Oferty pracy
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcyjna
Stanowisko: Supply Chain Manager
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #0
Główne obowiązki:
- Zarządzanie obszarem supply chain w ramach europejskich jednostek firmy oraz nadzór nad polską częścią zespołu zakupowego
- Projektowanie i priorytetyzacja operacji SC w celu zapewnienia optymalnej wydajności i efektywności kosztowej
- Budowanie i rozwijanie relacji biznesowych, maksymalizacja efektywności działania firmy
- Kontrola, prognozowanie i zarządzanie zapasami we wszystkich lokalizacjach
- Współpraca z innymi działami w celu efektywnego zarządzania SOP
- Wdrażanie polityk i procedur kosztowych odpowiadającym aktualnym potrzebom biznesowym
- Zapewnienie wysokiej jakości danych w obszarze Master Data
Oczekiwania:
- Kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku (preferowana branża produkcyjna lub dystrybucyjna)
- Bardzo dobra znajomość procesów i systemów łańcuchów dostaw w środowisku biznesowym
- Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP i MRP (mile widziane doświadczenie z MS AX i Slim 4 TMS)
- Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi dostawcami 3PL oraz weryfikacji poziomu dostarczanych przez nich usług
- Bardzo dobra znajomość procesów związanych z tematyką inboundu, outboundu oraz stock managementu
- Doświadczenie we współpracy z dostawcami spoza UE (głównie Daleki Wschód)
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne, interpersonalne oraz przywódcze
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca codzienną komunikację z zagranicznymi oddziałami firmy
Oferta:
- Stabilna praca w dynamicznym międzynarodowym środowisku z wysokimi standardami operacyjnymi
- Nowopowstała rola z możliwością realnego wpływu na rozwój firmy
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
- Pełne wyzwań projekty w zakresie optymalizacji procesów supply chain
- Pakiet benefitów oraz niezbędne narzędzia pracy
Pracodawca: Software House
Branża: IT
Stanowisko: IT Infrastructure Team Lead
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Trójmiasto
Nr identyfikacyjny: #1
Główne obowiązki:
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem Administratorów IT, w tym planowanie, organizowanie i rozdzielanie zadań
- Zapewnienie nieprzerwanego działania infrastruktury IT firmy (w tym infrastruktury sieciowej, sprzętu, oprogramowania i usług) we wszystkich lokalizacjach
- Ciągłe monitorowanie wydajności infrastruktury IT i przedstawianie rekomendacji ulepszeń
- Zapewnienie aktualności i pomyślnego wdrożenia dokumentacji IT, instrukcji i polityk IT w organizacji
- Monitorowanie i planowanie wymagań w zakresie wydajności IT dla sprzętu, oprogramowania i innych zasobów
- Zarządzanie instalacjami, aktualizacjami i konfiguracjami sprzętu i oprogramowania
- Projektowanie, rozwijanie, wdrażanie i koordynowanie systemów, polityk i procedur
- Gwarantowanie bezpieczeństwa danych, dostępu do sieci i systemów backupu
- Identyfikacja problematycznych obszarów i wdrażanie strategicznych rozwiązań na czas
Oczekiwania:
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z zarządzaniem zespołem i infrastrukturą IT oraz 4 letnie doświadczenie na stanowisku IT Administratora
- 3 lata technicznego doświadczenia z Microsoft Windows Server, Microsoft Exchange Server, Microsoft O365
- Doświadczenia w pracy z platformami wirtualizacyjnymi w środowiskach klastrowych
- Doświadczenie w administrowaniu Active Directory i rozwiązywaniu problemów
- Znajomość i rozumienie procesów biznesowych
- Doświadczenie w zakresie prowadzenia zaawansowanych projektów IT w tym współpraca z zespołami deweloperskimi
- Praktyczna i techniczna wiedza z zakresu działania rozwiązań IT
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Umiejętność strategicznego myślenia oraz długookresowego planowania
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje minimum na poziomie C1
- Praca w modelu hybrydowym – 2/3 dni w biurze w Gdańsku
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop)
- Duża samodzielność w działaniu
- Dowolna forma zatrudnienia (UoP / B2B)
- Pakiet benefitów
Pracodawca: Operator logistyczny
Branża: TSL
Stanowisko: Senior Accountant
Linia raportowania: Finance Manager
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #2
Główne obowiązki:
- Weryfikacja księgowania dokumentów sprzedaży oraz zakupu przy prowadzeniu pełnej księgowości
- Samodzielne sporządzanie deklaracji JPK, GUS
- Współpraca w projekcie insourcingu – przeniesienia poszczególnych procesów księgowych wewnątrz firmy – w celu samodzielnego sporządzania deklaracji VAT oraz CIT
- Ewidencja środków trwałych
- Bezpośrednia współpraca z Managerem Finansowym
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia finanse, rachunkowość
- Przynajmniej 3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku (mile widziane doświadczenie w firmie logistycznej)
- Dobra, praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz zagadnień przepisów podatkowych (VAT, CIT)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Zdolność analitycznego myślenia, identyfikowania problemów i poszukiwania rozwiązań
- Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Odpowiedzialność, zaangażowanie, rzetelność i terminowość
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum miasta
- Przyjazna atmosfera w miejscu pracy oraz możliwość rozwoju zawodowegofinance mana
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcyjna
Stanowisko: Koordynator ds. Kluczowych Klientów
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Kalisz
Nr identyfikacyjny: #3
Główne obowiązki:
- udział w strategicznych działaniach, mających na celu wsparcie sprzedaży i rozwój klientów
- prowadzenie negocjacji biznesowych z kluczowymi klientami przy wsparciu Dyrektora Sprzedaży
- rozwój współpracy z aktualnymi klientami
- monitorowanie rynku
- gromadzenie, analizowanie i prezentowanie danych
- współpraca ze wszystkimi działami w ramach realizacji bieżących projektów
Oczekiwania:
- minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG z klientami sieciowymi oraz międzynarodowymi
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie
- prawo jazdy kat. B
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków
- łatwość nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami
- umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy
Oferta:
- praca w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie międzynarodowej
- umowa o pracę
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie grupowe
- możliwości rozwoju zawodowego
Pracodawca: Operator logistyczny
Branża: TSL
Stanowisko: Domestic Transport Manager
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Warszawa
Nr identyfikacyjny: #4
Główne obowiązki:
- Zdefiniowanie krótko i długoterminowej strategii dla działu transportu krajowego
- Przeprowadzenie przeglądu warunków oraz poziomu jakości usług dostarczanych przez obecnych partnerów
- Przygotowanie budżetu dla działu transportu oraz późniejszy nadzór nad jego wykonaniem
- Efektywne zarządzanie planowaniem wysyłek z polskiego centrum dystrybucyjnego
- Bieżąca analiza kosztów transportu, prowadzenie negocjacji cenowych oraz pozostałych warunków współpracy
- Monitorowanie KPIs związanych z transportem
- Skuteczne zarządzanie doświadczonym kilkunastoosobowym zespołem oraz wspieranie go w rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów
- Bieżąca praca z TMS oraz przygotowywanie cyklicznych raportów (tygodniowe i miesięczne) dla przełożonego
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane Transport i Logistyka / Zarządzanie Transportem)
- Przynajmniej 3 letnie doświadczenie na managerskim stanowisku odpowiedzialnym za zarządzanie działem transportu krajowego
- Bardzo dobra znajomość rynku przewoźników drogowych oraz doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
- Doświadczenie w pracy na dużych budżetach transportowych
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku pracy
- Bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku z wymagającymi klientami
- Doświadczenie w zarządzaniu transportem w temperaturze kontrolowanej
Oferta:
- Możliwość objęcia jednego z kluczowych stanowisk w uznanej międzynarodowej organizacji
- Realny wpływ i duża samodzielność w zakresie wdrażania własnych pomysłów oraz inicjatyw
- Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz rocznej premii
- Pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Pracodawca: Operator logistyczny
Branża: TSL
Stanowisko: Główny Księgowy
Linia raportowania: Zarząd
Lokalizacja: Kalisz/Ostrów Wielkopolski
Nr identyfikacyjny: #5
Główne obowiązki:
- Organizacja pracy Działu Finansowo-Księgowego
- Nadzór nad polityką rachunkowości spółki i jej bieżąca aktualizacja
- Sporządzanie raportów, bilansów, sprawozdań finansowych i statystycznych oraz deklaracji podatkowych
- Współpraca z organami podatkowymi, audytorami oraz zewnętrznymi kancelariami prawno-podatkowymi i instytucjami finansowymi
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych, procesem płatności i koordynowanie działań windykacyjnych
- Weryfikacja poprawności danych w systemie księgowym
- Planowanie finansowe
- Rzetelne prowadzenie pełnej księgowości spółki oraz spółek powiązanych zgodnie z przepisami rachunkowymi i podatkowymi
- Zatwierdzanie prawidłowości rozliczeń kosztowych spółki
- Obsługa rachunków bankowych; wykonywanie przelewów
- Kompleksowa weryfikacja wynagrodzeń i rozliczeń z pracownikami
- Prawidłowe rozliczanie inwentaryzacji zapasów oraz majątku trwałego
- Współpraca z działem transportu, kadr i administracji oraz działem wsparcia floty
Oczekiwania:
- Wykształcenie kierunkowe / wyższe ekonomiczne: rachunkowość / ekonomia / finanse / zarządzanie
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Głównego Księgowego w branży TSL
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych
- Bardzo dobra wiedza z zakresu rachunkowości i finansów
- Praktyczna znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych i naliczania wynagrodzeń
- Wiedza na temat funkcjonowania rynku usług transportu i spedycji
- Znajomość MS Excel
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dokładność, zaangażowanie i dobra organizacja pracy
- Wysoki poziomu samodzielności i odpowiedzialności
- Umiejętność rozwiązywania problemów, komunikatywność
- Znajomość programów Comarch ERP Optima oraz Nawigator/Marcos
Oferta:
- Praca w nowocześnie zarządzanej organizacji z szybkim procesem decyzyjnym na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o posiadane kompetencje i doświadczenie
- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
- Narzędzia do efektywnej i komfortowej realizacji zadań
- Otwarta i partnerska atmosfera pracy
- Elastyczny czas pracy
Pracodawca: Firma z branży IT
Branża: IT
Stanowisko: Xamarin Developer
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Gdańsk
Nr identyfikacyjny: #6
Główne obowiązki:
- Tworzenie, rozwój i utrzymanie aplikacji mobilnych
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Dbanie o jakość kodu oraz korzystanie z dobrych praktyk programistycznych
- Aktywny udział w spotkaniach oraz proponowanie możliwych usprawnień
- Definiowanie i wdrażanie architektury w oparciu o zasady CI/CD
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość Xamarin Forms, mile widziane Maui
- Znajomości CI/CD
- Język angielski w stopniu komunikatywnym, min. B2
- Znajomość metodyk zwinnych
- Znajomość Gitflow czy Azure DevOps
Oferta:
- Możliwość współtworzenia i uczestniczenia w ciekawych projektach dla międzynarodowych Klientów
- Duż samodzielność w działaniu
- Wykorzystanie najnowszych technologii i szerokie możliwości rozwoju
- Hybrydowy model współpracy (2 dni w tygodniu w biurze w Gdańsku)
- Dowolna forma zatrudnienia (UoP / B2B)
- Nowoczesne biuro (Gdańsk) oraz narzędzia pracy
Pracodawca: Firma z branży IT
Branża: IT
Stanowisko: Test Engineer
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Gdańsk
Nr identyfikacyjny: #7
Główne obowiązki:
- testowanie manualne przy aplikacjach webowych i mobilnych
- praca w oparciu o User Stories
- raportowanie do Managementu KPI dotyczących jakości projektów
- prowadzenie dokumentacji i zgłaszanie błędów
Oczekiwania:
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- minimum rok doświadczenia w testowaniu manualnym przy aplikacjach webowych i mobilnych
- doświadczenie w pracy w oparciu o User Stories
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- znajomość metodyk zwinnych
Oferta:
- możliwość współtworzenia ciekawych międzynarodowych projektów
- możliwość współpracy na wysokim jakościowo i technologicznie poziomie zapewnionym przez doświadczony management
- duża samodzielność w działaniu
- hybrydowy model współpracy
- dowolna forma zatrudnienia (UoP/B2B)
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: IT
Stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia IT z językiem niemieckim
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #8
Główne obowiązki:
- Wsparcie merytoryczne w zakresie procesów i narzędzi IT
- Realizacja zamówień IT (sprzęt, oprogramowanie, serwis) od zgłoszenia do wdrożenia
- Komunikacja z wewnętrznymi klientami
- Współpraca z zespołami funkcjonalnymi w dziale IT
- Nadzór nad budżetem IT dla obsługiwanego działu i wprowadzanie zmian w procesach
Oczekiwania:
- Znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego pozwalająca na swobodną komunikację (co najmniej B2)
- Doświadczenie w komunikacji z klientami, w tym w obsłudze zgłoszeń
- Znajomość systemu ticketowego (ServiceNow lub podobny)
- Wykształcenie lub doświadczenie zawodowe w dziedzinie IT
- Znajomość SAP
- Doświadczenie z MS SharePoint i/lub Power BI
Oferta:
- Umowa o pracę
- Elastyczne godziny pracy
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym (1 dzień w biurze/4 dni zdalnie)
- Premie roczne
- Rozwój w międzynarodowym środowisku
Pracodawca: Sklep internetowy
Branża: E-commerce
Stanowisko: Ecommerce Data & Analytics Manager
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Warszawa
Nr identyfikacyjny: #9
Główne obowiązki:
- Analiza wyników sprzedażowych dla poszczególnych kanałów: e-commerce, marketplace oraz dropshipping
- Tworzenie i analiza realizacji P&L poszczególnych kanałów sprzedażowych
- Zarządzanie kilkuosobowym rozproszonym zespołem
- Cykliczne raportowanie do przełożonego oraz zarządu firmy
- Praca na testach A/B i eksperymentach - stawianie hipotez i sprawdzanie ich w praktyce
- Stały monitoring zachowań klientów za pomocą dostępnych narzędzi
- Rozwój obecnych oraz wdrażanie nowych narzędzi analitycznych
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość i doświadczenie w stosowaniu narzędzi analitycznych – Power BI, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize oraz innych narzędzi stosowanych w e-commerce do analizy zachowań użytkowników
- Doświadczenie we pracy z systemami analitycznymi agregującymi dane z wielu kanałów
- Znajomość specyfiki pracy w e-commerce: posiadanie świadomości w jaki sposób wdrażać i wykorzystywać narzędzia analityczne tak, aby dane były pełne i niezafałszowane
- Mile widziane doświadczenie w pracy z platformami marketplace
- Umiejętność weryfikowania poprawności danych oraz proponowania na bazie analiza konkretnych rozwiązań optymalizacyjnych
- Znajomość problematyki Google Analytics na poziomie zaawansowanym (niestandardowe implementacje GA, automatyzacja raportowania, niestandardowe konfiguracje GA, ścieżki wielokanałowe od pozyskania użytkownika aż do konwersji)
- Przynajmniej roczne doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego - praca w międzynarodowym środowisku
- Gotowość do pracy w hybrydowym modelu (3 dni stacjonarnie + 2 dni HO)
Oferta:
- Praca na kluczowym stanowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej jednym z liderów swojej branży
- Stabile zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Udział w międzynarodowych projektach oraz dostęp do najnowocześniejszych narzędzi
- Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia), pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcja
Stanowisko: Stylista / Koordynator Studia Fotograficznego
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #10
Główne obowiązki:
- Odpowiedzialność za całość działań związanych z przygotowaniem stylizacji produktowych pod sesje zdjęciowe (studio własne + sesje zewnętrzne).
- Przygotowanie koncepcji scenariuszy pod sesje związane z nowymi kolekcjami, organizacja materiałów, dobór i rezerwacja przestrzeni oraz nadzór nad pracą fotografów.
- Nadzór organizacyjny, kreatywny i artystyczny nad przebiegiem sesji produktowych.
- Opieka nad "showroomem" oraz udział w pracach zespołu odpowiedzialnego m.in. za budowanie koncepcji wizerunku nowo wprowadzanych kolekcji.
- Weryfikacja jakości oraz efektów pracy zespołu fotograficznego.
- Monitorowanie działań konkurencji oraz rynkowych trendów.
Oczekiwania:
- Minimum 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku związanym z obszarem stylizacji produktów (mile widziana branża "home&living" lub fashion).
- Umiejętność aranżacji ekspozycji produktów pod sesje zdjęciowe oraz duże wyczucie estetyki.
- Doświadczenie w kierowaniu kreatywnym zespołem oraz zarządzaniu projektami.
- Doświadczenie w pracy w roli fotografa oraz samodzielnym przygotowywaniu sesji zdjęciowych.
- Wykształcenie wyższe na kierunkach związanych z architekturą wnętrz, wzornictwem przemysłowym lub historią sztuki.
Oferta:
- Możliwość dołączenia do organizacji będącej liderem swojego sektora.
- Praca w doświadczonym i profesjonalnym zespole.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydata/kandydatkę formę współpracy (UoP/B2B).
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia składające się z rynkowej podstawy oraz atrakcyjnego systemu premiowego.
- Pakiet niezbędnych narzędzi pracy, benefity pozapłacowe oraz hybrydowy model współpracy.
Pracodawca: Firma Produkcyjna
Branża: Produkcja
Stanowisko: Junior Procurement Admin Support
Linia raportowania: Team Leader
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #11
Główne obowiązki:
- Prowadzenie procesów zakupowych
- Przygotowywanie i realizacja zamówień
- Kontakt z dostawcami w celu uzyskania potwierdzeń zamówień, aktualizacja statusu wysyłki i cen w systemie
- Monitorowanie opóźnień i zmian w harmonogramie dostaw
- Nadzorowanie przepływu dokumentacji rozliczeniowych/zakupowych
- Tworzenie raportów, analiz i zestawień
- Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji zamówień
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Transport i Logistyka / Zarządzanie Łańcuchem Dostaw)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Dobra znajomość Excela
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne połączone z umiejętnością pracy pod presją
- Zorientowanie na szczegóły
- Umiejętność wykazania się własną inicjatywą
- Doskonała organizacja pracy
- Doświadczenie w dziale zakupów / logistyki
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do umiejętności
- Możliwość ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji
- Dynamiczne międzynarodowe środowisko pracy charakteryzujące się otwartą komunikacją i elastycznością w działaniu
Pracodawca: Firma Produkcyjna
Branża: Produkcja
Stanowisko: Kierownik Działu Transportu
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Poznań/Szczecin/Zielona Góra
Nr identyfikacyjny: #12
Główne obowiązki:
- Zdefiniowanie krótko i długoterminowej strategii dla działu transportu
- Przeprowadzenie przeglądu warunków oraz poziomu jakości usług dostarczanych przez obecnych partnerów (aktualnie firma korzysta z usług kilkudziesięciu przewoźników)
- Przygotowanie budżetu dla działu transportu oraz późniejszy nadzór nad jego wykonaniem
- Efektywne zarządzanie planowaniem wysyłek z polskiego DC jak i kilku europejskich hubów
- Bieżąca analiza kosztów transportu, prowadzenie negocjacji cenowych oraz pozostałych warunków współpracy
- Monitorowanie KPIs związanych z transportem
- Skuteczne zarządzanie doświadczonym kilkunastoosobowym zespołem oraz wspieranie go w rozwiązywaniu bardziej złożonych problemów
- Bieżąca praca z TMS oraz przygotowywanie cyklicznych raportów (tygodniowe i miesięczne) dla przełożonego
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane Transport i Logistyka / Zarządzanie Transportem)
- Przynajmniej 5 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku odpowiedzialnym za zarządzanie dużą skalą międzynarodowych transportów drogowych
- Bardzo dobra znajomość rynku przewoźników drogowych oraz duże doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
- Doświadczenie w pracy na dużych budżetach transportowych
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku pracy
- Bardzo dobrze rozwinięte zdolności analityczne (umiejętność analizowania dużych baz danych)
- Doświadczenie w pracy w dynamicznym środowisku z wymagającymi klientami
Oferta:
- Możliwość objęcia jednego z kluczowych stanowisk w znanej międzynarodowej organizacji
- Realny wpływ i duża samodzielność w zakresie wdrażania własnych pomysłów oraz inicjatyw
- Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz rocznej premii
- Narzędzia pracy (telefon komórkowy i laptop) oraz pakiet niezbędnych benefitów w postaci ubezpieczenia grupowego, prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport
- Po zakończeniu okresu wdrożenia możliwość pracy zdalnej przez 1 dzień w tygodniu
Pracodawca: Firma Produkcyjna
Branża: Produkcja
Stanowisko: Senior Director of Operations
Linia raportowania: Zarząd
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #13
Główne obowiązki:
- Nadzorowanie codziennych operacji firmy w Polsce oraz innych europejskich jednostkach
- Zbudowanie strategii w zakresie obowiązującej struktury i procesów operacyjnych
- Monitorowanie wyników i identyfikacja obszarów do poprawy efektywności
- Zarządzanie budżetem oraz odpowiedzialność za P&L
- Nadzór nad implementacją projektów w zakresie zmian procesów operacyjnych oraz systemów IT (planning + WMS)
- Koordynowanie wsparcia dla operacji w całej firmie
- Rekrutacja, zatrudnianie i mentoring dla zespołu odpowiedzialnego za zarządzanie operacjami
- Odpowiedzialność za obszar "health & safety"
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami, weryfikowanie KPI's oraz prowadzenie negocjacji
- Cykliczne raportowanie wyników do międzynarodowego zarządu firmy
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowana Logistyka i Transport / Zarządzanie Łańcuchem Dostaw)
- 5-10 letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w międzynarodowej firmie
- Preferowane doświadczenie w branży produkcyjnej lub dystrybucyjnej
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną pracę na poziomie senior managementu (min. C1)
- Doświadczenie w zarządzaniu rozproszonymi zespołami
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami w obszarze "change management and business transformation"
- Gotowość do pracy stacjonarnej we Wrocławiu oraz odbywania podróży po Europie
- Doświadczenie w implementacji systemów klasy ERP/WMS
Oferta:
- Możliwość objęcia nowo tworzonego stanowiska osadzonego w strukturach senior managementu (PL/Europa)
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej współpracującej z największymi firmami w swojej branży
- Bezpośredni wpływ na kształtowanie i wdrażanie programu transformacji operacyjnej
- Bardzo interesujące perspektywy rozwoju i awansu w strukturach globalnych
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz rocznego bonusu
- Pakiet niezbędnych benefitów w postaci ubezpieczenia grupowego, poszerzonej prywatnej opieki medycznej oraz samochodu służbowego
Pracodawca: Operator Logistyczny
Branża: TSL
Stanowisko: Kierownik Działu Spedycji i Transportu Własnego
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Poznań/Wrocław/Gorzów Wlkp.
Nr identyfikacyjny: #14
Główne obowiązki:
- Opieka nad klientami: zapewnienie ciągłości świadczonych usług, monitorowania poziomu obsługi, przygotowania wycen i ofert w odpowiedzi na zapytania klientów
- Zarządzanie zespołem: organizacja pracy, koordynacja realizacji zadań 10 osobowego zespołu operacyjnego i utrzymania w ruchu 80 osobowego zespołu kierowców
- Monitorowanie poziomu rentowności świadczonych usług i podejmowanie działań zapewniających jej utrzymanie
- Współpraca z innymi działami firmy, pracującymi na rzecz poprawy efektywności serwisu (kadry, księgowość, dział wsparcia floty)
Oczekiwania:
- Dyspozycyjność, systematyczność i otwartość w komunikacji
- Swoboda w ustalaniu priorytetów, planowaniu pracy zespołu i delegowaniu zadań
- Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Doświadczenie branżowe - min 3 lata jako spedytor i/lub dyspozytor
- Doświadczenie managerskie - min 2 lata prowadzenia zespołu operacyjnego w branży TSL
Oferta:
- Praca w nowocześnie zarządzanej organizacji z krótką strukturą decyzyjną
- Realny wpływ na kierunki rozwoju i bieżące zarządzanie firmą
- Rynkowe wynagrodzenie zasadnicze oraz udział w wypracowywanym zysku dzięki premii od osiągniętego wyniku
- Narzędzia do efektywnej i komfortowej realizacji zadań
- Rozwój zawodowy, uczestnictwo w szkoleniach i wydarzeniach branżowych
Pracodawca: Firma Dystrybucyjna
Branża: Handlowa
Stanowisko: Dyrektor Sprzedaży
Linia raportowania: Zarząd
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #15
Główne obowiązki:
- Nadzór, zarządzanie i współpraca z rozproszonym zespołem Account Managerów, Key Account Managerów oraz Regional Sales Managerów
- Tworzenie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych w tym zarządzanie budżetem
- Analiza rynku, konkurencji oraz inicjowanie działań mających na celu zwiększenie zarówno rozpoznawalności marki na rynku jak i zwiększenie poziomu sprzedaży
- Współpraca z innymi działami w tym ścisła współpraca z działem marketingu przy między innymi organizowaniu działań promocyjnych
- Wsparcie zespołu w codziennych działaniach, w tym między innymi negocjacje warunków handlowych
- Zarządzanie i angażowanie się w utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi dostawcami oraz Klientami
- Reprezentowanie firmy w ważnych wydarzeniach branżowych
- Współpraca z zarządem spółki, współtworzenie strategii rozwoju firmy
Oczekiwania:
- 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą zespołu sprzedażowego
- Umiejętności managerskie, analityczne oraz negocjacyjne
- Wysoka kultura osobista
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę bądź B2B
- Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód)
- Duża decyzyjność i samodzielność w działaniu
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport, zajęcia językowe)
- Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowym
Pracodawca: Grupa Kapitałowa
Branża: Inna
Stanowisko: Główny Księgowy
Linia raportowania: Zarząd
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.
Nr identyfikacyjny: #16
Główne obowiązki:
- prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
- analiza poprawności ujmowania dokumentów księgowych pod kątem podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatku dochodowego (w tym podatku u źródła), cen transferowych oraz podatku VAT
- odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- analiza i uzgadnianie ksiąg księgi głównej
- odpowiedzialność za sporządzanie sprawozdania finansowego, jednostkowego i skonsolidowanego
- sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
- współpraca z audytorami finansowymi, organami podatkowymi, bankami
- doskonalenie procedur podatkowych w Spółce i Grupie Kapitałowej i współpraca w tym zakresie z innymi działami
Oczekiwania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej w tym także praktycznego doświadczenia w rozliczaniu podatku CIT
- bardzo dobra znajomość przepisów zasad rachunkowości (UoR) oraz prawa podatkowego
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Oferta:
- realny wpływ na biznes – firma jest w fazie dynamicznego rozwoju
- swoboda w wyborze formy i wymiaru współpracy
- elastyczne godziny pracy
- możliwość pracy w trybie hybrydowym - 2 dni w tygodniu w biurze (Zielona Góra)
- atrakcyjny pakiet benefitów
Pracodawca: Firma spedycyjna
Branża: TSL
Stanowisko: Finance Manager
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #17
Główne obowiązki:
- Zarządzanie i kontrola działu księgowości (PtP, OtC, RtR)
- Przygotowanie oraz kontrola kalkulacji CIT i VAT
- Raportowanie podatku u źródła, cen transferowych
- Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych
- Nadzór nad płynnością finansową
- Przygotowanie budżetu
- Kontroling kosztów pozaoperacyjnych
- Odpowiedzialność za procesy związane z zamknięciem miesiąca, comiesięczne przygotowanie raportu do konsolidacji danych
- Współpraca z audytorami, doradcami podatkowymi, bankami i instytucjami zewnętrznymi
- Współpraca z zewnętrznym podwykonawcą w zakresie kadr (obsługa kadrowa oraz naliczanie płac)
- Udział w projektach wdrożeniowych systemów operacyjnych w zakresie finansów/księgowości
- Kontrola oraz wspieranie procesów nowopowstałej spółki na Ukrainie; współpraca z lokalnymi podwykonawcami w zakresie księgowości, podatków oraz kadr
- Bieżąca współpraca z regionalnymi strukturami organizacji
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub pokrewne
- Dobra znajomość krajowych standardów rachunkowości oraz prawa podatkowego, jako zaleta znajomość IFRS
- Doświadczenie w dziale księgowości/kontrolingu min. 5 lat
- Znajomość języka angielskiego min. Na poziomie B2 – komunikatywny
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Doświadczenie pracy na systemach operacyjnych ERP oraz Microsoft
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków
- Dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Doświadczenie w branży transportowej lub spedycyjnej
Oferta:
- Możliwość objęcia jednej z kluczowych ról w polskich strukturach firmy
- Praca w dynamicznym, doświadczonym i profesjonalnym środowisku ekspertów
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz pakiet niezbędnych benefitów w tym samochód służbowy
- Możliwość udziału w interesujących międzynarodowych projektach
Pracodawca: Firma handlowa
Branża: Handlowa
Stanowisko: Samodzielna Księgowa
Linia raportowania: Zarząd
Lokalizacja: Opole
Nr identyfikacyjny: #18
Główne obowiązki:
- Księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Sporządzanie i wysyłanie rozliczeń podatkowych (CIT, VAT, OSS)
- Przygotowywanie sprawozdań i raportów dla instytucji zewnętrznych (GUS, NBP)
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych
- Kontrola i weryfikacja merytoryczna dokumentacji związanej z WDT/WNT, WSTO-OSS
- Monitorowanie terminowości spłat należności i zobowiązań
- Śledzenie na bieżąco zmian w prawie podatkowym
- Obsługa kadrowo-płacowa niewielkiego zespołu
- Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia finanse, rachunkowość
- Przynajmniej 3 letnie doświadczenie w firmie handlowej prowadzącej zakupy i sprzedaż transgraniczną oraz sklep internetowy
- Praktyczna znajomość zagadnień księgowych i podatkowych
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Znajomość transakcji z klientami i kontrahentami z UE i poza UE
- Język angielski na poziomie B1/B2
- Znajomość systemu Navireo lub systemów księgowych Subiekt/Rewizor
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Hybrydowy model współpracy możliwy po okresie wdrożeniowym
Pracodawca: Operator logistyczny
Branża: TSL
Stanowisko: Kierownik Logistyki
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Ostrów Wlkp./Poznań/Wrocław
Nr identyfikacyjny: #19
Główne obowiązki:
- Zarządzanie całością zasobów magazynowych firmy
- Organizacja, koordynacja i monitoring procesu logistycznego: przyjęcie, magazynowanie, konsolidacja przesyłek, kompletacja zamówień, wysyłka
- Nadzór techniczny i serwisowy nad magazynem i sprzętem zgodnie z wymogami prawa i przepisami BHP
- Odpowiedzialność za zgodność stanu magazynowego z prowadzoną dokumentacją
- Administracja procesem sprzedaży i obsługi klienta, przygotowywanie ofert cenowych dla potencjalnych klientów
- Kontrola i optymalizacja kosztów w podległym obszarze, monitorowanie rentowności w obrębie realizowanych usług
- Organizacja pracy i koordynacja realizacji zadań zespołu magazynu i administracji
Oczekiwania:
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu magazynem kontraktowym
- Bardzo dobra znajomość zagadnień dotyczących logistyki kontraktowej: przyjęcie/wydanie towaru, odpowiedzialność magazynu vs odpowiedzialność transportu, kompletacja i konsolidacja wysyłek, x-dock vs składowanie, obieg dokumentów, utrzymanie ruchu
- Znajomość podstawowych wymogów dotyczących logistyki produktów świeżych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność ustalania priorytetów, planowania działań zespołu i delegowania zadań
- Dyspozycyjność, systematyczność i otwartość w komunikacji
Oferta:
- Praca w nowocześnie zarządzanej organizacji z szybkim procesem decyzyjnym
- Realny wpływ na kierunki rozwoju firmy w tym na rozwój zarządzanego zespołu
- Wynagrodzenie stałe plus premia od zrealizowanych wyników
- Narzędzia do efektywnej i komfortowej realizacji zadań
- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
Pracodawca: Firma dystrybucyjna
Branża: Handlowa
Stanowisko: Senior Key Account Manager
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Gdańsk/Łódź/Poznań
Nr identyfikacyjny: #20
Główne obowiązki:
- Rozwój współpracy z przydzieloną grupą strategicznych klientów (wiodące sieci handlowe)
- Realizacja planów sprzedażowych oraz innych założonych KPI’s
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych oraz prowadzenie samodzielnych negocjacji
- Współpraca z działem marketingu przy planowaniu i realizacji akcji promocyjnych
- Monitorowanie lokalnego rynku i działań konkurencji
- Przygotowywanie raportów związanych z wynikami sprzedaży
Oczekiwania:
- Przynajmniej 4-5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG (non-food)
- Duże doświadczenie we współpracy z klientami z rynku nowoczesnego (dyskonty, sieci handlowe)
- Samodzielność i sumienność w realizacji zadań oraz silne zorientowanie na osiąganie wyników
- Umiejętności opracowywania strategii sprzedażowej oraz prowadzenia negocjacji handlowych
- Gotowość do odbywania cyklicznych podróży służbowych
Oferta:
- Możliwość dołączenia do organizacji będącej liderem swojego sektora
- Praca w bardzo doświadczonym zespole z przydzieloną grupą strategicznych klientów
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydata/kandydatkę formę współpracy (UoP/B2B)
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia składające się z rynkowej podstawy oraz atrakcyjnego systemu premiowego
- Pakiet niezbędnych narzędzi pracy, benefity pozapłacowe oraz hybrydowy model współpracy
Pracodawca: Firma z branży IT
Branża: IT
Stanowisko: Java AEM Developer
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Gdańsk
Nr identyfikacyjny: #21
Główne obowiązki:
- Tworzenie, rozwój i utrzymanie aplikacji dla międzynarodowych Klientów
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Dbanie o jakość kodu oraz korzystanie z dobrych praktyk programistycznych
- Aktywny udział w spotkaniach oraz proponowanie możliwych usprawnień
- Projektowanie obiektowe z wykorzystaniem najlepszych praktyk Adobe
- Definiowanie i wdrażanie architektury w oparciu o zasady CI/CD
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia komercyjnego
- Minimum jeden zrealizowany projekt z wykorzystaniem Adobe Experience Manager (AEM)
- Znajomość dobrych praktyk programistycznych
- Bardzo dobra znajomość języka Java i programowania obiektowego
- Znajomość najpopularniejszych bibliotek oraz narzędzi do budowania aplikacji
- Znajomość metodyk zwinnych
- Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)
Oferta:
- wymiana wiedzy technicznej w firmie
- wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych
- szkolenia zewnętrzne
- szkolenia wewnątrzfirmowe
- mentoring
Pracodawca: Firma z branży IT
Branża: IT
Stanowisko: .NET Backend Developer
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Gdańsk
Nr identyfikacyjny: #22
Główne obowiązki:
- Tworzenie, rozwój i utrzymanie aplikacji dla międzynarodowych Klientów
- Prowadzenie dokumentacji technicznej
- Dbanie o jakość kodu oraz korzystanie z dobrych praktyk programistycznych
- Aktywny udział w spotkaniach oraz proponowanie możliwych usprawnień
- Projektowanie obiektowe z wykorzystaniem najlepszych praktyk
- Definiowanie i wdrażanie architektury w oparciu o zasady CI/CD
- Praca w modelu hybrydowym - 2 dni w tygodniu w biurze
Oczekiwania:
- Minimum 3 lata doświadczenia w rozwijaniu komercyjnych aplikacji webowych
- Znajomość dobrych praktyk programistycznych
- Bardzo dobra znajomość języka C#, .NET i programowania obiektowego
- Doświadczenie w Sitecore CMS
- Znajomość najpopularniejszych bibliotek oraz narzędzi do budowania aplikacji
- Znajomość metodyk zwinnych
- Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)
Oferta:
- wymiana wiedzy technicznej w firmie
- wsparcie merytoryczne od liderów technologicznych
- szkolenia zewnętrzne
- szkolenia wewnątrzfirmowe
- mentoring
Pracodawca: Grupa Kapitałowa
Branża: Inna
Stanowisko: Główny Księgowy / Główna Księgowa
Linia raportowania: Zarząd
Lokalizacja: Gorzów Wlkp./Legnica/Poznań
Nr identyfikacyjny: #23
Główne obowiązki:
- prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
- analiza poprawności ujmowania dokumentów księgowych pod kątem podatkowym, ze szczególnym uwzględnieniem podatku dochodowego (w tym podatku u źródła), cen transferowych oraz podatku VAT
- odpowiedzialność za politykę rachunkowości i plan kont
- sporządzanie deklaracji podatkowych
- analiza i uzgadnianie ksiąg księgi głównej
- odpowiedzialność za sporządzanie sprawozdania finansowego, jednostkowego i skonsolidowanego
- sporządzanie raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
- współpraca z audytorami finansowymi, organami podatkowymi, bankami
- doskonalenie procedur podatkowych w Spółce i Grupie Kapitałowej i współpraca w tym zakresie z innymi działami
Oczekiwania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w grupie kapitałowej (min. 4 lata) w tym także praktycznego doświadczenia w rozliczaniu podatku CIT
- bardzo dobra znajomość przepisów zasad rachunkowości (UoR) oraz prawa podatkowego
- bardzo dobra znajomość MS Excel
- odpowiedzialność i dobra organizacja pracy
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- doświadczenie w pracy na systemach Comarch Optima i Jira
- doświadczenia w firmie inwestycyjnej
- znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferta:
- realny wpływ na biznes – firma jest w fazie dynamicznego rozwoju
- swoboda w wyborze formy i wymiaru współpracy
- elastyczne godziny pracy
- możliwość pracy w trybie hybrydowym - 2 dni w tygodniu w biurze (Zielona Góra)
- atrakcyjny pakiet benefitów
Pracodawca: Firma z branży paliwowej
Branża: Inna
Stanowisko: Regionalny Manager Sprzedaży
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Wielkopolska
Nr identyfikacyjny: #24
Główne obowiązki:
- pozyskiwanie Klientów flotowych oraz hurtowych w podległym regionie
- nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
- realizacja przyjętych planów sprzedażowych
- dokonywanie analiz rynkowych
- bieżące raportowanie podejmowanych działań oraz wyników
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie handlowe, ekonomiczne lub marketingowe; mile widziane wykształcenie wyższe w wymienionych obszarach
- min. 2-letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku w branży paliwowej, sprzedaży usług dla flot i pojazdów osobowych - warunek konieczny
- umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe
- wysoki poziom komunikacji i kultury osobistej
- zaangażowanie, nastawienie na osiąganie celów, determinacja
- duża samodzielność na zajmowanym stanowisku i w budowaniu bazy Klientów
- gotowość do pracy w trybie zdalnym połączonym z częstymi wyjazdami do Klientów na podległym obszarze
Oferta:
- zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę
- niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy
- prywatna opieka medyczna
- możliwości rozwoju w obszarze sprzedaży
- ciekawe i pełne wyzwań środowisko pracy
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcja
Stanowisko: Export Specialist with English
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #25
Główne obowiązki:
- Obsługa jednego kluczowych klientów firmy (znana międzynarodowa sieć handlowa) w ramach składanych przez niego zamówień
- Wprowadzanie otrzymywanych zamówień do systemu oraz późniejszy nadzór nad jego realizacją
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia płynnej obsługi procesu sprzedaży
- Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i dbanie o ich sprawne rozpatrywanie
- Bliska współpraca z działem transportu, firmami przewozowymi oraz agencją celną
- Odpowiedzialność za przygotowanie dokumentacji transportowej oraz podstawowych dokumentów celnych
- Weryfikacja poprawności przygotowywanych faktur dla klienta oraz kontrola terminowego spływu należności
Oczekiwania:
- Przynajmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku odpowiedzialnym za przygotowywanie i wysyłkę zamówień dla klientów eksportowych
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
- Wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji transportu oraz współpracy z agencją celną
- Umiejętność tworzenia dokumentacji transportowej / mile widziana znajomość dokumentacji celnej
- Swoboda w pracy w środowisku MS Office / mile widziane doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientami i skupienie na ich potrzebach
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
Oferta:
- Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Umowa o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Hybrydowy model współpracy
- Pakiet niezbędnych szkoleń (onboarding w zagranicznej centrali firmy) oraz perspektywy rozwoju w ramach globalnych struktur
- Praca w międzynarodowym i profesjonalnym zespole
Pracodawca: Firma logistyczna
Branża: TSL
Stanowisko: Kierownik Działu Transportu
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Ostrów Wlkp./Poznań/Wrocław
Nr identyfikacyjny: #26
Główne obowiązki:
- Organizacja pracy i koordynacja realizacji zadań 10 osobowego zespołu operacyjnego
- Zapewnienie ciągłości świadczonych usług, monitorowanie poziomu obsługi i obsługa kluczowych klientów firmy
- Monitorowanie poziomu rentowności świadczonych usług
- Podejmowanie działań (bieżących i długoterminowych) zapewniających utrzymanie rentowności (negocjacje kosztowe z podwykonawcami, efektywne wykorzystanie taboru i czasu pracy kierowców, negocjacje z klientami)
- Przygotowanie wycen i ofert w odpowiedzi na zapytania klientów
- Zarządzanie 80 osobowym zespołem kierowców
- Współpraca z działem HR, księgowości i floty
Oczekiwania:
- Min. 3 lata doświadczenia w pracy operacyjnej na stanowisku spedytora i/lub dyspozytora prowadzącego flotę własną
- Min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem operacyjnym w branży TSL
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (konieczność posługiwania się nim w codziennej komunikacji)
- Dodatkowym atutem jest znajomość języka rosyjskiego (komunikacja z kierowcami)
- Umiejętność ustalania priorytetów, planowania działań zespołu i delegowania zadań
- Dyspozycyjność, systematyczność i otwartość w komunikacji
Oferta:
- Praca w nowocześnie zarządzanej organizacji z szybkim procesem decyzyjnym
- Realny wpływ na kierunki rozwoju firmy w tym na rozwój zarządzanego zespołu
- Wynagrodzenie stałe plus premia od zrealizowanych wyników
- Narzędzia do efektywnej i komfortowej realizacji zadań
- Szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
Pracodawca: Firma tworząca aplikacje mobilne i webowe
Branża: IT
Stanowisko: Senior Test Engineer
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Gdańsk
Nr identyfikacyjny: #27
Główne obowiązki:
- Testowanie manualne i automatyczne przy kilku projektach jednocześnie
- Automatyzowanie i ulepszanie procesów związanych z jakością
- Raportowanie do Managementu KPI dotyczących jakości projektów
- Uczestniczenie i wsparcie w rekrutacjach QA Testerów
Oczekiwania:
- minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku
- doświadczenie w testowaniu manualnym i automatycznym przy aplikacjach webowych i/lub mobilnych
- doświadczenie w testowaniu w oparciu o User Stories
- znajomości narzędzi i terminologii związanej z testowaniem oprogramowania
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- znajomość metodyk zwinnych
Oferta:
- możliwość współtworzenia wielu ciekawych międzynarodowych projektów
- możliwość współpracy na wysokim jakościowo i technologicznie poziomie zapewnionym przez doświadczony management
- duża samodzielność w działaniu
- hybrydowy model współpracy (2 dni w biurze w Gdańsku / 3 dni zdalnie)
- dowolna forma zatrudnienia (UoP/B2B)
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multisport, zajęcia językowe, szkolenia)
- nowoczesne biuro oraz narzędzia pracy
Pracodawca: Firma spedycyjna
Branża: TSL
Stanowisko: Manager ds. Współpracy z Przewoźnikami
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Wrocław/Warszawa
Nr identyfikacyjny: #28
Główne obowiązki:
- Zbudowanie polityki współpracy oraz wypracowanie systemowego podejścia do współpracy z przewoźnikami
- Utrzymanie kontaktu i bieżąca współpraca z przewoźnikami
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszej możliwej kosztowo i operacyjnie oferty
- Poszukiwanie optymalizacji w zakresie transportu drogowego kontenerowego
- Prowadzenie statystyk efektywności oraz jakości współpracy z poszczególnymi przewoźnikami
- Raportowanie i kontrola kosztów
- Stała współpraca z zarządem firmy oraz jej pozostałymi działami
Oczekiwania:
- Co najmniej kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku koordynatora/kierownika transportu w firmie spedycyjnej lub transportowej (opcjonalnie po stronie przewoźnika),
- Bardzo dobra znajomość rynku transportu kontenerowego w Polsce
- Zaawansowana znajomość procesów związanych z transportem lądowym kontenerów oraz obrotu kontenerami
- Duża samodzielność w zakresie poszukiwania optymalizacji rozwiązań oraz prowadzeniu negocjacji z dostawcami
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym MS Excel
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
Oferta:
- Możliwość dołączenia do uznanej i stabilnej międzynarodowej organizacji o wysokich standardach pracy
- Perspektywa objęcia nowotworzonego kluczowego stanowiska
- Atrakcyjne warunki finansowe oraz długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Elastyczny model pracy oraz pakiet niezbędnych benefitów
Pracodawca: Firma logistyczna
Branża: TSL
Stanowisko: Junior HR Administrator
Linia raportowania: HR Manager
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #29
Główne obowiązki:
- Wspieranie zarządu firmy w realizacji bieżących potrzeb administracyjnych
- Organizacja eventów firmowych
- Przygotowywanie oraz publikacja ofert pracy
- Administrowanie procesem rekrutacji, selekcja kandydatów oraz organizowanie spotkań
- Współpraca z zewnętrznymi partnerami wspierającymi działania rekrutacyjne
- Analiza potrzeb oraz rekomendowanie szkoleń oraz innych działań rozwojowych dla pracowników
- Wspieranie managementu firmy w organizowaniu krajowych oraz zagranicznych wyjazdów służbowych
Oczekiwania:
- Przynajmniej 2 letni staż pracy w międzynarodowej organizacji
- Wykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia, psychologia, finanse lub pokrewne będą dodatkowym atutem),
- Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale HR
- Doskonałe umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów
- Skrupulatność i dokładność w prowadzeniu dokumentacji, bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz pozytywne nastawienie do działania
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office w tym MS Excel
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
Oferta:
- Możliwość dołączenia do uznanej i stabilnej międzynarodowej organizacji o wysokich standardach pracy
- Perspektywa objęcia nowotworzonego stanowiska z ciekawą perspektywą rozwoju
- Atrakcyjne warunki finansowe oraz długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Elastyczny model pracy oraz pakiet niezbędnych benefitów
Pracodawca: Operator logistyczny
Branża: TSL
Stanowisko: Senior Warehouse Manager
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki, Mszczonów, Błonie
Nr identyfikacyjny: #30
Główne obowiązki:
- Zarządzanie magazynem obsługującym międzynarodowych klientów w ramach usług logistyki kontraktowej
- Zarządzanie zespołem składającym się w zależności od sezonu ze 100 do 200 pracowników
- Sprawna realizacja zadań i osiąganie zamierzonych wyników przy zachowaniu wysokich standardów jakościowych pracy
- Kreowanie nowych oraz optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze magazynowym
- Dbałość o bezpieczeństwo i przestrzeganie procedur BHP
- Raportowanie oraz bliska współpraca z klientami
Oczekiwania:
- Minimum 5 letnie doświadczenie w zarządzaniu magazynem dedykowanym do obsługi kilku klientów
- Doświadczenie w zarządzaniu dużymi zespołami pracowników
- Doskonała wiedza na temat procesów magazynowych i zasad gospodarki magazynowej
- Znajomość systemów magazynowych
- Dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
Oferta:
- Interesującą i pełną wyzwań pracę w dynamicznej organizacji
- Stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz premii
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych oraz niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy
Pracodawca: Firma dystrybucyjna
Branża: Handlowa
Stanowisko: Senior Key Account Manager
Linia raportowania: Zarząd
Lokalizacja: Poznań
Nr identyfikacyjny: #31
Główne obowiązki:
- Rozwój współpracy z przydzieloną grupą strategicznych klientów (wiodące sieci handlowe)
- Realizacja planów sprzedażowych oraz innych założonych KPI’s
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych oraz prowadzenie samodzielnych negocjacji
- Współpraca z działem marketingu przy planowaniu i realizacji akcji promocyjnych
- Monitorowanie lokalnego rynku i działań konkurencji
- Przygotowywanie raportów związanych z wynikami sprzedaży
Oczekiwania:
- Przynajmniej 4-5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG (non-food)
- Duże doświadczenie we współpracy z klientami z rynku nowoczesnego (dyskonty, sieci handlowe)
- Samodzielność i sumienność w realizacji zadań oraz silne zorientowanie na osiąganie wyników
- Umiejętności opracowywania strategii sprzedażowej oraz prowadzenia negocjacji handlowych
- Gotowość do odbywania cyklicznych podróży służbowych
- Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego
Oferta:
- Możliwość dołączenia do organizacji będącej liderem swojego sektora
- Praca w bardzo doświadczonym zespole z przydzieloną grupą strategicznych klientów
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o preferowaną przez kandydata/kandydatkę formę współpracy (UoP/B2B)
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia składające się z rynkowej podstawy oraz atrakcyjnego systemu premiowego
- Pakiet niezbędnych narzędzi pracy, benefity pozapłacowe oraz hybrydowy model współpracy
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcyjna
Stanowisko: Z-ca Głównej Księgowej
Linia raportowania: Główna Księgowa
Lokalizacja: Okolice Trójmiasta
Nr identyfikacyjny: #32
Główne obowiązki:
- Prowadzenie/nadzór nad pełną ewidencją księgową spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa rachunkowego i podatkowego
- Zamykanie miesięcznych i rocznych okresów księgowych zgodnie z procedurami obowiązującymi w Grupie
- Współpraca z audytorami, organami podatkowymi, zagranicznymi właścicielami oraz innymi organizacjami zewnętrznymi (w tym m.in. GUS, NBP)
- Monitorowanie księgowo-podatkowych aspektów działalności firmy oraz zmian prawa podatkowego i finansowego. Wsparcie w zakresie rozwiązań podatkowych
- Sporządzanie sprawozdań finansowych
- Nadzór nad planem kont oraz poprawnością danych ujętych w księgach
- Kalkulacja podatku dochodowego i sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, VAT
- Sporządzanie deklaracji na podatek od nieruchomości
- Sporządzanie JPK V7M, VAT-UE oraz innych deklaracji podatkowych wymaganych przepisami prawa
- Miesięczne raportowanie zgodnie z wymaganiami grupy (bilans, rachunek wyników, informacje dodatkowe)
- Rozliczanie produkcji
- Usprawnianie i optymalizacja procesów
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia finanse, rachunkowość
- 5 lat doświadczenia w pracy w Dziale Księgowości w tym minimum 3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku (najlepiej branża produkcyjna)
- Znajomość przepisów prawa w zakresie rachunkowości oraz przepisów podatkowych (CIT, VAT), w tym rozliczeń wewnątrzwspólnotowych
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Praktyczna znajomość polskiej ustawy o rachunkowości
- Znajomość przepisów podatkowych, także pod kątem funkcjonowania w specjalnej strefie ekonomicznej
- Język angielski na poziomie komunikatywnym B2
- Znajomość program CDN XL będzie atutem
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji oraz współpracy
Oferta:
- Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy + 10 % premii
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym (firma zlokalizowana pod Trójmiastem)
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcyjna
Stanowisko: Koordynator Działu Transportu
Linia raportowania: Zarząd
Lokalizacja: Kalisz/Krotoszyn/Ostrów Wlkp.
Nr identyfikacyjny: #33
Główne obowiązki:
- Koordynowanie pracy działu transportu firmy produkcyjnej
- Przygotowanie i wdrożenie strategii rozwoju i funkcjonowania działu, optymalizacja kosztów transportu
- Planowanie budżetu oraz monitorowanie pojawiających się odchyleń
- Bieżąca współpraca z klientami, innymi działami firmy oraz z zewnętrznymi dostawcami
- Organizacja transportu międzynarodowego (eksport/import)
- Odpowiedzialność za właściwe gromadzenie, przetwarzanie i przechowywanie dokumentów
- Rekrutacja, szkolenie oraz nadzór nad pracą podległego zespołu
- Raportowanie prac do zarządu firmy
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe – preferowane wykształcenie kierunkowe (logistyka/transport)
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w firmie produkcyjnej lub spedycyjno-transportowej
- Wysokorozwinięte umiejętności planowania i przeprowadzania analiz
- Umiejętność delegowania obowiązków i egzekwowania ich realizacji
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz realizacji powierzonych zadań
- Znajomość języka angielskiego przynajmniej na poziomie B1
- Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP/TMS
Oferta:
- Praca na decyzyjnym stanowisku w międzynarodowej firmie będącej liderem swojej branży
- Udział w globalnych projektach związanych z rozwojem systemów oraz projektami optymalizacyjnymi
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie składające się z rynkowej podstawy oraz premii
- Niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcyjna
Stanowisko: Area Sales Manager
Linia raportowania: Dyrektor
Lokalizacja: Warszawa/Wrocław
Nr identyfikacyjny: #34
Główne obowiązki:
- Opieka nad przypisaną w Hiszpanii grupą klientów oraz aktywne pozyskiwanie nowych
- Odpowiedzialność za przygotowywanie wycen oraz prezentacji dla potencjalnych klientów
- Nadzór nad realizacją zlecenia od momentu wprowadzenia go do systemu, przez wysyłkę z centrum dystrybucyjnego, po weryfikację poprawności przeprowadzenia instalacji zamówionego sprzętu u klienta
- Zapewnienie wysokiej jakości w zakresie posprzedażowej obsługi klienta
- Dokonywanie rynkowych analiz oraz monitorowanie działań konkurencji
- Przygotowywanie niezbędnych raportów oraz współpraca z pozostałymi działami firmy
Oczekiwania:
- Przynajmniej kilkuletnie doświadczenie we współpracy i obsłudze dużych międzynarodowych klientów
- Bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego oraz angielskiego – warunek bezwzględny
- Doświadczenie w pracy na systemach klasy ERP oraz przynajmniej dobra znajomość MS Excel
- Gotowość do odbywania cyklicznych podróży służbowych do Hiszpanii (od kilku dni do 2 tygodni w miesiącu)
- Doświadczenie w sprzedaży produktów wymagających znajomości rysunku technicznego
- Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych z wykorzystaniem różnego rodzaju Social Media
Oferta:
- Praca dla stabilnej i doświadczonej organizacji będącej liderem swojego sektora
- Perspektywa dołączenia do międzynarodowego zespołu oraz objęcia jednego z kluczowych stanowisk w nowo tworzonym dziale
- Pakiet niezbędnych szkoleń w centrali firmy
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system bonusowy
- Niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcyjna
Stanowisko: Kupiec Strategiczny
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Tczew
Nr identyfikacyjny: #35
Główne obowiązki:
- Zakupy materiałów, produktów i usług Indirect od dostawców zewnętrznych we współpracy z Globalnym Sourcingiem, Operacjami PL oraz innymi działami Spółki
- Budowa właściwych relacji biznesowych z Klientem Wewnętrznym i kontrahentami, opartych na wzajemnym zaufaniu i podejściu eksperckim
- Współtworzenie konkurencyjnej bazy dostawców Indirect, jednocześnie spełniających wymagania jakościowe
- Tworzenie i realizacja strategii sourcingowej dla kategorii Indirect. Uczestnictwo w wyborze, kwalifikacji, ocenie i rozwoju dostawców.
- Terminowe wyceny w zakresie produktów i usług od dostawców wewnętrznych i zewnętrznych na potrzeby Spółki
- Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami, uwzględniających wymagania firmy
- Ścisła współpraca z Operacjami PL oraz innymi działami Spółki
- Wsparcie sourcingowe dla projektów realizowanych przez Spółkę
- Wsparcie w tworzeniu efektywnych procesów sourcingowych w ramach organizacji Globalnego Sourcingu (best practise sharing)
- Raportowanie wyników wg uzgodnionych KPI w zakresie realizacji zadań
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne
- Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zakupach CAPEX jako dodatkowy atut
- Znajomość normy ISO 9001 oraz mile widziane IATF 16949
- Znajomość metodologii PPAP, APQP jako dodatkowy atut
- Doświadczenie w audytowaniu dostawców jako dodatkowy atut
- Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłym
- Bardzo dobra znajomość MS Excel, znajomość SAP jako dodatkowy atut
- Gotowość do podróży służbowych (10-15% czasu pracy)
- Zdolności analityczne
- Zorientowanie na rezultaty
- Proaktywna postawa
- Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferta:
- Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym
- Udział w innowacyjnych projektach dla światowych liderów z obszarów: telekomunikacji, transportu i przemysłu
- Nowoczesne formy rozwoju: specjalistyczne szkolenia, certyfikacje, nauka języka angielskiego
- Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna Medicover, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie karty Multisport, premia świąteczna, dofinansowanie urlopu, premie w ramach programu poleceń pracowniczych
- Firmowa stołówka i dofinansowane posiłki
- Indywidualnie dopasowany proces adaptacyjny
- Życzliwość, dobra komunikacja i współpraca w zespołach lokalnych i międzynarodowych
Pracodawca: Firma IT
Branża: IT
Stanowisko: Senior Xamarin Developer
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Trójmiasto
Nr identyfikacyjny: #36
Główne obowiązki:
- wykonywanie zadań programistycznych w technologii Xamarin Native
- ścisła współpraca z Product Ownerami, UX Designerami, BA, QA oraz innymi programistami
- wsparcie zespołu w tworzeniu architektury rozwiązania
- projektowanie i rozwój aplikacji w pełnym cyklu projektu: koncepcja, rozwój, wdrożenie i faza ciągłego doskonalenia
- realizacja testów jednostkowych w celu utrzymania jakości i pokrycia regresji
- chęć rozwijania się w aplikacjach mobilnych i utrzymywania wysokiego poziomu kompetencji poprzez udział także w szkoleniach
Oczekiwania:
- Minimum 4 lat doświadczenia w rozwijaniu komercyjnych aplikacji na podobnym stanowisku w Xamarin Native
- Bardzo dobre zrozumienie mobilnych platform programistycznych (Android, iOS)
- Znajomość C#, .NET, TDD/BDD
- Doświadczenie w komunikacji z usługami sieciowymi (SOAP, REST, HTTP)
- Znajomość MVVM (doświadczenie w MvvmCross będzie dodatkowym atutem)
- Znajomości dobrych praktyk programistycznych, w szczególności związanych z wydajnością aplikacji mobilnych
- Znajomości najpopularniejszych bibliotek
- Znajomość metodyk zwinnych Agile/Scrum
- Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)
Oferta:
- Dowolna forma współpracy (Umowa o pracę / B2B)
- Pakiet benefitów przy UoP
- Praca w modelu hybrydowym
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Ambitne projekty, rozwijające inteligentne aplikacje mobilne, które będziesz realizować na nowoczesnym sprzęcie i przy zaawansowanych technologiach
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Szkolenia
Pracodawca: Firma produkcyjna
Branża: Produkcja
Stanowisko: Purchasing and Planning Specialist
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #37
Główne obowiązki:
- Zapewnienie dostępności materiałów do produkcji w oparciu o system ERP
- Przygotowywanie tygodniowych i miesięcznych prognoz oraz doskonalenie technik i metod w obszarze planowania
- Analiza danych niezbędnych do tworzenia prognoz sprzedaży (sprzedaż historyczna, trendy rynkowe, sezonowość)
- Współpraca z dostawcami w celu zapewnienia terminowej realizacji produkcj
- Nadzór nad poziomem dostępności materiałów na magazynie oraz podejmowanie działań mających na celu zoptymalizowanie ich rotacji
- Ścisła współpraca z zespołem produkcji i sprzedaży
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: Logistyka lub Zarządzanie Produkcją)
- 3-5 letnie doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. zakupów lub planisty materiałowego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2)
- Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Bardzo dobra znajomość MS Excel
- Doświadczenie w pracy na systemie klasy ERP
Oferta:
- Możliwość dołączenia do dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Umowa o pracę oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Pakiet niezbędnych szkoleń oraz perspektywy rozwoju w ramach globalnych struktur
- Praca w międzynarodowym i profesjonalnym zespole
Pracodawca: Firma IT
Branża: IT
Stanowisko: Mobile Developer
Linia raportowania: Manager
Lokalizacja: Trójmiasto
Nr identyfikacyjny: #38
Główne obowiązki:
- wykonywanie zadań programistycznych w technologii Kotlin na platformę Android lub Swift na platformę iOS
- projektowanie i rozwój aplikacji mobilnych
- czynny udział w pracach zespołów projektowych i utrzymaniowych
- wsparcie zespołu w tworzeniu architektury rozwiązania
- chęć rozwijania się w aplikacjach mobilnych
Oczekiwania:
- Minimum 2 lat doświadczenia w rozwijaniu komercyjnych aplikacji na podobnym stanowisku
- Znajomości dobrych praktyk programistycznych, w szczególności związanych z wydajnością aplikacji mobilnych
- Znajomości najpopularniejszych bibliotek
- Znajomość metodyk zwinnych
- Mile widziana znajomość bądź chęć nauki Fluttera
- Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie (B2)
Oferta:
- Dowolna forma współpracy (Umowa o pracę / B2B)
- Pakiet benefitów
- Zajęcia językowe
- Praca w modelu hybrydowym
- Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
- Ambitne projekty od A do Z, rozwijające inteligentne aplikacje mobilne, które będziesz realizować na nowoczesnym sprzęcie i przy zaawansowanych technologiach
Pracodawca: Firma podukcyjna
Branża: Produkcyjna
Stanowisko: Interim Production Manager (transition project)
Linia raportowania: Zarząd
Lokalizacja: Wrocław
Nr identyfikacyjny: #39
Główne obowiązki:
- Zarządzanie projektem optymalizacji i przeniesienia zakładu produkcyjnego z Europy Zachodniej do Polski
- Koordynowanie pracy osób zaangażowanych w projekt (również firm zewnętrznych)
- Transfer technologii, w tym specyfikacji i dokumentacji technicznej
- Optymalizacja przenoszonych procesów wraz z poprawą kluczowych wskaźników
- Skuteczne planowanie projektu oraz prowadzenie analizy ryzyk oraz kosztów projektu
- Cykliczne raportowanie postępów w projekcie do Zarządu Spółki
- Prowadzenie negocjacji z interesariuszami projektu
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami (mile widziane doświadczenie w środowisku międzynarodowym)
- Kilkuletnie doświadczenie na managerskim stanowisku odpowiedzialnym za zarządzanie produkcją
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- Wysoka asertywność i odporność na stres
- Dobrze rozwinięta komunikacja interpersonalna
- Nastawienie na osiąganie wyników
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych (Polska oraz Europa Zachodnia)
Oferta:
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy
- Pakiet benefitów pozapłacowych
- Niezbędne narzędzia pracy
- Współpraca z doświadczonym zespołem, chętnie dzielącym się wiedzą
- Perspektywa pozostania w organizacji po zakończeniu projektu