Oferty pracy 2021-01-05T15:26:43+00:00

Oferty pracy

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Purchasing Manager

Linia raportowania: Dyrektor zakupów

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #0

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie podległym działem oraz koordynacja procesu zakupów
  • Analizowanie i wspieranie procesu budowy planów sprzedaży z uwzględnieniem poszczególnych kategorii produktowych
  • Kształtowanie standardów i procedur w dziale zakupów
  • Przygotowanie kontraktów (S&OP) dotyczących zakupu poszczególnych kategorii asortymentowych
  • Prowadzenie regularnych analiz danych historycznych oraz dotychczasowej sprzedaży
  • Przygotowywanie szczegółowych analiz i rekomendacji dla zarządu firmy w zakresie strategii zakupowych
  • Współtworzenie i wdrażanie narzędzi raportowych oraz planistycznych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne lub matematyczne
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / bardzo dużym atutem będzie doświadczenie w branży e-commerce/retail
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji
  • Zaawansowana znajomość MS Excel, mile widziana znajomość narzędzi klasy BI
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych

Oferta:

  • Praca w firmie o dużej rozpoznawalności oraz wielkich ambicjach na dalszy rozwój
  • Realny wpływ na standardy oraz sposób funkcjonowania podległego działu
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Purchasing Manager

Linia raportowania: Dyrektor zakupów

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #1

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie podległym działem oraz koordynacja procesu zakupów
  • Analizowanie i wspieranie procesu budowy planów sprzedaży z uwzględnieniem poszczególnych kategorii produktowych
  • Kształtowanie standardów i procedur w dziale zakupów
  • Przygotowanie kontraktów (S&OP) dotyczących zakupu poszczególnych kategorii asortymentowych
  • Prowadzenie regularnych analiz danych historycznych oraz dotychczasowej sprzedaży
  • Przygotowywanie szczegółowych analiz i rekomendacji dla zarządu firmy w zakresie strategii zakupowych
  • Współtworzenie i wdrażanie narzędzi raportowych oraz planistycznych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki ekonomiczne lub matematyczne
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku / bardzo dużym atutem będzie doświadczenie w branży e-commerce/retail
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji
  • Zaawansowana znajomość MS Excel, mile widziana znajomość narzędzi klasy BI
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych

Oferta:

  • Praca w firmie o dużej rozpoznawalności oraz wielkich ambicjach na dalszy rozwój
  • Realny wpływ na standardy oraz sposób funkcjonowania podległego działu
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niezbędne narzędzia pracy
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną

Pracodawca: Firma spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy

Linia raportowania: Kierownik spedycji

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #2

Główne obowiązki:

  • Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL lub LTL – w firmie funkcjonują dwa osobne działy
  • Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
  • Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
  • Optymalizacja kosztów transportu
  • Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL lub LTL)
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
  • Komunikatywność i orientacja na cel
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole

Oferta:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
  • Pozytywną atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, motywujący system premiowy oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych

Pracodawca: Firma spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy

Linia raportowania: Kierownik spedycji

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #3

Główne obowiązki:

  • Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL)
  • Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
  • Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
  • Optymalizacja kosztów transportu
  • Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL)
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
  • Komunikatywność i orientacja na cel
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole

Oferta:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
  • Pozytywną atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, motywujący system premiowy oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych

Pracodawca: Grupa Kapitałowa

Branża: E-commerce

Stanowisko: Manager Działu Księgowości

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: okolice Poznania

Nr identyfikacyjny: #4

Główne obowiązki:

  • Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych VAT i CIT
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych jednostkowych oraz skonsolidowanych wg MSSF i ustawy o rachunkowości
  • Odpowiedzialność za proces zamknięcia miesiąca oraz roku
  • Reprezentowanie spółki w kontakcie z instytucjami państwowymi (US, ZUS, GUS) oraz przed audytorami z BIG 4
  • Nadzorowanie pracy ponad 20 osobowego zespołu

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne (finanse/rachunkowość)
  • Minimum 4 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (preferowane w międzynarodowej grupie kapitałowej lub spółce raportującej wg MSSF)
  • Praktyczna znajomość Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej
  • Wiedza z zakresu prawa podatkowego, zasad rachunkowości oraz konsolidacji sprawozdań finansowych
  • Mile widziana znajomość zagadnień związanych z zasadami funkcjonowania w ramach SSE oraz dokumentacji cen transferowych
  • Doświadczenie w raportowaniu zarządczym oraz w zarządzaniu pracą dużego zespołu
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do jednej z najbardziej innowacyjnych i najszybciej rozwijających się firm
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia (w zależności od doświadczenia kandydata wynagrodzenie zasadnicze może wynieść 15000,00-20000,00 zł brutto)
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: karta MultiSport Plus, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe oraz zajęcia językowe

Pracodawca: Deweloper Mieszkaniowy

Branża: Budownictwo

Stanowisko: Manager Projektów Mieszkaniowych

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #5

Główne obowiązki:

  • Kompleksowe zarządzanie projektami budowlanymi (obiekty mieszkaniowe)
  • Koordynacja procesu deweloperskiego od momentu zakupu gruntu, przygotowania projektu i harmonogramu z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń, nadzór nad realizacją, aż do uzyskania pozwolenia na użytkowanie
  • Opracowanie harmonogramu oraz jakościowa realizacja projektu w określonym budżecie i czasie
  • Negocjowanie oraz zawieranie umów z wykonawcami
  • Zarządzanie zmianami i ryzykiem w projekcie
  • Zapewnienie właściwej dokumentacji projektowej
  • Reprezentowanie firmy wobec klientów, kontrahentów oraz służb i instytucji zewnętrznych
  • Wspieranie firmy w ocenie atrakcyjności inwestycyjnej potencjalnych nowych gruntów
  • Analizy i raportowanie postępów procesów inwestycyjnych do zarządu spółki

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów budowlanych o profilu mieszkaniowym
  • Doświadczenie w kontraktowaniu inwestycji mieszkaniowych
  • Praktyczna znajomość prawa budowlanego
  • Kreatywność, determinacja w dążeniu do celu, umiejętność organizacji i realizacji zadań w określonym czasie
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów

Oferta:

  • Interesująca i odpowiedzialna praca w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • W zależności od preferencji umowa o pracę lub umowa B2B
  • Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji

Pracodawca: Firma spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy z j. niemieckim

Linia raportowania: Branch Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #6

Główne obowiązki:

  • Przyjmowanie oraz nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych (głównie FTL)
  • Opieka nad grupą przypisanych klientów: bieżący kontakt, negocjacje stawek, przyjmowanie i potwierdzanie zleceń, wprowadzanie ich do systemu oraz przekazywanie ładunków do obsługi do działu operacyjnego
  • Budowanie długofalowych relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami firmy
  • Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
  • Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 1-roczne doświadczenie na rynku międzynarodowego transportu drogowego
  • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego – warunek bezwzględny
  • Komunikatywność i orientacja na klienta
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji

Oferta:

  • Praca w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
  • Pozytywna atmosfera pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe (w zależności od doświadczenia podstawa może wynieść 8000,00-10000,00 zł brutto), motywujący system premiowy oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
  • Elastyczny model współpracy: home office lub praca w nowoczesnym biurze w okolicach centrum miasta

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: E-commerce Operations Manager

Linia raportowania: General Manager + Operations Director

Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Nr identyfikacyjny: #7

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie projektami e-commerce w zakresie magazynowania i dystrybucji asortymentu klienta
  • Wsparcie działu sprzedaży w rozmowach z potencjalnymi klientami od strony operacyjnego know-how
  • Przygotowanie oraz nadzór nad wdrażaniem nowych projektów
  • Kierowanie pracą podległego zespołu
  • Planowanie niezbędnych zasobów osobowych oraz współpraca z agencją pracy
  • Odpowiedzialność za nadzór nad P&L projektów oraz optymalizacją kosztów operacyjnych
  • Bieżąca analiza i doskonalenie procesów operacyjnych zachodzących w podległym obszarze
  • Raportowanie osiąganych wskaźników jakościowo-ilościowych oraz wyniku finansowego projektu
  • Bieżący kontakt z klientem oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Transport / Logistyka / Zarządzanie produkcją)
  • 3-5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim odpowiadającym za zarządzanie obsługą projektów logistycznych dla branży e-commerce
  • Doświadczenie w zarządzaniu przynajmniej kilkudziesięcioosobowym zespołem
  • Doświadczenie w tworzeniu i nadzorze nad wykonaniem budżetu projektowego
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym

Oferta:

  • Praca w stabilnej i nowoczesnej organizacji będącej jednym z liderów rynku CEE
  • Rola w jednym z najbardziej kluczowych projektów naszego klienta
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia – rynkowa podstawa oraz premia roczna
  • Pakiet niezbędnych benefitów: samochód służbowy, telefon, laptop, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe

Pracodawca: Firma Inwestująca w Farmy Fotowoltaiczne

Branża: Odnawialne Źródła Energii

Stanowisko: Dyrektor Zarządzający

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #8

Główne obowiązki:

  • Definiowanie długofalowej strategii rozwoju​ firmy
  • Aktywne uczestnictwo w procesie pozyskiwania gruntów, dokonywanie oceny inwestycyjnej oraz weryfikacji kwestii formalnych związanych z niezbędnymi pozwoleniami
  • Całościowe prowadzenie procesu negocjacji oraz zakupu gruntu oraz odpowiedzialność za wdrażanie i uruchamianie inwestycji
  • Reprezentowanie firmy przed urzędami oraz budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
  • Współpraca z podwykonawcami, dostawcami oraz klientami
  • Uczestnictwo w rekrutacji i wdrażaniu nowych członków zespołu
  • Bieżąca współpraca z właścicielem oraz przygotowywanie raportów dla zarządu spółki

Oczekiwania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim odpowiedzialnym za rozwój firmy w branży PV
  • Doświadczenie w prowadzeniu i rozwoju inwestycji farm solarnych będzie bardzo dużym atutem
  • Wiedza techniczna z zakresu fotowoltaiki oraz doświadczenie w prowadzeniu analiz inwestycyjnych
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji oraz zarządzania projektami
  • Duża samodzielność w działaniu oraz orientacja na realizację wyznaczonych celów
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli w jednej ze spółek
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę współpracy (umowa o pracę lub B2B) oraz atrakcyjne wynagrodzenie (rynkowa podstawa + motywująca premia)
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia​ swoich kwalifikacji

Pracodawca: Firma Inwestująca w Farmy Fotowoltaiczne

Branża: Odnawialne Źródła Energii

Stanowisko: Dyrektor Zarządzający

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #9

Główne obowiązki:

  • Definiowanie długofalowej strategii rozwoju​ firmy
  • Aktywne uczestnictwo w procesie pozyskiwania gruntów, dokonywanie oceny inwestycyjnej oraz weryfikacji kwestii formalnych związanych z niezbędnymi pozwoleniami
  • Całościowe prowadzenie procesu negocjacji oraz zakupu gruntu oraz odpowiedzialność za wdrażanie i uruchamianie inwestycji
  • Reprezentowanie firmy przed urzędami oraz budowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi
  • Współpraca z podwykonawcami, dostawcami oraz klientami
  • Uczestnictwo w rekrutacji i wdrażaniu nowych członków zespołu
  • Bieżąca współpraca z właścicielem oraz przygotowywanie raportów dla zarządu spółki

Oczekiwania:

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim odpowiedzialnym za rozwój firmy w branży PV
  • Doświadczenie w prowadzeniu i rozwoju inwestycji farm solarnych będzie bardzo dużym atutem
  • Wiedza techniczna z zakresu fotowoltaiki oraz doświadczenie w prowadzeniu analiz inwestycyjnych
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności w zakresie prowadzenia negocjacji oraz zarządzania projektami
  • Duża samodzielność w działaniu oraz orientacja na realizację wyznaczonych celów
  • Prawo jazdy kategorii B

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się grupy kapitałowej oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli w jednej ze spółek
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną formę współpracy (umowa o pracę lub B2B) oraz atrakcyjne wynagrodzenie (rynkowa podstawa + motywująca premia)
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia​ swoich kwalifikacji

Pracodawca: Firma Spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy (FTL/LTL)

Linia raportowania: Kierownik Spedycji

Lokalizacja: Katowice

Nr identyfikacyjny: #10

Główne obowiązki:

  • Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL/LTL)
  • Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
  • Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
  • Optymalizacja kosztów transportu
  • Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL/LTL)
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
  • Komunikatywność i orientacja na cel
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole

Oferta:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
  • Pozytywną atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, motywujący system premiowy oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
  • Elastyczny model współpracy: home office lub praca w nowoczesnym biurze w okolicach centrum miasta

Pracodawca: Firma Spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy (FTL/LTL)

Linia raportowania: Kierownik Spedycji

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #11

Główne obowiązki:

  • Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL/LTL)
  • Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
  • Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
  • Optymalizacja kosztów transportu
  • Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy

Oczekiwania:

  • ardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL/LTL)
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
  • Komunikatywność i orientacja na cel
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole

Oferta:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
  • Pozytywną atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, motywujący system premiowy oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
  • Elastyczny model współpracy: home office lub praca w nowoczesnym biurze w okolicach centrum miasta

Pracodawca: Deweloper Mieszkaniowy

Branża: Budownictwo

Stanowisko: Inżynier Budowy ds. Kontraktowania

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #12

Główne obowiązki:

  • Realizacja inwestycji zgodnie z harmonogramem i budżetem
  • Kontraktowanie poszczególnych prac budowlanych, poszukiwanie potencjalnych wykonawców, negocjowanie cen i warunków umowy z wykonawcami
  • Prowadzenie dokumentacji formalno-prawnej budowy
  • Uzyskiwanie i przygotowanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o Pozwolenie na użytkowanie oraz gromadzenie dokumentacji dla Zarządcy w związku z przekazaniem zakończonej inwestycji
  • Raportowanie przebiegu procesu budowlanego do zarządu spółki

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe o profilu budowlanym
  • Doświadczenie w kontraktowaniu inwestycji mieszkaniowych
  • Praktyczna znajomość prawa budowlanego
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne
  • Kreatywność, determinacja w dążeniu do celu, umiejętność organizacji i realizacji zadań w określonym czasie
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów

Oferta:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów oraz niezbędne narzędzia pracy
  • W zależności od preferencji umowa o pracę lub umowa B2B
  • Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji

Pracodawca: Firma Produkcyjna

Branża: Produkcja

Stanowisko: Asystent Działu Księgowości

Linia raportowania: Główna Księgowa

Lokalizacja: Okolice Trójmiasta

Nr identyfikacyjny: #13

Główne obowiązki:

  • Wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu finansowego
  • Rejestracja faktur zakupu i sprzedaży
  • Praca z dokumentacją finansową
  • Rozliczanie międzyokresowych kosztów
  • Wspieranie działu księgowości w kompleksowej obsłudze klientów krajowych i zagranicznych

Oczekiwania:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Dobra znajomość pakietu MS Excel
  • Dobra znajomość prawa podatkowego, Ustawy o Rachunkowości oraz umiejętność stosowania ich w praktyce
  • Mile widziana umiejętność sporządzania deklaracji, kalkulacji podatkowych (VAT, CIT) oraz sprawozdań finansowych do GUS i NBP
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, do GUS i NBP
  • Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych, do GUS i NBP
  • Znajomość systemu Opitma będzie bardzo dużym atutem w rozmowach

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie obecnej na ponad 50 globalnych rynkach
  • Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń
  • Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków

Pracodawca: Firma Transportowo-Spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Koordynator Spedycji Międzynarodowej

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #14

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie biurem oraz zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej (głównie FTL)
  • Odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
  • Analizowanie i monitorowanie wskaźników efektywności i produktywności
  • Udział w spotkaniach i negocjacjach z klientami
  • Identyfikowanie źródeł potencjalnych problemów we współpracy z klientami i przewoźnikami, praca z zespołem w celu zapobiegania i ich rozwiązywania
  • Aktywne uczestnictwo w budowaniu strategii rozwoju biznesu w regionie oraz w pozyskiwaniu nowych klientów

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w obszarze międzynarodowej spedycji drogowej
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu niedużym zespołem lub gotowość do sprawdzenia się w roli managera
  • Posiadanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami oraz przewoźnikami
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bonus, którego wysokość uzależniona jest od osiąganych wyników
  • Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej, stale zmieniającej się organizacji
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Firma Transportowo-Spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Koordynator Spedycji Międzynarodowej

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #15

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie biurem oraz zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej (głównie FTL)
  • Odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
  • Analizowanie i monitorowanie wskaźników efektywności i produktywności
  • Udział w spotkaniach i negocjacjach z klientami
  • Identyfikowanie źródeł potencjalnych problemów we współpracy z klientami i przewoźnikami, praca z zespołem w celu zapobiegania i ich rozwiązywania
  • Aktywne uczestnictwo w budowaniu strategii rozwoju biznesu w regionie oraz w pozyskiwaniu nowych klientów

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w obszarze międzynarodowej spedycji drogowej
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu niedużym zespołem lub gotowość do sprawdzenia się w roli managera
  • Posiadanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami oraz przewoźnikami
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego lub. j. niemieckiego

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bonus, którego wysokość uzależniona jest od osiąganych wyników
  • Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej, stale zmieniającej się organizacji
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Firma Spedycyjna

Branża: Spedycja

Stanowisko: Manager Biura Spedycji Międzynarodowej

Linia raportowania: Dyrektor Spedycji

Lokalizacja: Katowice

Nr identyfikacyjny: #16

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie biurem oraz zespołem odpowiedzialnym za obsługę klientów w zakresie międzynarodowej spedycji drogowej (głównie FTL)
  • Odpowiedzialność za realizację założeń budżetowych
  • Analizowanie i monitorowanie wskaźników efektywności i produktywności
  • Udział w spotkaniach i negocjacjach z klientam
  • Identyfikowanie źródeł potencjalnych problemów we współpracy z klientami i przewoźnikami, praca z zespołem w celu zapobiegania i ich rozwiązywania
  • Aktywne uczestnictwo w budowaniu strategii rozwoju biznesu w regionie oraz w pozyskiwaniu nowych klientów

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w obszarze międzynarodowej spedycji drogowej
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu niedużym zespołem lub gotowość do sprawdzenia się w roli managera
  • Posiadanie dobrych relacji z potencjalnymi klientami oraz przewoźnikami
  • Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office
  • Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego lub. j. niemieckiego

Oferta:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz bonus, którego wysokość uzależniona jest od osiąganych wyników;
  • Bezpłatna opieka medyczną w sieci prywatnych klinik, karta Multisport oraz dofinansowanie do studiów i szkoleń
  • Możliwość rozwoju kariery w dynamicznej, stale zmieniającej się organizacji
  • Niezbędne narzędzia pracy

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Logistyka Kontraktowa

Stanowisko: Contract Logistics Director CEE

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #17

Główne obowiązki:

  • Pełna odpowiedzialność za pion logistyki kontraktowej w regionie CEE
  • Efektywne zarządzanie strukturami w regionalnych oddziałach
  • Bliska współpraca z polskim zarządem oraz ze strukturami firmy w innych krajach
  • Nadzór nad procesem wdrażania nowych klientów, ich bieżącą obsługą oraz rozwojem
  • Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku odpowiedzialnym za obszar logistyki kontraktowej
  • Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu rozproszoną strukturą organizacyjną
  • Doświadczenie w nadzorowaniu wdrożeń dużych projektów oraz współpracy z międzynarodowymi klientami
  • Silne kompetencje: organizacyjne, analityczne, interpersonalne, liderskie, negocjacyjne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Logistyka Kontraktowa

Stanowisko: Contract Logistics Director CEE

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: okolice Warszawy

Nr identyfikacyjny: #18

Główne obowiązki:

  • Pełna odpowiedzialność za pion logistyki kontraktowej w regionie CEE
  • Efektywne zarządzanie strukturami w regionalnych oddziałach
  • Bliska współpraca z polskim zarządem oraz ze strukturami firmy w innych krajach
  • Nadzór nad procesem wdrażania nowych klientów, ich bieżącą obsługą oraz rozwojem
  • Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku odpowiedzialnym za obszar logistyki kontraktowej
  • Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu rozproszoną strukturą organizacyjną
  • Doświadczenie w nadzorowaniu wdrożeń dużych projektów oraz współpracy z międzynarodowymi klientami
  • Silne kompetencje: organizacyjne, analityczne, interpersonalne, liderskie, negocjacyjne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Logistyka Kontraktowa

Stanowisko: Contract Logistics Director CEE

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Katowice

Nr identyfikacyjny: #19

Główne obowiązki:

  • Pełna odpowiedzialność za pion logistyki kontraktowej w regionie CEE
  • Efektywne zarządzanie strukturami w regionalnych oddziałach
  • Bliska współpraca z polskim zarządem oraz ze strukturami firmy w innych krajach
  • Nadzór nad procesem wdrażania nowych klientów, ich bieżącą obsługą oraz rozwojem
  • Odpowiedzialność za budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami oraz partnerami

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku odpowiedzialnym za obszar logistyki kontraktowej
  • Doświadczenie w skutecznym zarządzaniu rozproszoną strukturą organizacyjną
  • Doświadczenie w nadzorowaniu wdrożeń dużych projektów oraz współpracy z międzynarodowymi klientami
  • Silne kompetencje: organizacyjne, analityczne, interpersonalne, liderskie, negocjacyjne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – wymóg konieczny

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: Logistyka Kontraktowa

Stanowisko: Manager Operacyjny

Linia raportowania: Dyrektor Logistyki

Lokalizacja: okolice Warszawy

Nr identyfikacyjny: #20

Główne obowiązki:

  • Kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi i efektywne funkcjonowanie w obszarze logistyki firmy (transport, gospodarka magazynowa, łańcuch dostaw)
  • Nadzór nad właściwą obsługą klienta, reagowanie na kwestie sporne, problematyczne, spotkania z klientami
  • Odpowiedzialność za wskaźniki logistyczne oraz tworzenie i zarządzanie budżetem
  • Optymalizacja procesów logistycznych poprzez działania minimalizujące koszty operacyjne
  • Planowanie i ustalanie priorytetów zadań tak, aby zapewnić maksimum efektywności i minimalizować opóźnienia
  • Zarządzanie dużym zespołem - rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników w tym rozwój podległego zespołu managerskiego
  • Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie niezbędnym do realizacji zadań z obszaru logistyki

Oczekiwania:

  • Min. 5 - letnie, poparte sukcesami doświadczenie na stanowisku kierowniczym w obszarze logistyki
  • Praktyczne doświadczenie w implementacji nowych rozwiązań i procesów w obszarze logistyki oraz wprowadzania usprawnień w istniejących procesach
  • Wykształcenie wyższe, (mile widziane kierunki związane z logistyką i/lub zarządzaniem)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (warunek niezbędny) – minimum B2
  • Znajomość i praktyczne stosowanie metod analizy kosztów i jakości w obszarze logistyki
  • Znajomość procedur prawnych z zakresu logistyki
  • Zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji biznesowych i personalnych, doskonała organizacja czasu pracy
  • Doświadczenie w strategicznej obsłudze klientów kontraktowych w sektorze logistyki
  • Bardzo dobre zdolności analityczne

Oferta:

  • Swobodę działania, możliwość wdrażania własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój firmy
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz możliwość współpracy z klientami światowej skali
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (opieka medyczna medicover, multisport, ubezpieczenie grupowe)
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Programy rozwojowe

Pracodawca: Wiodący operator logistyczny

Branża: Logistyka Kontraktowa

Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy (FTL)

Linia raportowania: Kierownik Spedycji

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #21

Główne obowiązki:

  • Planowanie i realizowanie międzynarodowych zleceń spedycyjnych (FTL)
  • Pozyskiwanie przewoźników oraz budowanie z nimi długotrwałych relacji
  • Zapewnienie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów
  • Optymalizacja kosztów transportu
  • Rozwój działalności spedycyjnej poprzez dbanie o wysoką jakość usług oraz pozytywny wizerunek firmy

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra znajomość rynku międzynarodowego transportu drogowego (FTL)
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego / mile widziana znajomość j. niemieckiego lub. j. francuskiego
  • Komunikatywność i orientacja na cel
  • Dobra organizacja pracy oraz umiejętność podejmowania szybkich i trafnych decyzji pod presją czasu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w międzynarodowym zespole

Oferta:

  • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz w jednej z najnowocześniejszych firmy z branży
  • Pozytywną atmosferę pracy w zgranym, młodym i ambitnym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego i stałego podnoszenia kwalifikacji
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe, motywujący system premiowy (całościowo z podstawą do 15000,00 zł brutto) oraz pakiet dodatkowych świadczeń pozapłacowych
  • Elastyczny model współpracy: home office lub praca w nowoczesnym biurze w okolicach centrum miasta

Pracodawca: Firma Technologiczna

Branża: Technology

Stanowisko: Manager Call Center

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #22

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie podległym zespołem oraz realizacja zakładanych budżetów sprzedażowych
  • Stałe podnoszenie efektywności procesów Call Center poprzez optymalizację procesów, motywowanie oraz rozwój podległych pracowników
  • Współtworzenie systemów motywacyjnych oraz szkoleniowych dla pracowników
  • Definiowanie oraz nadzorowanie realizacji założonych wskaźników KPI
  • Bliska współpraca z działem digital marketingu w zakresie analizy pozyskiwanych leadów
  • Przygotowywanie raportów oraz analiz dla zarządu spółki

Oczekiwania:

  • Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w Call Center
  • Duża wiedza poparta praktyką z zakresu procesów sprzedaży i procedur funkcjonujących w Call Center oraz znajomość narzędzi wspomagających te procesy
  • Wysoko rozwinięte kompetencje w obszarze budowania zespołu, zarządzania oraz motywowania pracowników
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Oferta:

  • Praca dla firmy będącej najszybciej rozwijającą się organizacją w swojej branży
  • Dogodną formę współpracy (umowa o pracę lub B2B) oraz atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Dużą samodzielność w zakresie prowadzonych działań oraz doboru współpracowników

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: TSL

Stanowisko: Branch Manager – Air & Ocean

Linia raportowania: Dyrektor Operacyjny

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #23

Główne obowiązki:

  • Odpowiedzialność za kształtowanie strategii sprzedaży oraz rozwoju produktu morskiego i lotniczego (import / eksport)
  • Współpraca i obsługa kluczowych klientów firmy
  • Wspieranie działu handlowego w pozyskiwaniu kluczowych klientów, przygotowywaniu ofert handlowych oraz prowadzeniu negocjacji
  • Utrzymywanie oraz rozwój relacji z partnerami biznesowymi
  • Współpraca z innymi oddziałami firmy na świecie
  • Prowadzenie szkoleń produktowych oraz zarządzanie podległym zespołem

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane: transport i logistyka)
  • Minimum 3 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość produktu morskiego oraz lotniczego
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Wysokie zdolności organizacyjne, analityczne, komunikacyjne i negocjacyjne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek bezwzględny

Oferta:

  • Możliwość dołączenia do międzynarodowej organizacji oraz objęcia kluczowej i decyzyjnej roli
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Firma Technologiczna

Branża: Technology

Stanowisko: Digital Marketing Director

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #24

Główne obowiązki:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii działań marketingowych dla Polski oraz kilkunastu międzynarodowych rynków
  • Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii digital marketingowych nastawionych na generowanie leadów
  • Współpraca z zewnętrznymi agencjami marketingowymi
  • Monitorowanie i analiza efektywności prowadzonych działań
  • Przygotowanie raportów, analiz, prezentacji na potrzeby realizowanych projektów
  • Skuteczne zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem digital marketingu

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku managerskim odpowiedzialnym za obszar digital marketingu
  • Doświadczenie w efektywnym zarządzaniu dużymi budżetami marketingowymi w Polsce oraz na międzynarodowych rynkach
  • Znajomości narzędzi i rozwiązań do prowadzenia i raportowania kampanii
  • Bardzo dobra znajomość SEO, SEM, SM oraz UX
  • Mile widziane doświadczenie we wdrażaniu i optymalizacji rozwiązań z obszaru marketing automation
  • Bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • Doświadczenie w zarządzaniu przynajmniej kilkuosobowym zespołem

Oferta:

  • Praca dla firmy będącej najszybciej rozwijającą się organizacją w swojej branży
  • Dogodną formę współpracy (umowa o pracę lub B2B) oraz atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + system premiowy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Dużą samodzielność w zakresie prowadzonych działań oraz doboru współpracowników

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcja

Stanowisko: Główna Księgowa / Główny Księgowy

Linia raportowania: Dyrektor Finansowy

Lokalizacja: Trójmiasto

Nr identyfikacyjny: #25

Główne obowiązki:

  • prowadzanie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego
  • nadzór nad planem kont oraz poprawnością danych ujętych w księgach
  • sporządzenie sprawozdań finansowych według ustawy o rachunkowości
  • sporządzanie raportów na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych
  • naliczanie podatków i sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT
  • wdrażanie i usprawnianie procedur księgowo-podatkowych, optymalizacja procesów księgowych
  • współpraca przy kształtowaniu i realizacji strategii finansowej firmy
  • wsparcie innych działów firmy w kwestiach podatkowo-księgowych
  • nadzór i wsparcie merytoryczne dla podległego zespołu

Oczekiwania:

  • 3-5 lat doświadczenia na stanowisku głównej księgowej/głównego księgowego (mile widziane doświadczenie zebrane w firmie o profilu produkcyjno-handlowym
  • doświadczenie w zarządzeniu kilkuosobowym zespołem księgowym
  • bardzo dobra, praktyczna znajomość polskiej ustawy o rachunkowości
  • doświadczenie w pracy z systemem ERP Symfonia
  • umiejętność sporządzania zaawansowanych sprawozdań finansowych zgodnie z UoR
  • wykształcenie wyższe o profilu kierunkowym, mile widziane dodatkowe certyfikaty (ACCA, Biegły Rewident)

Oferta:

  • praca na odpowiedzialnym i decyzyjnym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej jednym z liderów swojej branży
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia (w zależności od doświadczenia kandydata wynagrodzenie zasadnicze może wynieść 15000,00-18000,00 zł brutto)
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • świadczenia dodatkowe: prywatna opieka medyczna oraz karta Multisport

Pracodawca: Firma produkcyjna

Branża: Produkcja

Stanowisko: Specjalista ds. kadr i płac

Linia raportowania: Główna Księgowa

Lokalizacja: okolice Trójmiasta

Nr identyfikacyjny: #26

Główne obowiązki:

  • Koordynacja prawidłowego naliczania wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego pracownikom, zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji pracowników
  • Sporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUS
  • Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy)
  • Kompleksowa obsługa procesów związanych z zatrudnieniem pracownika (weryfikacja i zebranie pełnej dokumentacji, wprowadzenie danych do systemu)
  • Ciągła aktualizacja wiedzy w zakresie przepisów dotyczących prawa pracy, ubezpieczeń oraz podatku dochodowego od osób fizycznych i ich interpretacja dla potrzeb firmy
  • Sporządzenie dokumentów dot. oddelegowania pracowników do pracy za granicę
  • Monitorowanie okresowych badań pracowników oraz organizacja szkoleń BHP

Oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lata
  • Umiejętność obsługi pakietu Ms Office (w szczególności MS Excel)
  • Samodzielność i organizacja pracy własnej, proaktywność w stosunku do zadań i rozwiązywania problemów
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Dokładność, rzetelność, zaangażowanie

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie obecnej na ponad 50 globalnych rynkach
  • Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Atrakcyjny pakiet dodatkowych świadczeń
  • Niezbędne narzędzia do realizacji powierzonych obowiązków

Pracodawca: Sklep Internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Category Director – Beauty & Cosmetics

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #27

Główne obowiązki:

  • Współtworzenie i egzekucja strategii rozwoju największej platformy e-commerce w kategorii B&C w rejonie CEE
  • Planowanie strategiczne w ramach kategorii Beauty & Cosmetics, tworzenie planów, harmonogramów projektów i ich egzekucja
  • Negocjacje handlowe oraz pozyskiwanie nowych producentów i dostawców
  • Współpraca z innymi działami firmy w ramach doboru i realizacji strategii kategorii, m.in.: e-commerce, logistyka, dział prawny, kontroling
  • Bieżąca analiza wyników sprzedaży, marżowości kategorii oraz działań konkurencji
  • Zarządzanie planem promocji oraz działaniami marketingowymi podległej kategorii
  • Budowa zespołu odpowiedzialnego za dalszy rozwój kategorii B&C

Oczekiwania:

  • 3-5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zarządzaniu analogicznymi kategoriami z odpowiedzialnością za budżet
  • Bardzo dobra znajomość procesów zakupowych oraz rynku producentów i dostawców
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów
  • Gotowość do dołączenia do dynamicznie rozwijającej się firmy oraz współtworzenia jej standardów organizacyjnych
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Decyzyjna i kluczowa rola w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydatkę/kandydata formę zatrudnienia
  • Pracę pełną wyzwań, dynamiki i ciągłego rozwoju zawodowego
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz niezbędne narzędzia w tym samochód służbowy

Pracodawca: Sklep Internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Category Director – Beauty & Cosmetics

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #28

Główne obowiązki:

  • Współtworzenie i egzekucja strategii rozwoju największej platformy e-commerce w kategorii B&C w rejonie CEE
  • Planowanie strategiczne w ramach kategorii Beauty & Cosmetics, tworzenie planów, harmonogramów projektów i ich egzekucja
  • Negocjacje handlowe oraz pozyskiwanie nowych producentów i dostawców
  • Współpraca z innymi działami firmy w ramach doboru i realizacji strategii kategorii, m.in.: e-commerce, logistyka, dział prawny, kontroling
  • Bieżąca analiza wyników sprzedaży, marżowości kategorii oraz działań konkurencji
  • Zarządzanie planem promocji oraz działaniami marketingowymi podległej kategorii
  • Budowa zespołu odpowiedzialnego za dalszy rozwój kategorii B&C

Oczekiwania:

  • 3-5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zarządzaniu analogicznymi kategoriami z odpowiedzialnością za budżet
  • Bardzo dobra znajomość procesów zakupowych oraz rynku producentów i dostawców
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów
  • Gotowość do dołączenia do dynamicznie rozwijającej się firmy oraz współtworzenia jej standardów organizacyjnych
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Decyzyjna i kluczowa rola w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydatkę/kandydata formę zatrudnienia
  • Pracę pełną wyzwań, dynamiki i ciągłego rozwoju zawodowego
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz niezbędne narzędzia w tym samochód służbowy

Pracodawca: Sklep Internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Category Director – Beauty & Cosmetics

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Łódź

Nr identyfikacyjny: #29

Główne obowiązki:

  • Współtworzenie i egzekucja strategii rozwoju największej platformy e-commerce w kategorii B&C w rejonie CEE
  • Planowanie strategiczne w ramach kategorii Beauty & Cosmetics, tworzenie planów, harmonogramów projektów i ich egzekucja
  • Negocjacje handlowe oraz pozyskiwanie nowych producentów i dostawców
  • Współpraca z innymi działami firmy w ramach doboru i realizacji strategii kategorii, m.in.: e-commerce, logistyka, dział prawny, kontroling
  • Bieżąca analiza wyników sprzedaży, marżowości kategorii oraz działań konkurencji
  • Zarządzanie planem promocji oraz działaniami marketingowymi podległej kategorii
  • Budowa zespołu odpowiedzialnego za dalszy rozwój kategorii B&C

Oczekiwania:

  • 3-5 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w zarządzaniu analogicznymi kategoriami z odpowiedzialnością za budżet
  • Bardzo dobra znajomość procesów zakupowych oraz rynku producentów i dostawców
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów
  • Gotowość do dołączenia do dynamicznie rozwijającej się firmy oraz współtworzenia jej standardów organizacyjnych
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Decyzyjna i kluczowa rola w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydatkę/kandydata formę zatrudnienia
  • Pracę pełną wyzwań, dynamiki i ciągłego rozwoju zawodowego
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy oraz niezbędne narzędzia w tym samochód służbowy

Pracodawca: Firma Spedycyjna

Branża: TSL

Stanowisko: Specjalista ds. ofertowania / pricingu

Linia raportowania: Kierownik Spedycji

Lokalizacja: Gdynia

Nr identyfikacyjny: #30

Główne obowiązki:

  • Sporządzanie ofert, wycen i kalkulacji z zakresu transportów FCL oraz LCL
  • Codzienny kontakt mailowy, telefoniczny z potencjalnymi klientami przesyłającymi zapytania ofertowe
  • Udział w spotkań biznesowych oraz negocjacjach
  • Analizowanie i stała obserwacja rynku oraz konkurencji
  • Przygotowywanie niezbędnych zestawień oraz raportów dla kierownictwa firmy

Oczekiwania:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą i ofertowaniem klienta (mile widziani kandydaci z doświadczeniem po stronie linii żeglugowych)
  • Dokładność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków
  • Zdolności interpersonalnych oraz umiejętności szybkiego nawiązywania nowych relacji biznesowych
  • Biegła obsługa komputera w tym MS Excel
  • Mile widziana dobra znajomość j. angielskiego

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Atrakcyjne warunki zatrudnia składające się z rynkowej podstawy oraz przejrzystego systemu premiowego
  • Bogaty pakiet socjalny oraz niezbędne narzędzia pracy

Pracodawca: Deweloper

Branża: Budownictwo

Stanowisko: Inspektor Nadzoru Budowlanego

Linia raportowania: Inwestor

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #31

Główne obowiązki:

  • Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej
  • Cykliczne wizyty na każdej z prowadzonych inwestycji i sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz materiałów budowlanych
  • Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych
  • Uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania
  • Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad
  • Sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych
  • Rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe budowlane
  • Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
  • Doświadczenie zawodowe – min. 3 letnie na podobnym stanowisku
  • Samodzielność, zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemów branżowych związanych z realizacją robót
  • Bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Budowlanego
  • Umiejętność kosztorysowania
  • Umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
  • Samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność

Oferta:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (do wyboru B2b lub umowa o pracę), pakiet benefitów oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji

Pracodawca: Deweloper

Branża: Budownictwo

Stanowisko: Inspektor Nadzoru Budowlanego

Linia raportowania: Inwestor

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #32

Główne obowiązki:

  • Sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej
  • Cykliczne wizyty na każdej z prowadzonych inwestycji i sprawdzanie jakości wykonywanych robót oraz materiałów budowlanych
  • Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych
  • Uczestnictwo w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania
  • Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad
  • Sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych
  • Rozliczanie finansowo-rzeczowe nadzorowanych robót

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe budowlane
  • Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
  • Doświadczenie zawodowe – min. 3 letnie na podobnym stanowisku
  • Samodzielność, zaangażowanie, umiejętność rozwiązywania problemów branżowych związanych z realizacją robót
  • Bardzo dobra znajomość przepisów Prawa Budowlanego
  • Umiejętność kosztorysowania
  • Umiejętność obsługi komputera (edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
  • Samodzielność, zaangażowanie, komunikatywność

Oferta:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (do wyboru B2b lub umowa o pracę), pakiet benefitów oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego i samorealizacji

Pracodawca: Sklep Internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: SEO Specialist

Linia raportowania: Head of SEO

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #33

Główne obowiązki:

  • Tworzenie strategii dla rynków anglojęzycznych (UK + USA)
  • Tworzenie analiz SEO oraz optymalizacja treści
  • Link building i bieżąca analiza profilu linków
  • Analiza konkurencji oraz szukanie nowych możliwości rozwoju
  • Ścisła współpraca z działem copywritingu

Oczekiwania:

  • Techniczna wiedza z zakresu SEO oraz Link Buildingu
  • Biegła znajomość j. angielskiego – z racji na odpowiedzialność za rynki UK oraz USA jest to warunek bezwzględny
  • Praktyczna znajomość Screaming Frog, Semrush oraz Google Search Console
  • Inicjatywa i samodzielność w działaniu

Oferta:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną dogodną dla kandydata formę zatrudnienia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz premii
  • Możliwość rozwoju zawodowego w zespole e-commerce odpowiedzialnym za obsługę międzynarodowych rynków
  • Prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz grupowe ubezpieczenie

Pracodawca: Producent materiałów budowlanych

Branża: Produkcja/Handel

Stanowisko: Specjalista ds. Kontrolingu

Linia raportowania: Dyrektor Kontrolingu

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #34

Główne obowiązki:

  • Wsparcie zespołu kontrolerów finansowych w przygotowywaniu wiarygodnej informacji zarządczej oraz prognoz finansowych
  • Badanie danych finansowych pochodzących z różnych źródeł, będących podstawą do tworzenia planów, wycen oraz sprawozdań i prognoz finansowych
  • Uczestnictwo w procesach budżetowania i prognozowania
  • Kontrola i ocena poprawności dokumentacji finansowej pod kątem formalnej i merytorycznej zgodności z przyjętymi normami i obowiązującymi przepisami
  • Analiza kosztów operacyjnych oraz przedstawianie rekomendacji w celu ich optymalizacji
  • Analiza majątku obrotowego spółki – m.in. weryfikacja pod kątem przestrzegania grupowej polityki rachunkowości oraz procedur wewnętrznych
  • Analiza przedsięwzięć inwestycyjnych (w tym przestrzeganie grupowej procedury inwestycyjnej)
  • Analiza odchyleń na poziomie przychodów, marż i kosztów operacyjnych
  • Przedstawianie rekomendacji w zakresie działań zwiększających efektywność działalności spółek oraz ograniczających ryzyka związane z ich funkcjonowaniem
  • Weryfikacja danych raportowych ze spółek zależnych pod kątem przygotowania skonsolidowanego sprawozdania grupy
  • Audyty wewnętrzne w spółkach zależnych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne
  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem finansami lub kontrolingiem
  • Znajomość i zrozumienie procesów gospodarczych zachodzących w spółkach kapitałowych
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Excel
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem)
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Kreatywność i samodzielność w poszukiwaniu rozwiązań
  • Umiejętność planowania i zarządzania czasem
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole
  • Gotowość do wyjazdów służbowych

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dużej, stabilnej i międzynarodowej firmie,
  • Udział w ciekawych projektach,
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i zaangażowania.

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Transport/Spedycja

Stanowisko: Key Account Manager - Air&Ocean

Linia raportowania: Branch Manager

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #35

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie pozytywnej relacji biznesowej z przypisanymi klientami, która przyczynia się do zadowolenia odbiorców, rozwoju działalności i wzrostu rentowności transakcji
  • Monitorowanie współpracy z klientem, analizy i identyfikacja szans biznesowych, a także potencjalnego ryzyka oraz opracowanie odpowiednich danych dla kierownictwa
  • Kwotacje i sporządzanie ofert
  • Ustalanie zasad płatności z klientem, monitorowanie oraz podejmowanie decyzji i informowanie o zatrzymaniu przesyłki
  • Wizyty, informowanie o nowych produktach, potencjalne rozszerzanie współpracy z klientem
  • Odpowiedzialność za ilość wizyt, wysokość marż i liczby przesyłek na danym terenie
  • Wyszukiwanie i wyznaczanie celów sprzedażowych, w tym wymiana informacji dotyczących potencjalnych możliwości rozwoju sprzedaży z innymi biurami (sales lead)
  • Utrzymywanie ścisłej współpracy w ramach działu sprzedaży, aby przyczynić się do poprawy jakości obsługi wszystkich przydzielonych klientów
  • Zapewnienie wysokiej jakości, terminowej aktualizacji, opracowania danych i raportów w systemie CRM

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży usług spedycji morskiej i lotniczej
  • Znajomość rynku Air and Ocean
  • Ugruntowana funkcjonalna i handlowa znajomość otoczenia biznesowego, środowiska i wymagań klienta
  • Komunikatywność
  • Język angielski – poziom bardzo dobry

Oferta:

  • Praca w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane z części podstawowej oraz kwartalnej premii
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym auto służbowe
  • Benefity pozapłacowe: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna w Luxmed
  • Możliwość rozwoju w ramach organizacji

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Transport/Spedycja

Stanowisko: Key Account Manager - Air&Ocean

Linia raportowania: Branch Manager

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #36

Główne obowiązki:

  • Zapewnienie pozytywnej relacji biznesowej z przypisanymi klientami, która przyczynia się do zadowolenia odbiorców, rozwoju działalności i wzrostu rentowności transakcji
  • Monitorowanie współpracy z klientem, analizy i identyfikacja szans biznesowych, a także potencjalnego ryzyka oraz opracowanie odpowiednich danych dla kierownictwa
  • Kwotacje i sporządzanie ofert
  • Ustalanie zasad płatności z klientem, monitorowanie oraz podejmowanie decyzji i informowanie o zatrzymaniu przesyłki
  • Wizyty, informowanie o nowych produktach, potencjalne rozszerzanie współpracy z klientem
  • Odpowiedzialność za ilość wizyt, wysokość marż i liczby przesyłek na danym terenie
  • Wyszukiwanie i wyznaczanie celów sprzedażowych, w tym wymiana informacji dotyczących potencjalnych możliwości rozwoju sprzedaży z innymi biurami (sales lead)
  • Utrzymywanie ścisłej współpracy w ramach działu sprzedaży, aby przyczynić się do poprawy jakości obsługi wszystkich przydzielonych klientów
  • Zapewnienie wysokiej jakości, terminowej aktualizacji, opracowania danych i raportów w systemie CRM

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży usług spedycji morskiej i lotniczej
  • Znajomość rynku Air and Ocean
  • Ugruntowana funkcjonalna i handlowa znajomość otoczenia biznesowego, środowiska i wymagań klienta
  • Komunikatywność
  • Język angielski – poziom bardzo dobry

Oferta:

  • Praca w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zbudowane z części podstawowej oraz kwartalnej premii
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym auto służbowe
  • Benefity pozapłacowe: Karta Multisport, prywatna opieka medyczna w Luxmed
  • Możliwość rozwoju w ramach organizacji

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: Logistyka kontraktowa

Stanowisko: Oprations Manager

Linia raportowania: Dyrektor Oddziału

Lokalizacja: okolice Warszawy

Nr identyfikacyjny: #37

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie projektem odpowiedzialnym za magazynowanie i dystrybucję asortymentu klienta
  • Kierowanie pracą podległego kilkudziesięcioosobowego zespołu
  • Planowanie niezbędnych zasobów osobowych oraz współpraca z agencją pracy
  • Odpowiedzialność za nadzór nad P&L projektu oraz optymalizacją kosztów operacyjnych
  • Bieżąca analiza i doskonalenie procesów operacyjnych zachodzących w podległym obszarze
  • Raportowanie osiąganych wskaźników jakościowo-ilościowych oraz wyniku finansowego projektu
  • Bieżący kontakt z klientem oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Transport / Logistyka / Zarządzanie produkcją)
  • 3-5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim odpowiadającym za zarządzanie obsługą projektu logistycznego / doświadczenie w pracy po stronie operatora logistycznego będzie dużym atutem
  • Doświadczenie w zarządzaniu przynajmniej 50 osobowym zespołem
  • Doświadczenie w tworzeniu i nadzorze nad wykonaniem budżetu projektowego
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie B2

Oferta:

  • Praca w stabilnej i doświadczonej organizacji będącej jednym z liderów rynku logistyki kontraktowej
  • Rola w jednym z najbardziej kluczowych projektów naszego klienta
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia – rynkowa podstawa oraz premia roczna
  • Pakiet niezbędnych benefitów: samochód służbowy, telefon, laptop, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe

Pracodawca: Sklep Internetowy

Branża: E-commerce

Stanowisko: Dyrektor Logistyki

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Zielona Góra

Nr identyfikacyjny: #38

Główne obowiązki:

  • Odpowiedzialność za operacje logistyczne e-commerce (w szczególności intra logistyka)
  • Realizacja wskaźników operacyjnych i ekonomicznych procesów logistycznych
  • Ścisła i efektywna współpraca z innymi jednostkami w zakresie całego łańcucha dostaw
  • Zarządzaniem podległym zespołem współpracowników oraz nadzorem i koordynowaniem jednostek organizacyjnych obszaru logistyki
  • Kształtowanie polityki logistycznej, planowanie i wdrażanie zmian optymalizujących procesy logistyczne
  • Zarządzanie gospodarką magazynową
  • Optymalne wykorzystani powierzchni magazynowej
  • Planowanie, realizowanie i utrzymywanie zdolności operacyjnej i systemowej logistyki
  • Nadzór nad przepływami transportowymi oraz ich terminowością
  • Ścisła współpraca z Zarządem oraz pozostałymi jednostkami spółki
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra praktyczna znajomość procesów logistycznych oraz procesów związanych z gospodarką magazynową
  • Doświadczenia zawodowe w obszarze logistyki, w tym minimum 2 lat pracy na stanowisku dyrektorskim
  • Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami ludzi (500+)
  • Doświadczenie w branży e-commerce będzie silnym dodatkowym atutem
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów - w tym projektów inwestycyjnych
  • Doświadczenie w pracy z systemami automatyki
  • Doświadczenie we wdrażaniu systemów klasy WMS mile widziane
  • Wiedza praktyczna na temat narzędzi i technik Lean mile widziana
  • Umiejętność budowania strategii Logistyki oraz planowania
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (logistyka, ekonomia, zarządzanie)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wymagana jest praca w siedzibie głównej w Zielonej Górze

Oferta:

  • Praca w firmie o dużym prestiżu i wielkich ambicjach na rozwój
  • Zarządzanie złożoną operacją logistyczną e-commerce w wielkiej skali i realny wpływ na rozwój obszaru logistyki w spółce
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. auto służbowe)
  • Możliwość zdobywania nowych doświadczeń
  • Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do programu Multisport oraz prywatną opiekę medyczną

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Transport / Logistyka

Stanowisko: Dyrektor Sprzedaży

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: okolice Poznania

Nr identyfikacyjny: #39

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie sprzedażą produktów firmy (transport drogowy, dystrybucja, logistyka kontraktowa) na terenie Polski
  • Udział w tworzeniu strategii sprzedaży i marketingu
  • Tworzenie planów sprzedażowych oraz nadzór i odpowiedzialność za ich realizację
  • Zarządzanie podległym zespołem pracowników, motywowanie, planowanie rozwoju, wyznaczanie celów, nadzór na realizacją zadań, a także dbałość o standardy pracy
  • Odpowiedzialność za proces negocjacji, przygotowywania ofert i prezentacji oraz spotkań z kluczowymi klientami
  • Raportowanie wyników oraz realizacji założeń przyjętej strategii handlowej
  • Bieżące monitorowanie efektywności sprzedaży i zespołu oraz działań związanych z utrzymaniem klienta
  • Analiza rynku i identyfikowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży/nowych kanałów sprzedaży oraz działań konkurencji
  • Ścisła współpraca z zarządem firmy oraz z jej działami operacyjnymi

Oczekiwania:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na analogicznym lub podobnym stanowisku w branży TSL
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedaży o rozproszonej strukturze
  • Umiejętność planowania i zarządzania procesami sprzedażowymi
  • Umiejętność podejmowania decyzji i konsekwencja w działaniu
  • Wiedza z zakresu prowadzenia negocjacji (taktyki, techniki, strategie)
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (min. B2)
  • Gotowość do odbywania podróży służbowych (min. 50% czasu pracy)

Oferta:

  • Stabilna praca w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Możliwość realnego wpływu na kierunki rozwoju organizacji
  • Wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
  • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
  • Pakiet licznych benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Logistyka

Stanowisko: Site Manager

Linia raportowania: Dyrektor Logistyki

Lokalizacja: okolice Katowic

Nr identyfikacyjny: #40

Główne obowiązki:

  • Zarządzanie centrum logistycznym obsługującym klienta z branży FMCG
  • Odpowiedzialność za P&L podległego CL
  • Nadzór nad wskaźnikami jakościowymi oraz ich raportowanie
  • Zarządzaniem zespołem do 100 pracowników (w tym 3 osoby podlegające bezpośrednio)

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na managerskim stanowisku w firmie z branży logistyki kontraktowej
  • Mile widziani kandydaci z operacyjnym doświadczeniem w obsłudze klienta z branży FMCG
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz obsłudze klienta
  • Umiejętność sporządzania budżetu i zarządzania poprzez koszty i cele
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferta:

  • Stabilna praca w międzynarodowej organizacji
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rynkowe wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy, rocznej premii oraz niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop , telefon

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Transport/Spedycja

Stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży

Linia raportowania: Dyrektor Sprzedaży

Lokalizacja: Poznań

Nr identyfikacyjny: #41

Główne obowiązki:

  • Realizacja budżetów sprzedażowych w podległym regionie
  • Rozwój współpracy i budowanie trwałych relacji z klientami poprzez oferowanie rozwiązań dopasowanych do ich oczekiwań
  • Przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów
  • Udział w konferencjach oraz wydarzeniach tematycznych poświęconych spedycji oraz usługom transportowym
  • Śledzenie najnowszych trendów w branży TSL, monitorowanie i analiza danych rynkowych a także zmian dotyczących branży
  • Dbanie o pozytywne i długotrwałe relacje z klientem
  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym Regionu oraz zespołem spedycji
  • Zarządzanie podległym zespołem, w tym rekrutacja oraz coaching

Oczekiwania:

  • Minimum 3-5 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży TSL
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
  • Umiejętności negocjacyjne, organizacyjne oraz wysoki poziom samodzielności
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Oferta:

  • Możliwość rozwoju umiejętności w międzynarodowej firmie
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Pracę w dynamicznej i prężnie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pacy

Pracodawca: Operator Logistyczny

Branża: Logistyka

Stanowisko: Warehouse Manager

Linia raportowania: Site Manager

Lokalizacja: Okolice Łodzi

Nr identyfikacyjny: #42

Główne obowiązki:

  • Planowanie pracy zespołu, delegowanie obowiązków oraz bieżąca kontrola efektywności pracy
  • Realizacja polityki personalnej zgodnie z zatwierdzonym budżetem
  • Orientacja na sprawną realizację zadań i osiąganie zamierzonych wyników przy zachowaniu wysokich standardów jakościowych pracy
  • Projektowanie, optymalizacja i standaryzacja procesów magazynowych oraz KPI’s
  • Raportowanie oraz bliska współpraca z klientami
  • Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracy, przestrzeganie instrukcji stanowiskowych, przepisów i procedur na podległym obszarze

Oczekiwania:

  • Minimum 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku kierowniczym
  • Znajomości procedur magazynowych
  • Dobrej znajomości programu MS Excel
  • Praktycznej umiejętności zarządzania ludźmi i wyznaczania celów
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • Gotowości do pracy pod presją czasu

Oferta:

  • Interesującą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji
  • Samodzielne i decyzyjne stanowisko w ramach projektu green field
  • Międzynarodowe szkolenia
  • Umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz premii
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych: karta MultiSport Plus, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: Transport

Stanowisko: Intermodal Manager

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #43

Główne obowiązki:

  • Koordynowanie transportów intermodalnych
  • Odpowiedzialność za strategię produktową oraz rozwój usługi na rynku
  • Poszukiwanie optymalizacji w zakresie transportu drogowego
  • Ustalanie polityki współpracy z przewoźnikami
  • Pozyskiwanie nowych zleceń oraz rozwój współpracy z obecnymi klientami
  • Zarządzanie podległbym zespołem
  • Stała współpraca z zarządem firmy oraz pozostałymi działami spółki

Oczekiwania:

  • Przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora/kierownika transportu intermodalnego w firmie spedycyjnej lub transportowej
  • Bardzo dobra znajomość procesów związanych z transportem lądowym kontenerów oraz obrotu kontenerami
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań nastawionych na pozyskiwanie nowych zleceń
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (odpowiedzialność za zespoły pracujące w dwóch lokalizacjach)

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w organizacji wywodzącej się z dużej i rozpoznawalnej grupy kapitałowej
  • Realny wpływ na kierunek rozwoju produktu oraz oferty firmy w zakresie transportu intermodalnego
  • Wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych praz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy

Pracodawca: Operator logistyczny

Branża: Transport/Spedycja

Stanowisko: Regionalny Kierownik Sprzedaży

Linia raportowania: Dyrektor Sprzedaży

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #44

Główne obowiązki:

  • Realizacja budżetów sprzedażowych w podległym regionie
  • Rozwój współpracy i budowanie trwałych relacji z klientami poprzez oferowanie rozwiązań dopasowanych do ich oczekiwań
  • Przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów
  • Udział w konferencjach oraz wydarzeniach tematycznych poświęconych spedycji oraz usługom transportowym
  • Śledzenie najnowszych trendów w branży TSL, monitorowanie i analiza danych rynkowych a także zmian dotyczących branży
  • Dbanie o pozytywne i długotrwałe relacje z klientem
  • Ścisła współpraca z Dyrektorem Operacyjnym Regionu oraz zespołem spedycji
  • Zarządzanie podległym zespołem, w tym rekrutacja oraz coaching

Oczekiwania:

  • Minimum 3-5 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B w branży TSL
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
  • Umiejętności negocjacyjne, organizacyjne oraz wysoki poziom samodzielności
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Oferta:

  • Możliwość rozwoju umiejętności w międzynarodowej firmie
  • Przyjazne środowisko pracy
  • Pracę w dynamicznej i prężnie rozwijającej się firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz niezbędne narzędzia pacy

Pracodawca: Wiodąca firma spedycyjna

Branża: Transport

Stanowisko: Spedytor Międzynarodowy

Linia raportowania: Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #45

Główne obowiązki:

  • Przyjęcie, obsługa i kontrola zleceń spedycyjnych
  • Monitoring realizacji zleceń przez podwykonawców
  • Kontrola wszystkich danych oraz dokumentów istotnych dla zlecenia
  • Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z procedurami
  • Rozliczanie przesyłek (w szczególności właściwa kalkulacja kosztów przesyłki)
  • Kwotacje i sporządzanie ofert
  • Negocjacje cen z podwykonawcami oraz innymi biurami i agentami firmy
  • Wykonywanie innych czynności obejmujących zlecone przez klienta elementy usługi pod nadzorem kierownika działu lub biura
  • Przestrzeganie przepisów właściwych dla danego kraju i ustaleń umownych z klientem

Oczekiwania:

  • 3 letnie doświadczenie na stanowisku spedytora międzynarodowego
  • 3 letnie doświadczenie na stanowisku spedytora międzynarodowego
  • Wykształcenie min. Średnie
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Bardzo dobra obsługa MS Office (Word, Excel, Power Point),
  • Znajomość branży transportowej w szczególności transportów FTL
  • Doskonała organizacja pracy oraz samodzielność w działaniu i rozwiązywaniu problemów

Oferta:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Ciekawa i dynamiczną praca w firmie będącej liderem na europejskim rynku logistyki
  • Współpraca ze specjalistami z wieloletnim doświadczeniem w obszarze spedycji oraz merytoryczne wsparcie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez prowadzone przez firmę szkolenia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów: opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej

Pracodawca: Wiodący operator logistyczny

Branża: Logistyka Kontraktowa

Stanowisko: Project Manager

Linia raportowania: Dyrektor Logisytki

Lokalizacja: Warszawa

Nr identyfikacyjny: #46

Główne obowiązki:

  • Kierowanie projektami wdrożeniowymi, w tym zarządzanie projektami o znaczeniu strategicznym dla organizacji
  • Definiowanie zakresu projektu wraz z opracowaniem harmonogramu jego realizacji
  • Współpraca z klientem, w tym z zespołami wdrożeniowymi klienta oraz zewnętrznymi dostawcami
  • Zarządzanie czasem i budżetem projektowym
  • Nadzór nad postępem prac w ramach prowadzonego projektu - kontrola harmonogramu projektu, terminów realizacji zadań projektowych
  • Zapewnienie realizacji celów zgodnie z przyjętymi założeniami
  • Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołów projektowych
  • Zarządzanie zmianą w projekcie
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej
  • Sporządzanie raportów i sprawozdań (okresowych oraz końcowych)
  • Dzielenie się wiedzą i doświadczeniami z zespołem

Oczekiwania:

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku Project Managera – w prowadzeniu projektów wdrożeniowych w obszarze logistyki kontraktowej (warunek konieczny)
  • Wiedza na temat najlepszych standardów i praktyk zarządzania projektami
  • Wysoko rozwinięte umiejętności przywódcze
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i nastawienia na wielozadaniowość
  • Samodzielność, kreatywność i przedsiębiorczość w podejmowanych działaniach
  • Nastawienia na osiąganie założonych celów, silnej orientacji biznesowej
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Zaangażowanie i dynamizm w realizacji zadań
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Oferta:

  • Praca na managerskim stanowisku związanym z realizacją inwestycji o znaczeniu strategicznym dla organizacji
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem (podstawa + premia)
  • Możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w różnorodnych projektach
  • Benefity: pakiet medyczny, ubezpieczenie i karta sportowa na bardzo korzystnych warunkach, samochód służbowy

Pracodawca: Sklep internetowy

Branża: Fashion

Stanowisko: E-commerce Manager

Linia raportowania: CEO

Lokalizacja: Wrocław

Nr identyfikacyjny: #47

Główne obowiązki:

  • Tworzenie strategii rozwoju oraz realizacja nowych projektów e-commerce dla sklepu internetowego
  • Zarządzanie kategoriami produktów oraz optymalizacja portfolio
  • Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem serwisu e-commerce
  • Zarządzanie działaniami marketingowymi w zakresie SEM, SEO, Social Media, E-mail Marketing, -RTB, Afiliacje, Display
  • Proponowanie i koordynowanie akcji promocyjnych
  • Stała analiza i optymalizacja współczynnika konwersji
  • Bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
  • Ścisła współpraca z działem IT oraz z działem marketingu

Oczekiwania:

  • Przynajmniej 3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku (mile widziana branża fashion)
  • Dobra znajomość narzędzi i metod badania ruchu internetowego (przede wszystkim Google Analytics) oraz analizowania efektów prowadzonych kampanii
  • Bardzo dobra znajomość platformy Magento
  • Znajomość zagadnień związanych z SEO, SEM, Google Ads
  • Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny)

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie składające się z atrakcyjnej podstawy oraz motywującego systemu premiowego
  • Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej
  • Przyjazną atmosferę pracy