB itp oraz technologii AWS
  • znajomość Java, .Net, Phyton
  • doświadczenie w metodykach Agile
  • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • możliwość współtworzenia od podstaw jednego z największych projektów e-commerce w Polsce
  • możliwość współpracy na wysokim jakościowo i technologicznie poziomie zapewnionym przez doświadczony management
  • dużą samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na podejmowane decyzje
  • hybrydowy model współpracy dopasowany do preferencji wybranego kandydata (UoP/B2B)
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • nowoczesne biuro oraz narzędzia pracy

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Software Development Manager

Linia raportowania: CTO

Lokalizacja: Wrocław/Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #20

Główne obowiązki:

  • zbudowanie, zarządzanie i rozwój 3 zespołów developerskich
  • odpowiedzialność za rozwiązywanie złożonych problemów technicznych w prowadzonych projektach
  • analiza, projektowanie, opracowanie, wdrażanie, dokumentowanie i utrzymywanie systemów
  • pełnienie roli konsultanta w ramach prowadzonych zadań projektowych
  • wyznaczanie efektywnych celów pracy, ustalanie priorytetów i dobrego planowania w celu zapewnienia wysokiej jakości pracy podległego zespołu
  • ścisła współpraca z zarządem oraz managerami pozostałych działów firmy
  • kwestionowanie status quo, inicjowanie i wpływanie na zmiany
  • uczestniczenie w rozwoju biznesu z jednoczesnym pełnieniem roli senior developera poprzez aktywne uczestnictwo w procesie programowania

Oczekiwania:

  • minimum 5 letnie doświadczenie jako Senior Software Developer
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z zespołami – zarządzanie / rozwój / rozwiązywanie problemów / motywacja
  • znajomość najlepszych praktyk (unit testing, code review, design patterns, DevOps, CI/CD, microservices)
  • doświadczenie w rekrutacji i budowaniu wysoce efektywnych zespołów w złożonych projektach IT
  • doświadczenie w technologiach: PHP, Magento, JavaScript (ES 6+) / HTML / CSS (SCSS), RabbitMQ, Redis, PostgreSQL / MySQL, Elastic Search, node.js lub ANGULAR lub REACT, REST API (GraphQL), Docker, Kubernetes, Redis, Varnish, NewRelic, Unit testing (Jest)
  • mile widziana znajomość iOS, Android
  • doświadczenie w metodykach Agile
  • znajomość Jira / GIT
  • mile widziane doświadczenie w branży e-commerce
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • możliwość współtworzenia od podstaw jednego z największych projektów e-commerce w Polsce
  • możliwość współpracy na wysokim jakościowo i technologicznie poziomie zapewnionym przez doświadczony management
  • duża samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na podejmowane decyzje
  • hybrydowy model współpracy dopasowany do preferencji wybranego kandydata (UoP/B2B)
  • pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • nowoczesne biuro oraz narzędzia pracy

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Dyrektor Finansowy

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #21

Główne obowiązki:

  • Zbudowanie, rozwój i zarządzenie działem finansów
  • Nadzór nad procesami księgowymi, bieżąca kontrola i analiza danych finansowych, wyników oraz kluczowych wskaźników efektywności
  • Przygotowywane miesięcznych oraz kwartalnych raportów
  • Odpowiedzialność za proces budżetowania, planowania oraz analizy odchyleń
  • Odpowiedzialność za utrzymanie kontaktów z bankami, audytorami, urzędami
  • Nadzór nad procedurami finansowymi pod względem ich zgodności z prawem i regulacjami podatkowymi
  • Przygotowywanie raportów oraz bieżąca współpraca z CEO

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia)
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale finansów
  • Gruntowna wiedza z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej
  • Znajomość przepisów podatkowych i polskiej ustawy o rachunkowości
  • Biegła znajomość pakietu Office (w szczególności Excel) oraz dobra systemów klasy ERP
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Decyzyjne stanowisko oraz możliwość zbudowania jednego z najważniejszych działów firmy
  • Praca w nowoczesnej firmie o wysokich standardach etycznych
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy

Pracodawca: Software House

Branża: IT

Stanowisko: Test Engineer / QA Engineer

Linia raportowania: Lead QA

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #22

Główne obowiązki:

  • Opracowanie, przygotowanie i wykonanie scenariuszy testów manualnych
  • Tworzenie test planów i test case’ów i ich realizacja
  • Identyfikowanie, analizowanie i zgłaszanie błędów wraz z prowadzenie pełnej dokumentacji
  • Utrzymywanie standardów testowych i zadań związanych z zapewnianiem jakości
  • Uczestnictwo w opracowywaniu i wdrażaniu koncepcji testowania, metodologii i narzędzi testowych
  • Szacowanie, ustalanie priorytetów, planowanie i koordynowanie działań związanych z testowaniem jakości
  • Pełna współpraca z developerami i pozostałymi członkami zespołu

Oczekiwania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w testowaniu manualnym komercyjnych aplikacji mobilnych i webowych
  • Umiejętność pisania scenariuszy, test planów, przypadków testowych czy wymagań dotyczących procedur testowych
  • Znajomości narzędzi i terminologii związanej z testowaniem oprogramowania
  • Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)

Oferta:

  • Dowolna forma współpracy (Umowa o pracę / B2B)
  • Praca zdalna w 100%
  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje oraz zdecydowanie brak monotonii
  • Ambitne projekty rozwijające inteligentne aplikacje mobilne, które będziesz realizować na nowoczesnym sprzęcie i przy zaawansowanych technologiach
  • Cykliczne szkolenia
  • Zajęcia językowe
  • Karta Multisport

Pracodawca: Software House

Branża: IT

Stanowisko: iOS Developer

Linia raportowania: Lead Mobile Developer

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #23

Główne obowiązki:

  • wykonywanie zadań programistycznych w technologii Objective-C lub Swift na platformę iOS
  • projektowanie i rozwój natywnych aplikacji mobilnych
  • znajomość zagadnień projektowania i programowania obiektowego, a także algorytmów i struktur danych
  • odpowiedzialność za realizację i utrzymanie powierzonych projektów
  • czynny udział w pracach zespołów projektowych i utrzymaniowych
  • wsparcie zespołu w tworzeniu architektury rozwiązania
  • chęć rozwijania się w aplikacjach mobilnych

Oczekiwania:

  • Minimum 3-4 lat doświadczenia w rozwijaniu komercyjnych aplikacji w Objective­C lub Swift oraz znajomości Cocoa Touch
  • Znajomości OOP/OOD oraz wzorców projektowych (MVC, MVP, MVVM)
  • Praktyki z XCode Instruments (Time Profiler, Leaks, Allocations, itd.
  • Znajomości testów jednostkowych
  • Znajomość metodyk zwinnych
  • Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)

Oferta:

  • Dowolna forma współpracy (Umowa o pracę / B2B)
  • Praca zdalna w 100%
  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje oraz zdecydowanie brak monotonii
  • Ambitne projekty od A do Z, rozwijające inteligentne aplikacje mobilne, które będziesz realizować na nowoczesnym sprzęcie i przy zaawansowanych technologiach
  • Cykliczne szkolenia
  • Zajęcia językowe
  • Karta Multisport

Pracodawca: Software House

Branża: IT

Stanowisko: Android Developer

Linia raportowania: Lead Mobile Developer

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #24

Główne obowiązki:

  • wykonywanie zadań programistycznych w technologii Java lub Kotlin na platformę Android
  • projektowanie i rozwój natywnych aplikacji mobilnych w technologii Android
  • czynny udział w pracach zespołów projektowych i utrzymaniowych
  • wsparcie zespołu w tworzeniu architektury rozwiązania
  • chęć rozwijania się w aplikacjach mobilnych

Oczekiwania:

  • Minimum 3-4 lat doświadczenia w rozwijaniu komercyjnych aplikacji w języku Java lub Kotlin (Android)
  • Znajomości dobrych praktyk programistycznych, w szczególności związanych z wydajnością aplikacji mobilnych
  • Praktyki w programowaniu w środowisku Android Studio / Android TV
  • Znajomości najpopularniejszych bibliotek Android
  • Mile widziana znajomość narzędzi developerskich takich jak GIT, JIRA czy Basecamp czy Amazon Web Services
  • Znajomość metodyk zwinnych
  • Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)

Oferta:

  • Dowolna forma współpracy (Umowa o pracę / B2B)
  • Praca zdalna w 100%
  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje oraz zdecydowanie brak monotonii
  • Ambitne projekty od A do Z, rozwijające inteligentne aplikacje mobilne, które będziesz realizować na nowoczesnym sprzęcie i przy zaawansowanych technologiach
  • Cykliczne szkolenia
  • Zajęcia językowe
  • Karta Multisport

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Head of SEO

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #25

Główne obowiązki:

  • Koordynacja wszystkich działań w obszarze SEO
  • Monitoring, analiza i ciągła optymalizacja sklepu pod kątem pozycji w rankingu Google i pozyskiwania ruchu
  • Koordynacja prac związanych z link buildingiem (pozyskiwanie backlinków, artykuły sponsorowane, współprace blogerskie i influencerskie)
  • Docelowo zbudowanie i zarządzanie pracą zespołu SEO oraz prowadzenie szkoleń wewnętrznych
  • Testowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie SEO oraz rekomendowanie odpowiedniego kierunku jego dalszego rozwoju

Oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu działań SEO (zarówno on page, jak i off page) dla sklepu e-commerce
  • Doświadczenie w pozycjonowaniu sklepów w kilku wersjach językowych będzie dużym atutem
  • Doskonała znajomość rynku SEO oraz umiejętność samodzielnego prowadzenia działań optymalizacyjnych i link buildingowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu pracą kilkuosobowego zespołu (bieżące zlecanie zadań, analiza efektów, raportowanie)
  • Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics), a także typowych narzędzi SEO/SEM (SEMRush, MajesticSEO, Screaming Frog, itp.)
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację, analizę konkurencji i korzystanie z obcojęzycznych narzędzi

Oferta:

  • Kluczowe stanowisko w nowo powstającej organizacji
  • Realny wpływ na standardy oraz sposób funkcjonowania podległego obszaru
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną

Pracodawca: Grupa Kapitałowa

Branża: E-commerce

Stanowisko: Manager Działu IT

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #26

Główne obowiązki:

  • Odpowiedzialność za bezpieczeństwo oraz ciągłość działania systemów informatycznych firmy
  • Opracowywanie krótko i długoterminowej strategii IT
  • Zarządzanie licencjonowaniem oprogramowania oraz nadzór nad zewnętrznymi dostawcami rozwiązań oraz sprzętu IT
  • Nadzór nad zapewnieniem poufności przetwarzanych danych osobowych i informacji (RODO)
  • Prowadzenie usprawnień i optymalizacji procesów informatycznych oraz procedur z zakresu IT
  • Utrzymanie infrastruktury informatycznej firmy w centrali oraz regionach (serwery, sieć)
  • Wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów
  • Analizy zdarzeń w infrastrukturze
  • Zbudowanie i zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne i informatyczne)
  • 3-5 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu technologii informatycznych, infrastruktury oraz bezpieczeństwa
  • Dobra znajomość systemów bazodanowych (MS SQL, MySQL) oraz systemów Windows Server
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (w mowie i piśmie)
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność rozwiązywania problemów na gruncie pracy zespołowej i współpracy na różnych poziomach struktury organizacyjnej

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B - decyzja o formie współpracy należy do kandydata
  • Świadczenia pozapłacowe - Karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz zajęcia językowe
  • Pracę umożliwiającą podnoszenie kwalifikacji i rozwój zawodowy
  • Wiele ciekawych projektów i wyzwań

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Dyrektor Zakupów

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Poznań/Warszawa/Wrocław

Nr identyfikacyjny: #27

Główne obowiązki:

  • Opracowanie i realizacja strategii zakupowej dla nowo powstającej organizacji
  • Zbudowanie podległego działu oraz koordynacja procesu zakupów
  • Analizowanie i wspieranie procesu budowy planów sprzedaży z uwzględnieniem poszczególnych kategorii produktowych
  • Kształtowanie standardów i procedur w dziale zakupów
  • Przygotowanie kontraktów (S&OP) dotyczących zakupu poszczególnych kategorii asortymentowych
  • Prowadzenie regularnych analiz danych historycznych oraz dotychczasowej sprzedaży
  • Przygotowywanie szczegółowych analiz i rekomendacji dla zarządu firmy w zakresie strategii zakupowych
  • Współtworzenie i wdrażanie narzędzi raportowych oraz planistycznych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne lub matematyczne
  • Min. 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / bardzo dużym atutem będzie doświadczenie w branży e-commerce/retail
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji
  • Zaawansowana znajomość MS Excel, mile widziana znajomość narzędzi klasy BI
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • W przypadku kandydatów spełniających kluczowe wymagania i mieszkających w innej lokalizacji w Polsce wymagana będzie dyspozycyjność do pracy przez minimum 2 dni we Wrocławiu

Oferta:

  • Strategiczne stanowisko w nowo powstającej organizacji
  • Realny wpływ na standardy oraz sposób funkcjonowania podległego działu
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Dyrektor E-commerce

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #28

Główne obowiązki:

  • Opracowanie i realizacja strategii e-commerce dla nowo powstającej organizacji
  • Opracowanie i kontrola realizacji budżetu marketingowego
  • Zarządzanie kampaniami: internet, TV, prasa, radio, outdoor, product placement itp
  • Wyszukiwanie wydawców i partnerów, negocjacje cenowe, bieżący monitoring i analiza efektywności prowadzonych kampanii, rekomendacje zmian
  • Zbudowanie i skuteczne zarządzenie podległym zespołem
  • Analiza konkurencji, danych rynkowych i trendów rozwoju rynku

Oczekiwania:

  • Minimum 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku oraz zarządzaniu sprzedażą B2C z wykorzystaniem kanału e-commerce
  • Doświadczenie w budowaniu oraz wdrażaniu strategii dla kanału e-commerce
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi typu Google Analytics, Programmatic, DoubleClick
  • Doświadczenie w nadzorowaniu oraz optymalizacji kampanii we wszystkich kanałach w tym m.in.: SEM, SEO, SM, sieci afiliacyjne, porównywarki, remarketing, display
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia
  • Wysokie umiejętności komunikowania się i rozwinięte zdolności interpersonalne
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Strategiczne stanowisko w nowo powstającej organizacji
  • Realny wpływ na standardy oraz sposób funkcjonowania podległego działu
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną

Pracodawca: Grupa Kapitałowa

Branża: Inna

Stanowisko: HR Manager

Linia raportowania: HR Director

Lokalizacja: Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #29

Główne obowiązki:

  • Odpowiedzialność za zbudowanie i realizację polityki personalnej zgodnej z filozofią i misją firmy
  • Współtworzenie procedur wewnętrznych i regulaminów
  • Prowadzenie bieżących projektów rekrutacyjnych
  • Nadzór nad procesem szkoleń wstępnych, staży i praktyk oraz wdrożenie systemu okresowych ocen, a także dalszych działań rozwojowych dedykowanych pracownikom
  • Merytoryczne wsparcie kadry managerskiej z zakresu przepisów prawa pracy
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z zewnętrznymi instytucjami oraz organami kontroli
  • Nadzór nad pracą biura rachunkowego odpowiadającego za kadry i płace
  • Tworzenie raportów, zestawień oraz analiz zgodnie z zapotrzebowaniem zarządu

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, zarządzanie)
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku odpowiadającym zarówno za miękki jak i twardy HR
  • Dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej oraz tworzenia jednego z jej kluczowych działów
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Niezbędne narzędzia oraz elastyczny model pracy (biuro/home office)
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia swoich kwalifikacji

Pracodawca: Grupa Kapitałowa

Branża: Inna

Stanowisko: Marketing Manager

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #30

Główne obowiązki:

  • Odpowiedzialność za zbudowanie i realizację polityki marketingowej dla kilku linii biznesowych funkcjonujących w grupie kapitałowej
  • Tworzenie budżetów marketingowych wraz z kontrolą ich realizacji
  • Tworzenie i wdrażanie zintegrowanych kampanii marketingowych online i offline
  • Planowanie działań w social mediach, w tym budowanie i angażowanie społeczności
  • Koordynowanie przygotowania materiałów reklamowych m. in. katalogów oraz ulotek
  • Odpowiedzialność za content oraz wygląd stron internetowych działających w ramach grupy
  • Planowanie i prowadzenie działań zwiększających rozpoznawalność marki
  • Współpraca z agencjami reklamowymi przy przygotowaniu materiałów reklamowych
  • Tworzenie raportów, analiz oraz bieżące badanie efektywności podejmowanych działań marketingowych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie)
  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managerskim lub starszego specjalisty w dziale marketingu
  • Praktyczna znajomość zasad związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowej
  • Doświadczenie w przygotowywaniu oraz prowadzeniu kampanii Adwords, działaniach w social media oraz budowaniu strategii komunikacji w kanałach offline
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu MS Excel
  • Zdolności organizacyjne, negocjacyjne, kreatywność i inicjatywa
  • Zdolność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów oraz ich racjonalnego uzasadniania
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej oraz tworzenia jednego z jej kluczowych działów
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Niezbędne narzędzia oraz elastyczny model pracy (biuro/home office)
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia swoich kwalifikacji

Pracodawca: Grupa Kapitałowa

Branża: Recycling

Stanowisko: Dyrektor Zarządzający (Greenfield - Recykling Plastiku)

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Łódź/Poznań/Wrocław

Nr identyfikacyjny: #31

Główne obowiązki:

  • Definiowanie długofalowej strategii rozwoju nowej firmy mającej się specjalizować w szeroko rozumianym przetwórstwie plastiku oraz jego późniejszej odsprzedaży
  • Kompleksowa odpowiedzialność za wszelkie kwestie związane z zarządzaniem spółką – w pierwszym okresie aktywny udział w tworzeniu modelu biznesowego oraz zaplecza produkcyjnego (projekt Greenfield) – zarówno na poziomie organizacji infrastruktury, parku maszynowego jak również zbudowania podległego zespołu
  • Opracowywanie założeń budżetowych
  • Odpowiedzialność za bieżącą analizę rynku zarówno pod kątem możliwości pozyskiwania surowca jak i potencjalnych klientów
  • Nadzór nad wdrażaniem nowych projektów i ich późniejszą optymalizacją
  • Zapewnienie sprawnego i efektywnego działania organizacji, w tym stała kontrola wyniku w relacji do kosztów i wykorzystanych zasobów
  • Bieżąca współpraca z właścicielem oraz przygotowywanie raportów dla zarządu spółki

Oczekiwania:

  • 3-5 letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w obszarze prowadzenia i rozwoju działalności związanej z segregacją odpadów i przetwarzaniem plastiku
  • Doświadczenie w zarządzaniu produkcją oraz wiedza w zakresie wymagań technologicznych związanych z uruchomieniem linii produkcyjnych pod recykling plastiku
  • Wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane uzupełnienie wykształcenia o studia z zakresu ekonomii i zarządzania
  • Wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne oraz umiejętność współpracy z dostawcami oraz klientami
  • Wysoko rozwinięte kompetencje menedżerskie
  • Duża samodzielność w działaniu oraz orientacja na realizację wyznaczonych celów
  • Doświadczenie w uruchamianiu podobnych projektów z poziomu greenfield będzie bardzo dużym atutem
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli w jednej ze spółek
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę współpracy (umowa o pracę lub B2B) oraz atrakcyjne wynagrodzenie (rynkowa podstawa + motywująca premia)
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Business Development Manager with German (DACH Market)

Linia raportowania: Dyrektor sprzedaży

Lokalizacja: Katowice/Poznań/Wrocław

Nr identyfikacyjny: #32

Główne obowiązki:

  • Telefoniczne i mailowe pozyskiwanie klientów B2B na rynkach niemieckojęzycznych
  • Rozbudowa istniejącej bazy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z obsługiwanymi już klientami
  • Prowadzenie prezentacji, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji oraz podpisywanie umów
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz śledzenie rynkowych trendów
  • Przygotowywanie niezbędnych raportów oraz analiz

Oczekiwania:

  • Przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w telefonicznym i mailowym pozyskiwaniu klientów B2B na rynku DACH
  • Duża swoboda w nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych oraz zorientowanie na realizację stawianych celów
  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego – min. B2, mile widziany analogiczny poziom j. angielskiego
  • Biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel) – warunek konieczny

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do stabilnej, nowoczesnej i konsekwentnie się rozwijającej organizacji będącej liderem swojego sektora
  • Decyzyjne i odpowiedzialne stanowisko dedykowane jednemu z najbardziej strategicznych rynków
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się ze stabilnej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
  • Elastyczne godziny oraz model współpracy (praca we wrocławskim biurze lub w innej lokalizacji w trybie Home Office)

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: Team Leader Działu Spedycji Morskiej

Linia raportowania: Dyrektor Spedycji

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #33

Główne obowiązki:

  • Wspieranie, motywowanie oraz prowadzenie niemal 10 osobowego zespołu spedytorów morskich
  • Nadzór nad bieżącą realizacją zleceń spedycyjnych oraz poziomem wykonania budżetu
  • Dbałość o zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta oraz realizację wskaźników ilościowo-jakościowych
  • Przygotowywanie ofert oraz wspieranie działu handlowego w rozmowach z potencjalnymi klientami
  • Poszukiwanie optymalizacji oraz usprawnień w ramach bieżących procesów biznesowych
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem spedytorów morskich
  • Bardzo dobra znajomość procesów operacyjnych w ramach obsługi zleceń import/eksport FCL + LCL
  • Nastawienie na osiąganie wyników poprzez wspieranie i szkolenie podległego zespołu
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (głównie MS Excel)
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do lidera branży cieszącego się dużym zaufaniem zarówno klientów jak i swoich pracowników
  • Decyzyjne i odpowiedzialne stanowisko dedykowane jednemu z ważniejszych produktów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
  • Możliwość dalszego rozwoju m.in. poprzez udział w międzynarodowych projektach

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: E-commerce Site Director

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #34

Główne obowiązki:

  • Całościowe zarządzanie centrum logistycznym obsługującym klientów sklepu internetowego
  • Odpowiedzialność za podległe zespoły: operacje, HR, transport oraz kontroling (ponad 500 FTE)
  • Planowanie i kontrola budżetu centrum, monitoring wskaźników operacyjnych oraz ich raportowanie do zarządu spółki
  • Odpowiedzialność za zachowanie wysokiego standardu obsługi klientów
  • Budowanie pozytywnych relacji w zespole oraz bezpiecznego środowiska pracy

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziani absolwenci kierunków: logistyka, transport, ekonomia
  • Przynajmniej 5 letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku, w tym minimum 2 lata w branży e-commerce – warunek bezwzględny
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami – przynajmniej 300 FTE
  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację zarówno w mowie jak i piśmie

Oferta:

  • Możliwość objęcia stanowiska o dużym stopniu samodzielności i decyzyjności
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie cieszącej się dużym zaufaniem ze strony swoich pracowników oraz klientów
  • Interesujące perspektywy rozwoju zarówno w polskich jak i międzynarodowych strukturach
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz atrakcyjnego systemu premiowego
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym służbowy samochód

Pracodawca: Sieć marketów spożywczych

Branża: Spożywcza

Stanowisko: Regionalny Dyrektor Sprzedaży (branża FMCG)

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Lubuskie

Nr identyfikacyjny: #35

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie pracą marketów w podległym rejonie
  • Realizacja strategii sprzedażowej firmy oraz odpowiedzialność za osiąganie przez markety założonych wyników i celów
  • Wspieranie managerów sklepu w ich codziennych obowiązkach
  • Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i standardów w podległym regionie sprzedaży
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz rozwoju rynku w obszarze sprzedaży

Oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu pracą kilku marketów lub hurtownią spożywczą
  • Bardzo dobra znajomość spożywczego rynku hurtowego i detalicznego w regionie
  • Doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
  • Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra znajomość MS Excel oraz swoboda w dokonywaniu zróżnicowanych analiz
  • Silna motywacja do osiągania sukcesów oraz umiejętność radzenia sobie ze stresem
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. „B”

Oferta:

  • Decyzyjne stanowisko w dynamicznie rozwijającej się i stabilnej organizacji
  • Realny wpływ na funkcjonowanie i strategię sprzedaży w podległych marketach
  • Niezbędne narzędzia do pracy w tym samochód służbowy
  • Duże możliwości rozwoju

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcyjna

Stanowisko: Customer Service Specialist with English

Linia raportowania: Team leader

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #36

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi posprzedażowej
  • Przyjmowanie zamówień oraz nadzorowanie terminowej realizacji poprzez ich monitorowanie na każdym etapie
  • Budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientem poprzez kontakt telefoniczny i mailowy
  • Obsługa i nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Przygotowywanie zestawień i analiz
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (warunek konieczny)
  • Dobra znajomość MS Excel
  • Samodzielność, dokładność oraz dobra organizacja pracy
  • Zorientowanie na potrzeby klienta
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane

Oferta:

  • Stabilne zarobki – podstawa plus premia zadaniowa
  • Nieformalna atmosfera i stabilność dojrzałej organizacji
  • Plan wdrożeniowy
  • Możliwość pracy w biurze lub w modelu mieszanym (biuro + home office)
  • Prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenia grupowe

Pracodawca: Produkcyjna

Branża: Branża produkcyjna

Stanowisko: Customer Service Specialist with French

Linia raportowania: Team leader

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #37

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie najwyższej jakości obsługi posprzedażowej
  • Przyjmowanie zamówień oraz nadzorowanie terminowej realizacji poprzez ich monitorowanie na każdym etapie
  • Budowanie oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientem poprzez kontakt telefoniczny i mailowy
  • Obsługa i nadzór nad obiegiem dokumentów
  • Przygotowywanie zestawień i analiz
  • Współpraca z pozostałymi działami w firmie

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość j. francuskiego (warunek konieczny)
  • Dobra znajomość MS Excel
  • Samodzielność, dokładność oraz dobra organizacja pracy
  • Zorientowanie na potrzeby klienta
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferta:

  • Stabilne zarobki – podstawa plus premia zadaniowa
  • Nieformalną atmosferę i stabilność dojrzałej organizacji
  • Plan wdrożeniowy
  • Możliwość pracy w biurze lub w modelu mieszanym (biuro + home office)
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenia grupowe

Pracodawca: Firma spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Team Leader Działu Spedycji Międzynarodowej

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Łódź/Poznań

Nr identyfikacyjny: #38

Główne obowiązki:

  • Rozbudowa i koordynowanie pracy działu spedycji międzynarodowej
  • Odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
  • Zarządzanie zespołem spedytorów
  • Utrzymywanie i rozwój współpracy z obecnymi klientami, a także pozyskiwanie nowych
  • Bezpośrednia współpraca z przewoźnikami oraz innymi działami firmy

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w obszarze międzynarodowej spedycji drogowej
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu niedużym zespołem lub gotowość do sprawdzenia się w roli managera
  • Posiadanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami oraz przewoźnikami
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office
  • Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego lub. j. niemieckiego

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bonus, którego wysokość uzależniona jest od osiąganych wyników
  • Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej, stale zmieniającej się organizacji
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcja

Stanowisko: Asystent Działu Księgowości

Linia raportowania: Główna księgowa

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #39

Główne obowiązki:

  • Wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu finansowego
  • Rejestracja faktur zakupu i sprzedaży
  • Praca z dokumentacją finansową
  • Rozliczanie międzyokresowych kosztów
  • Wspieranie działu księgowości w kompleksowej obsłudze klientów krajowych i zagranicznych

Oczekiwania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość pakietu MS Excel
  • Dobra znajomość prawa podatkowego, Ustawy o Rachunkowości oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
  • Mile widziana umiejętność sporządzania deklaracji, kalkulacji podatkowych (VAT, CIT) oraz sprawozdań finansowych do GUS i NBP
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, do GUS i NBP
  • Umiejętności analityczne oraz dobra organizacja pracy
  • Znajomość systemu Opitma będzie bardzo dużym atutem w rozmowach

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie obecnej na ponad 50 globalnych rynkach
  • Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń
  • Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: E-commerce Manager

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #40

Główne obowiązki:

  • Budowanie strategii sprzedaży
  • Opracowywanie planów oraz ich realizacja wraz z zarządzanym zespołem
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym i operacyjnym e-commerce
  • Odpowiedzialność za wynik sprzedażowy i finansowy e-commerce
  • Usprawnienie procesów marketingowych i wdrożenie schematów komunikacji marketingowej
  • Współudział w tworzeniu akcji promocyjno – marketingowych
  • Monitorowanie działań konkurencji, analiza trendów e-commerce oraz poszukiwanie nowych rozwiązań w celu optymalizacji sprzedaży

Oczekiwania:

  • Min. 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu i rozwijaniu e-commerce na stanowisku managerskim
  • Min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym i operacyjnym w kanale e-commerce
  • Kreatywność, inicjatywa własna, nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz wysoki poziom kultury osobistej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Oferta:

  • Pracę pełną wyzwań, przy ciekawych, ambitnych projektach
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kompetencji
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Elastyczną formę zatrudnienia
  • Odpowiednie narzędzia pracy
  • Pakiet benefitów

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: SEM Manager

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #41

Główne obowiązki:

  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem
  • prowadzenie i optymalizacja kampanii PPC
  • praca z Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Search Ads 360
  • raportowanie wyników kampanii
  • przygotowanie media planów i rekomendacji dla nowych klientów
  • tworzenie i prowadzenie prezentacji dla klientów i pracowników firmy

Oczekiwania:

  • min. 5 lat doświadczenia w samodzielnej realizacji kampanii Google Ads
  • umiejętności delegowania pracy i weryfikacji zleconych zadań
  • umiejętność budowania i optymalizacji kampanii Google Ads pod kątem konwersji i sprzedaży
  • umiejętność analizy efektywności prowadzonych działań oraz umiejętności formułowania wniosków i rekomendacji
  • wiedza z zakresu analityki internetowej oraz Google Analytics
  • bardzo dobra znajomość Edytora Adwords oraz MS Office, w szczególności Microsoft Excel i PowerPoint
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym

Oferta:

  • Pracę w firmie o dużej rozpoznawalności oraz wielkich ambicjach na dalszy rozwój
  • Realny wpływ na standardy oraz sposób funkcjonowania podległego działu
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną